Slunce se dnes udobřilo a probudilo Adly teplými paprsky na tváři.
Dívka otevřela oči, ale místo toho aby vstala se jen přetočila na druhý bok a znovu usnula.
Netrvalo to ale dlouho a Adly probudilo hlasité klepání na dveře.
,,Teď si profesorka a máš nějaké povinnosti," zakřičel zkrz dveře Snape.
,,Nečekej že se ze mě stane Pán Zla a budu tě zvát na snídani."
,,Tak budu hlady," zakřičela Adly nazpět.
Severus si jen povzdychl a odešel ode dveří.
Adly nakonec neochotně vstala z vyhřáté postele a oblékla se do růžového pyžama s nápisem; 'Ještě pět minut mami!'.
Snape zase seděl u stolu a znovu se věnoval papírům.
,,Můžeš mi vysvětlit, co pořád píšeš?" zaptala se podrážděně Adly.
,,Tohle je pro Pána Zla," ukázal Severus na štos papírů, ,,tohle pro ministerstvo," ukázal prstem na druhou hromadu, ,,a tohle jsou rozvrhy, pokyny a prohlášení," ukázal na poslední hromádku.
,,A tohle," podal jí papír, ,,je dnešní proslov."
Adly si vzala světle zelený papír a rychle ho přeletěla očima.
,,Takže tuším, že dnešní snídaně se taky nezůčastníš," zamumlala.
Severus neodpověděl, jen si namočil brk v inkoustu a podepsal tři papíry.
,,Tady máš rozvrhy," podal jí další tři papíry.
,,Donesu ti alespoň toast," zamumlala a opustila pracovnu.
*+*+*+*+*+*+*+*
Studenti vypadali poněkud zaskočeně, když se Adly postavila vedle rozbitého stojanu.
,,Kdo to sakra rozbil," zavrčela a nakopla velký kus kamenné sovy.
,,Drazí studenti," začala předčítat ze zeleného papíru, ,,jako váš nový ředitel si nepřeji aby se ve škole združovaly jekékolik spolky, kroužky, mimoškolní aktivity nebo podobné sešlosti podporující známého delikventa, Harryho Pottera.
Jestli se mi donese že se něco takového v mé škole děje, budou viníci neprodleně vyloučeni."
Adly se zamračila, zmuchlala zelený papír a hodila ho k rozpadlému, přednášejícímu stolu.
,,Kraviny," zavrčela.
,,Umbridgeová se oblékla do černé?"
,,Nás drahý pan ředitel nejeví absolutní zájem o nic a popravdě ani nečekejte, že ho někdy uvidíte.
Pokud to teda na sebe neřeknete, on se to ani nedozví."
Pár studentů si vzrušeně začalo šeptat.
,,Pokud bude mít náš drahý Severus ještě podobně blbosti v plánu, neberte to jako nařízení, spíš jako doporučení."
Pár učitelů se začalo pochechtávat.
,,Musíte ho omluvit, asi to psal opilý."
Studenti pochopili, že z Adlyny strany jim nehrozí žádné nebezpečí a začali se naplno smát.
,,Fajn takže, rozvrhy mám tady," zamávala narůžovělým papírem.
Rychle ho očima prohlédla a pak se plácla dlaní do čela.
,,Kolik si toho sakra dal?" zachrčela.
Studenti se začali znovu smát.
,,Drazí studenti, až bude mít náš Severus zase narozeniny, dejte mu místo té Ohnivé Whiski radši šampón."
Teď už se začali smát i profesoři.
,,Nicméně se tím asi budeme muset řídit, nebo někdo udělá smysluplnější rozvrh," navrhla Adly.
Profesor Kratiknot se toho s bujarým smíchem ujal.
,,Takže asi, užijte si školní rok děcka," zakřičela Adly a celá hala vybuchla nadšením.
*+*+*+*+*+*+*
Učitelé se po snídani shromáždili ve sborovně.
,,Musíme vám poděkovat Adly," usmála se profesorka McGonagalová, ,,včera večer to vypadalo, že tento školní rok bude teror, ale vy jste této škole zase dala naději."
,,Myslím si, že by škola neměla být jen o učení," řekla Adly smutně, ,,bohužel Severus má na to zdřejmě jiný názor."
,,Jak to myslíte že ho celý rok neuvidíme?" chtěl vědět profesor Horácio.
,,Má toho hodně," vysvětlila Adly.
,,A jen mezi námi, je teď hodně vystresovaný. Radši bych ho ničím jiným nezatěžovala nebo vás uškrtí," sáhla si na krk.
,,Rozumím," řekla profesorka McGonagalová.
,,Měli bychom se všichni připravit na náročný rok."
,,To tedy," přisvědčila Adly.
*+*+*+*+*+*+*
Severus vypadal že se od svého stolu a papírů ani nehnul.
Adly mu na stůl hodila pár sendvičů.
,,Dobrou chuť," popřála mu vesele.
,,Všechno v pořádku?" zeptal se bezbarvě Severus.
,,Ano," odpověděla Adly, ,,všichni tě respektují a budou se řídit tvými příkazy."
,,Výborně," pochválil si Snape.
,,Výborně," zopakovala Adly.
*+*+*+*+*+*+*+*
No výborně 😂
*Aivi*
ČTEŠ
+Já Smrtijed+ ✔
FanfictionPro Severuse Snapea nikdy neexistoval pojem bezpečí. Celý život žil v panice, ve stínu, v nenávisti. Ale vy víte jaký doopravdy je, nebo ne? Cover od úžasné Vani1313. Moc děkuji.