Prázdniny utekly jako vždy, velmi rychle. Někteří studenti ani nezaznamenali, že nějaké volno dostali a už se znovu museli balit do školy.
V Bradacicích panoval rozruch. Učitelé pobíhali po chodbách, někteří se v hloučku šeptem bavili, jiní vykřikovali, že jejich křišťálová koule zmizela.
Nový učitel jen postával ve dveřích, a prohlížel si všudypřítomný zmatek.
,,Kdysi to tady bylo klidnější," zamračil se Horácio a pozoroval Sybilu, která obviňovala nechápavého Protivu.
,,Asi už stárnu," přiznal si s úsměvem.
*+*+*+*+*+*+*
Severus právě prožíval nejlepší den za posledních pár desetiletí.
Místo učitele Obrany proti černé magii bylo jeho a on už se nemohl dočkat, až vypadne z toho studeného sklepení.
Rychlými kroky procházel Bradavickými chodbami na zahajovací hostinu, když mu v levé ruce nepříjemně cuklo.
,,To snad né," zavrčel a místo do Velké síně, si to namířil ke dveřím.
,,Jeden den v životě chci mít klid," mumlal a dupal po schodech dolů.
Škola byla prázdná, všichni studenti seděli ve velké síni, až na Pottera.
Ten zrovna nervózně cupital za Tonksovou, snažil se nedat na jevo znepokojení a držel si u úst kapesník.
,,Jdete pozdě," prskl Severus na Harryho, Nymfadoru vyloženě ignoroval.
,,No jo," mručel Harry a otřel si ze rtů další kapku krve.
,,Co se stalo?" zamračil se Snape.
,,Nic," sykl Harry.
,,Mám na práci důležitější věci, než vás a vaše bolísktky Pottere," zasyčel Snape.
,,Až se ale vrátím, buďte si jist, že se k této události ještě vrátíme. Teď jděte do Velké síně."
Harry poslušně následoval Tonksouvou po schodech.
Severus pokračoval k cestě za Temným pánem.
*+*+*+*+*+*+*
Adly se dostavila o pár minut později než Severus.
Všichni Smrtijedi oblečení v sametových, černých pláštích mlčky pozorovali netrpělivého Pána zla.
Adly vběhla do místnosti jako velká voda, v zářivém žlutém tričku s nápisem; 'Sluníčko, sluníčko, popojdi maličko' a červenými tepláky vypadala vemi komicky.
,,Pardón," začala se horlivě omlouvat.
,,Mám hrozně tvrdé spaní."
Severus se vduchu uchechtl a prohlédl si Adlyn rozcuchaný účes.
Tahle holka si vážně přeje umřít.
Voldemort její zjev nekomentoval, prostě jen pokynul dlouhým, kostnatým prstem, aby se Adly zařadila vedle Bellatrix.
Ta vypadala, jako by z Adlyniného oblečení měla každou chvíli hodit šavli.
,,Dnes jsem si vás svolal, při příležitosti začatku nového školního roku.
Draco tady pochopitelně není, ale věřím, že ho Severus o dnešním dění detailně informuje."
Rudé oči vyhledaly Snapea.
,,Spolehněte se," procedil Severus mezi zuby a sklonil hlavu v náznaku poklony.
Voldemort se pousmál a obrátil svůj pohled k Adly, která si zrovna prohlížela své roztřepené konečky.
,,Musím uznat, že jste ta nejpozoruhodnější smrtijedka v našem kruhu," pronesl chladně.
Adly si strčila pramen vlasů za ucho a široce se usmála.
,,Je mi ctí," pronesla zvonivě.
Bellatrix se zatvářila, jako by zrovna viděla ducha a radši zabodla oči do země.
,,Adly je Smrtijedkou teprve chvíli a už odvedla obrovský kus práce."
Voldemort opustil střed kruhu a stoupl si nebezpečně blízko Adly.
Ta však nevypadala, že by jí to nějak vadilo, naopak se široce usmívala.
Najednou se z jejího žaludku vydralo na povrch bublavé zasténání.
,,Omlouvám se," zasmála se Adly, ,,nestíhala jsem snídani."
Severus se musela ne jednou kousnout do rtu, aby nevyprskl smíchy.
Všichni smrtijedi, s jejich vážností a pokorou, strachem z Temného pána a pak Adly, holka ve žlutém tričku s úsměvem na tváři.
Groteskní pohled.
,,V tom případě budu rád, když semnou posnídáš," zašklebil se Voldemort.
,,Ber to jako poděkování za vyhlazení té mudlovské rodinky a všech informací, které si mi poskytla."
Severus se znovu kousl do rtu, až ucítil měděnou machuť krve.
Musí se jí pak zeptat, komo měla zabít, protože o tomhle Severus vůbec nic nevěděl
Bellatrix se tvářila, jako by se jí zhroutil celý svět a Adly jen šťastně zatleskala..
,,Supr!" výskla Adly a pročísla si rozcuchané vlasy baculatými prstíky.
*+*+*+*+*+*
Já se omlouvám 😂😂 nevím co to se mnou je ...
Myslíte si že má Voldemort pro Adly slabost nebo že jí prokoukl? Nebo něco úplně jiného?
*Aivi*
ČTEŠ
+Já Smrtijed+ ✔
FanficPro Severuse Snapea nikdy neexistoval pojem bezpečí. Celý život žil v panice, ve stínu, v nenávisti. Ale vy víte jaký doopravdy je, nebo ne? Cover od úžasné Vani1313. Moc děkuji.