Možná se Adly pomátla, ale předstoupit neozbrojená před pána zla je přinejmenším pokus o sebevraždu.
,,Nechci být hrubá, ale tyhle šaty byly dost drahé a teď jsou naprosto a nenávratně zničené," zaječela na Voldemorta a jeho bandu a ukazovala jim zkrvavené rukávy.
,,Víte, jak se říká, že krev z rukou nejde smýt. Doufám, že je to jen pověra!"
Voldemort se nepříjemně usmál.
,,Doufám, že sis dnešek užila, Adly, já dosyta," mávl rukou k mrtvému Harrymu v Hagridově náručí.
,,Zabil jsi mi manžela," prohodila úkosem Adly, ,,doufám, že budeš platit alimenty za děti," rukou mávla ke studentům Bradavic.
,,Mimochodem, čau Hagride!"
Najednou se ozvala tupá rána, Adly se nepřítomně usmála, před očima se jí zatmělo a ona se svezla na zem v bezvědomí.
*+*+*+*+*+*+*+*
Probrala se až když bylo po všem.
Chvíli zmateně zírala na sněhově bílou postel a nakonec na svou zkrvavenou róbu.
,,Co se sakra stalo?" zamumlala a chytila se za bouli na hlavě.
,,Omráčili jsme vás," vysvětloval Neville s mečem v ruce.
,,A užili jste si tu největší srandu beze mě?" vřískla Adly a pomalu seskočila z postele.
,,Jak dlouho tady ležím?"
,,Dva dny," řekl pomalu Neville a odložil meč na stůl.
,,Voldemort je mrtvý, Smrtijedi se rozprchli."
,,No super! U toho jsem chtěla být!" sykla popuzeně Adly.
,,Mám vás odvést do ředitelny, čeká tam na vás," zamumlal Neville a vydal se k východu.
,,Kdo na mě sakra čeká!" vřískla Adly.
,,Ředitel," stačil říct nebelvírský kluk, než zmizel za rohem.
Adly se za ním rozběhla.
*+*+*+*+*+*+*+*+*
Někteří lidé nás opustí a zanechají v nás prázdnou díru. A někteří nás budou štvát i po smrti.
Adly vešla do ztichlé ředitelny a rozhlédla se kolem.
,,No to si děláš srandu," vykřikla Adly a rozběhla se k Snapeovi.
,,To už nemůžu mít klid ani po smrti?" zavrčel Snape.
Tedy aby jsme se pochopili, Snapeův obraz.
,,Seš namalovanej vodovkama nebo temperkama?" smála se Adly.
,,Olejomalbou," pochlubil se Snape a nasadil velmi vážný výraz.
,,Jen olejomalba dokázala přesně vystihnout ty mastné vlasy," usadila ho Adly.
,,Ticho," zavrčel Snape, ale koutky úst mu zacukaly.
,,Takže tady budeš strašit už navždy?" zeptala se Adly.
,,Vypadá to tak," potvrdil Snape.
,,V tom případě lituji dalšího ředitele."
Severus mlaskl a promnul si zátylek.
,,Chtějí aby jsi byla ředitelkou ty," okomentoval to prostě.
,,Já?" nechápala Adly.
Ona která nosí na ruce znamení zla, byť pomalované květinami? Ona, která nemá absolutní zkušenosti s chodem školy, mimo ten rok co rozbíjela pultík.
,,Víš jak to se mnou je," usmála se smutně a poklepala si na hlavu.
,,Nechtěl jsem jim to říkat," přikývl Snape.
Adly si z vlasů vytáhla hůlku a uvolnila tak změť špinavých blond vlasů slepených krví.
,,Tato hůlka dnes poprvé poznala umyté vlasy. Tohle je můj dárek pro tebe," vyprskla smíchy Adly a položila hůlku pod obraz.
,,Jsi příliš štědrá," zamumlal Snape, ale teď už se usmíval.
V Adly se něco pohnulo. Možná za to mohl fakt, že se na ni Snape vážně usmál nebo možná jen nepříjemné dusno.
Cítila, že pokud tady zůstane ještě o pár minut déle, nevydrží to a rozbrečí se.
,,Musím jít," vykoktala ze sebe a potácela se ke dveřím.
,,Adly," zavolal za ní ještě Severus.
,,Děkuji."
Teď už to Adly nevydržela, po tvářích se jí začaly koulet slzy a ona ztěžka vydechla.
,,Sbohem," vykoktala ze sebe a pak zmizela za dveřmi.
,,Žij blaze," řekl Snape do prázdného kabinetu.
*+*+*+*+*+*+*+*+*
Lidi ... Fakt se omlouvám ale mám zkoušky a moje hlava teď vůbec nemyslí na tenhle příběh.
Nicméně za pár dnů vyjde poslední díl takže si připravte kapesníky a zatím žijte blaze.
*Aivi*
ČTEŠ
+Já Smrtijed+ ✔
FanfictionPro Severuse Snapea nikdy neexistoval pojem bezpečí. Celý život žil v panice, ve stínu, v nenávisti. Ale vy víte jaký doopravdy je, nebo ne? Cover od úžasné Vani1313. Moc děkuji.