Říká se že láska dokáže vyléčit i tu nejhorší bolest. Severus miloval a trpěl.
Brumbál stál nad jeho zhrouceným tělem a prohlížel si zarudlé znamení zla.
Něco si pro sebe zamumlal a pak bez jediného slova odešel.
Tohle byla jiná bolest. Tahle vycházela z jeho srdce. Byla to bolest ze stráty, z nepochopení, z odmítnutí.
Po všem co Snape pro Brumbála udělal si jen tak odešel a nechal ho se v bolestech kroutit na zemi koupelny.
*+*+*
Odbila dvanáctá.
Severus se pomalu zvedl na nohy, přidržujíc se umyvadla.
Odraz v zrcadle se mu vysmíval. Vypadal strašně.
Zarudlé bělno, bledé líce a do krve rozkousané rty.
Jeho tělem otřásl příval sýpavého kašle. Vykašlal chomáč krvavých slin.
No tohle bude ješte zábava.
*+*+*
Dokrvovací lektvar, něco proti bolesti hlavy, něco na uklidnění ...
Severus Snape do sebe lil jednu lahvičku za druhou a snažil se vyčistit si hlavu.
Vůbec mu nepomáhala představa opuštěných fracků v jeho třídě.
Sebral ze země hůlku a namířil si to přímo do učebny.
Zděšení studenti nadskočili u svých kotlíků.
,,Severusi," zatrilkovala Umbridgeová, nevzhlédla však od svých papírů.
Snapeovo srdce se dnes už podruhé zastavilo.
Brumbálovy modré oči se zrovna zaměřily na Harryho, který honil skákající fazolky po stole.
,,Přišla jsem na inspekci," zamumlala Dolores a konečně zvedla svůj pohled k Severusově bledé tváři a kapce krve stékajícím mu po krku.
,,Asi jdu nevhod," usoudila.
,,Vůbec né," zasmál se Brumbál a poplácal Snapea po zádech.
,,Severus jen dostal ukrutný hlad a poprskal se kečupem," smál se vesele, jako by se tohle stávalo běžně.
,,Má velký problém s přímáním potravy. Chudák malý, někdy dokonce omdlí."
Severusově tváři se vrátila barva. Zrudl vzteky a odhodil Brumbálovu ruku, která mu zrovna stírala krev z krku.
Umbridgeová našpulila rty a nasadila zoufalý výraz.
,,To je mi velice líto," zamumlala.
,,To mě taky," prskl Severus a spolkl nával další krve.
*+*+*
Dolores byla známá svou neúprosností a puntičkářstvím.
Proto všechny a Severuse nevyjímaje, zarazil její dnešní výkon.Prakticky na nic se neptala, jen pokyvovala hlavou a usmívala se.
Netrvalo to ani patnáct minut a Dolores byla hotová.
,,Přesně jak jsem čekala," zasmála se nakonec.
,,Bez jediného problému."
S těmito slovy odešla.Severus někde v hloubi duše věděl, že tak úžasné hodnocení si vysloužil za ukázkovou urážky, zaměřenou na Potterovu osobu.
Nestežoval si, alespoň to měl za sebou.
Když se třída vyklidila a studenti konečně opustily prostory učebny, Severus si dovolil svést se do židle a úlevně vzdychnout.
,,Jestli se ještě něco takového stane," zamručel Brumbál.
,,Já vím," zavrčel Snape a schoval si tvář do dlaní.
V ničem neselhal, bohužel mu to tak připadalo.,,Měl si mi dát vědět dřív můj chlapče," povzdychl si ředitel.
,,Neměl jsem vám dávat vědet vůbec," prskl Severus.
,,Takže by ses jen hodiny kroutil v bolestech?" nechápal Brumbál.
,,A čemu jste pomohl vy," zaječel Snape.
,,Vaše povrchní idelické představy o mě bohužel nejsou pravdivé Brumbále."
Ředitel svěsil ramena a začal si pohrávat se svými vousy.
,,Jednou to pochopíš chlapče, do té doby mi musíš věřit."
,,Věřit vám jako kdysi? Když jste ji nechal umřít?" zavyl Severus a vyskočil na nohy.
V tu chvíli se jedna z lavic nenápadně pohla.
Snape zbystřil a okamžitě přiskočil k lavici.
Zpod ni se na Severuse smály dvě zelené oči.
,,Tužka... mi spadla...," zasmál se nervózně Harry Potter.
*+*+*
Jó tak tužka Harry? Ty nepoužíváš brk? 😂😂
*Aivi*
ČTEŠ
+Já Smrtijed+ ✔
Fiksi PenggemarPro Severuse Snapea nikdy neexistoval pojem bezpečí. Celý život žil v panice, ve stínu, v nenávisti. Ale vy víte jaký doopravdy je, nebo ne? Cover od úžasné Vani1313. Moc děkuji.