Večer se pomalu blížil. Adly seděla na zemi u ředitelova stolu a snažila se poskládat puzzle.
Severus přecházel po pokoji, nervózně vyhlížel z okna a něco si pro sebe mumlal.
,,Hele, chybí mi krk tohohle týpka a už mám jen oblohu," zanaříkala Adly a ukázala na chybějící dílek v mužově krku.
Severus neodpověděl, dokonce ani neodtrhl oči od okna.
Najednou se rozletěly dveře pracovny a do kabinetu vběhl udýchaný Smrtijed.
,,Pane řediteli, v Prasinkách byl viděn Harry Potter," vykoktal ze sebe lapající po dechu.
Adly vyskočila z podlahy, přičemž smetla kus dostavěného puzzle a doběhla Severuse.
,,Jděte vydat rozkaz, aby se všichni studenti dostavili do Velké síně," prskl Snape na Smrtijeda a vydal se chodbou na opačnou stranu.
,,Doufám že máš plán," zasýpala Adly a dohnala ho.
*+*+*+*+*+*+*+*+*
Adly stála po boku Severuse a sledovala studenty, nastoupené v dvou řadách.
,,Tohle není dobrý nápad," zsmumlala tiše, ale Snape si ji nevšímal.
,,Donesla se mi zpráva, že dnes v noci byl v Prasinkách viděn Harry Potter," promluvil najednou Severus.
Studenti vypadali, jako by jim zrovna řekl, že kdo nebude poslouchat, nebude mít vánoční prázdniny.
,,Žádám každého, kdo o Potterovi něco ví, aby vystoupil z řady."
Chvíli bylo ve Velké síni naprosté ticho. Najednou však z řady vystoupil sám Harry Potter, v nebelvírském hábitu s hůlkou v ruce.
,,To jsem teda nečekala," řekla překvapeně Adly.
Severus stál jako přikovaný.
,,Máte problémy s bezpečností pane řediteli," utrousil kousavě Harry.
,,Já mu to říkám pořád!" vyhrkla Adly a postavila se vedle Severuse.
,,Ale dělá s tím něco? Ne! Nikdo mě tady neposlouchá. Jako bych mluvila do dubu."
V tu chvíli Jenny tasila hůlku a vyslala salvu kleteb proti Potterovi.
Adly se bleskově otočila, zády se opřela o Snapea a odrážela jednu kletbu za druhou.
Harry už se taky stačil vzpamatovat a teď metal jedno Expeliarmus za druhý.
Trvalo to asi minutu, než to Severuse přestalo bavit, popadl Adly za kapuci a přenesl je pryč.
*+*+*+*+*+*+*+*+*
,,No moment!" vyhrkla Adly když se přenesli do prázdné místnosti.
,,V Bradavicích se přemisťovat nemůžeš."
,,Ale já jsem Severus Snape," protáhl Severus a rozsvítil svou hůlku.
,,Voldemort je na cestě sem, nemá cenu se snažit opustit školu. Počkáme si až za námi přijde."
,,Dobrý nápad," pokývala Adly hlavou.
,,Nemáš něco k jídlu?" zeptala se po chvíli mlčení.
*+*+*+*+*+*+*+*+*
Bylo by bláhové se domnívat, že se Voldemort za štít nedostane.
Netrvalo to dlouho a štít povolil. Bradavické škole to však poskytlo potřebný čas na přípravu obrany.
Sourozenci se možná naposledy objali, manželé se rozloučili než se vydali na své pozice, kamarádi se možná naposledy zasmáli společnému vtipu.
Víte, proč je válka tak strašná? Protože je vždycky co ztratit.
Svět jako by se zastavil když paprsky zeleného světla létala z jedné strany na druhou, zranění kouzelníci skučeli na zemi, nebo na místě mrtví padali k zemi.
A tím vším zmatkem prošla Adly ve žlutých šatech, s modrými kytkami ve vlasech.
Jako by se ji válka netýkala, jako by neviděla ty mrtvé těla, ty naříkající studenty, ty rozvaliny školy.
Šla dál, v ruce kytici sedmikrásek.
*+*+*+*+*+*+*+*+*
Hello vy moje kočičky!
Za chvíli jsme u konce ... Toto je 47 kapitola z 50 ...*Aivi*
ČTEŠ
+Já Smrtijed+ ✔
FanfictionPro Severuse Snapea nikdy neexistoval pojem bezpečí. Celý život žil v panice, ve stínu, v nenávisti. Ale vy víte jaký doopravdy je, nebo ne? Cover od úžasné Vani1313. Moc děkuji.