Brumbálův obličej se minutu za minutou stále více kabonil. Sirius naproti tomu zářil škodolibou radostí, že kromě informace, že chce Voldemort dostat Pottera, nemůže Severus poskytnout jiné, hodnotnější zprávy.
,,Velice důležité informace Srabusi," protáhl Sirius a založil si ruce na prsa. Ležérně natáhl nohy pod stůl a uvelebil se v židli.
,,Ed Wooksi je mrtvý," zamumlal chladně.
,,Pořád to není důležitá informace," nedal se Black.
Teď už v Severusovi bublal vstek, dral se na povrch, protékal mezi jeho zaťatými zuby a valil se v proudech slov ven.
Asi za to mohla skutečnost že Ed Wooks měl stejné postavení jako Snape.
,,Ten člověk pro vás donášel, riskoval život a taky o něho přišel a ty si tu dovoluješ tvrdit, že není dost důležitý?"
Severus zlostně vyskočil ze židle a zapřel se dlaněmi o stůl. Nezvýšil hlas. Snape nikdy nekřičel, ani jednou. Teď však syčel jako popuzený had.
Ředitl školy ho jen chytl za zápěstí, v náznaku aby se posadil.
,,Můj chlapče samozdřejmě že nám to není jedno," konejšil ho.
Profesor lektvarů si uvědomil, že se na něho upírají všechny oči v místnosti. Nechtěl se takto rozohnit, dát najevo vstek a už vůbec se nechat vyprovokovat Blackem.
Sirius se naopak tvářil klidně, ba dokonce spokojeně. Snapeův vstek mu očividně dělal dobře.
Parchant.
,,Asi už víte že tento rok musíme přijmou učitelku obrany proti černé magii, kterou nám vybralo ministerstvo," odvedl řeč Brumbál a Severus se znovu posadil.
,,Je možné, ne-li dokonce pravděpodobné, že se ministerstvo pokusí plést se do věcí Bradavic.
,,To mu doufám nehodláte dovolit," zeptal se nejistě Lupin.
,,Možná že ano," zamračil se Brumbál.
,,To nemůžete myslet vážně," zavrčel Severus.
,,Bude to nutné, chci aby jste na to byli připraveni, ale teď už jděte na večeři. Molly je skvělá kuchařka," usmál se Brumbál, jako by teď vůbec neodsoudil celou školu k záhubě.
*+*+*
Paní Weasleyová je opravdu jedna z nejlepších kuchařek jakou kdy kouzelnický svět poznal.
No dobře. Přinejmenším by byla nejlepší kuchařkou jakou kdy poznal Severus, bohužel ten se nikdy na večeře nezdržel.
Rád jedl v soukromí. Vlastně dělal všechno raději v soukromí.
Není se čemu divit. Moc dlouho lpěl na autoritě a odtažitosti, až se stala jeho rutinou a jeho životem. Nesměl si dovolit chyby, on ne.
Harry stál na schodech a pozoroval černý plášť, mizící mu z dohledu.
Nenáviděný učitel opustil Blackův pozemek.
*+*+*
I kdybych svolala tisíce básníků, mistry ze světa poezie, nebo přední odborníky na lidskou duši, nepovedlo by se mi vylíčit hurikán, který se proháněl Severusovým bytím.
Rval ho na kusy a znovu sestavoval dohromady. Bodal ho do kůže a rány poté hned zašíval. Střílel do něj otrávené šípy, ale nakonec mu stejně poskytnul protilátku.
Nesnášel se, ale nemohl se přimět odejít.
Muži prý nebrečí. V tuto chvíli by byl Severus vděčný i za tu slzu. Přál si brečet tak dlouho, až by jeho slané slzy vyplavili všechen smutek, strach a bolest.
Až by ho vyčerpání srazilo na nohy a dopřálo mu spánek.
Slzy však nepřišly.
Nepřišly a už ani nepřijdou.
Severus se trpce zasmál a pohlédl na svou zničenou tvář do zrcadla.
Jestliže budu někdy plakat, můžu si být jistý, že je to můj konec, pomyslel si a praštil sebou na postel.
Stěny vrhaly groteskní stíny, knihy, jichž bylo v pokoji přehršel, voněly a lákaly Severuse aby je přečetl.
Dnes však ne. Dnes potřebuje jiné povyražení než je poezie.
Natáhl se po skleničce s lektvarem.
Jedním pohybem do sebe hodil celý její obsah, pak si skopl boty, zachumlal se do přikrývek a čekal na blažený, všemocný spánek který snad vyléčí jeho duši i mysl.
Dosud nespočinul.
*+*+*
Pojďte se do komentářů pochlubit co jste dostali k Vánocům 😍 zajímá mě to!
Já dostala 20 knih, koncetrni ukulele, pyžamo a povlečení HP a pak malou figurku Severuse takže jsem šťastná 😂😂
*Aivi*
ČTEŠ
+Já Smrtijed+ ✔
FanficPro Severuse Snapea nikdy neexistoval pojem bezpečí. Celý život žil v panice, ve stínu, v nenávisti. Ale vy víte jaký doopravdy je, nebo ne? Cover od úžasné Vani1313. Moc děkuji.