*Polibek*

471 49 15
                                    

Severus pomalu otevřel dveře a ocitl se v malé místnosti podobné přístěnku na košťata.

Potichu zavřel dveře a ocitl se v dokonalé tmě, kterou rušil jen drobný paprsek světla.

Severus se sehnul a přiložil oko k malé dirce ve zdi.

Uviděl velkou místnost plnou studentů různých kolejí jak se spolu potichu baví a smějí se nějakému vtipu.

,,Tak dobře panstvo," zatleskal Harry a težce vydechl.

,,Je mi líto že jsem přišel pozdě, ale mám teď dost učení a Snape mě nenechá pomalu ani vyspat."

Žáci propukli ve smích.

Severus se zamračil. Potter si nejspíš neuvědomuje, že některé vzpomínky by si neměl vytvářet. Alespoň né teď, když k nim měl Snape takřka neomezený přístup.

Harry vytáhl svou hůlku a zamával s ní k nebi.

,,Dnes vás naučím velmi užitečné kouzlo," Harry bez jakéhokoli varování švihnul hůlkou proti Nevillovi.

,,Levicorpus," zahřměl a proud kouzla otočil Nevilla vzhůru nahama.

Celá třída se dala znovu do smíchu, ovšem Severus se znovu zamračil.

Zaprvé ho dopálilo, že Potter používá jeho kouzlo a za druhé ho používal úplně špatně.

Hůlka by měla mít ladný pohyb. Pak se docílí úplného kouzla, né této směšné náhražky.

,,Super kouzlo," zahýkal Neville.

Harry ho propustil a on se sesypal k zemi.

,,Nic mi není!" vypískl a vyskočil na nohy.

,,Zkuste si to," vybídl je Harry a studenti se okamžitě rozdělili do dvojic.

Severus se ještě chvíli díval jak studenti packají jeho kouzlo a pak znechuceně odvrátil zrak.

Rozhodl se že si dál nebude kazit den a odejde zavčasu.

*+*+*+*+*

Harry se pomalu loudal ponurým sklepením až ke Snapeově kabinetu

Snažil se donutit svou mysl, aby zahnala všechny myšlenky na Brumbálovu armádu, ale především na ten cudný polibek s Cho.

Měl by se vyvarovat tvorbě takových vzpomínek, bohužel mu život házel klacky pod nohy.

Došel k dřevěným dveřím a odhodlal se tiše zaklepat a když se dlouho neozývala žádná odezva, dovolil si vstoupit.

Severus Snape seděl u stolu a opravoval eseje. Neobtěžoval se ani vzhlédnout a jen pokynul rukou k prázdné židli.

,,Myslím že pro dnešek bude rozumější pobavit se o vašich kouzelnických dovednostech a také o tom, jak správně vyvolat kouzlo Levicorpus," zamručel Severus.

Harry stuhl a ztěžka dosedl na židli.

,,J-ak můž-ete vě-dět," koktal.

,,Pane Pottere vy si asi neuvědomujete, že i já byl kdysi student. Komnata nejvyžší potřeby pro mne není žádnou novinkou a moc dobře vím, jak s ní zacházet."

Harrymu vyschlo v ústech. Nedovedl si ani představit že Snape byl kdysi student jako on.

,,Kolik jste toho viděl?" dostal ze sebe nakonec a okamžitě slopil zrak od černých očí.

,,Dost," řekl lakonicky Snape a vstal ze svého místa. Pomalu přecházel učebnou, ruce za zády.

,,Jste v tom opravdu příšerný," dodal ješte a Harry zrudl jako ředkvička.

Na mysl mu přišel ten letmý polibek s Cho. Takže Snape viděl i tohle? Byl v tom vážně tak špatný? Byla to jeho první pusa! Vsadil by se o svůj Nimbus, že Snapeova první pusa byla taky dosti trapná. Pokud tedy nějakou někdy dostal ...

,,Do toho koho líbám vám nic není," osopil se na Severuse Harry a nebojácně zvedl zrak k učiteli.

Okamžitě toho však zalitoval, když si všiml zmateného pohrdání v černých očích.

,,O čem to u Merlina mluvíte Pottere?" zavrčel Snape.

*+*+*+*+*+*+*

Hups ... Harry?

Jaká byla Snapeova první pusa?

*Aivi*

+Já Smrtijed+ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat