Bu sefer bölüm erken geldi şarkıyı da öylesine koydum....
Yorum ve vote atmayı unutmayın ‼️🙏🏻
Umarım güzel bulursunuz iyi okumalar
↓↓↓"birinin sizi sevdiğinden bir türlü emin olamıyorsanız sizi sevmiyordur çünkü sevgi insanı ikilemde bıraktıran emin olunmayan bir duygu değildir, ya seversin ya hiç..."
Sabah gözlerimi çalar saatinimin verdiği huzursuzlukla açtım.
Elimi uzatıp çalar saatimi kapatıp yatağımdan çıktım, bu gün pek de yorgun hissetmiyordum çünkü dün okuldan gelir gelmez uyumuştum.
Kollarımı yukarı kaldırıp esnerken kolumda ki yanığı fark etmemle indirmem bir oldu.
Önce banyoya gidip yüzümü falan yıkadım ve dün dolabımın kenarına bıraktığım çantamdan okuldaki hemşire'nin bana verdiği sarı kremi koluma sürdüm ve lanet okul için hazırlamaya başladım.
Dün şort giydiğim için baya pişman olmuştum bu yüzden bu gün nereye nasıl bir ortama gittiğimi bilerek hazırlanmaya başladım .
Altıma koyu lacivert olan kot pantolonumu üstüme beyaz askılı bluzumu giydikten sonra ceketimi ve kot rengindeki çantamı aldım.
Beyaz sporlarımı da giyince aynanın karşısına oturdum. Kahverengi gözlerimi ön planda tutmayı sevdiğim için gözüme siyah göz kalemimi sürdüm.
Saçlarımı da düzleştirip düzgün bir şekilde at kuyruğu yapmıştım ve hazırdım.
Aşağıya indim ve "Günaydın" diye seslendim. Annem beni inceleyip "çantanı unutmamışsın bu gün" dedi dalga geçer gibi.
Küçük bir kahkaha atıp "hı hı" deyip babamın yanına oturdum ve iştahla kahvaltımızı yaptık.
Annem "dün okulda ilk günün diye seni uyandırmadım hareketli bir gün geçirmişsindir ve yorulduğunu düşündüm tatlım galiba aç açına uyumuşsun" dedi
Ağzımda ki lokmayı bitirip "evet biraz, ama yorgunluğumu bastıramadı." Dedim.
Gülümseyip "sen onu bunu boşver de okul nasıldı" diye sordu.
iğrenç "güzel şimdiden bir kaç arkadaşım var" dedim.
Bu sırada çatalımı son defa önümdeki peynire uzattım.
"Anladım tatlım" dedi ve Kahvaltımızı yapmaya devam ettik.Doyduğumu hissedip masadan kalktım ve salondaki koltuklardan birine attım kendimi.
Telefonla uğraşmaya başladım ki ilayda'yı özlediğimi fark ettim ve ilayda'yı aramaya karar verdim.
Telefonu ulaşılamıyordu bir kaç defa aradım ama yine ulaşılamıyordu.
Bu Sarışın ne olursa olsun telefonunu kapatmazdı.
ikizi olan murat'ı aramaya karar verecektim ki hattını yenilediğini hatırladım ve Nazan teyzeyi aradım.
'aradığınız kişiye şu..." o da ulaşılamıyordu iyice meraklanmaya başlamıştım.
Anneme "Anne Nazan teyze de ilayda da telefonlarını açmıyor bir sorun yok değil mi?" diye seslendim.
Annem "yavrum olabilir hem onlar görünce seni ararlar" dedi içimde ki şüphe az da olsa azalmıştı.
İçimdeki huzursuzluk dinmeyince ilayda ya mesaj attım.
-ilayda Naber nasılsın Nazan teyzeye de sana da ulaşamıyorum murat'ı arayacaktım ama hattını yenilemişti mesajı görünce beni ara.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RENKLİ SAYFALAR
Teen Fiction-KESİT- "Senin gibi birinden hoşlandığıma inanmıyorum sen de Mete de bunun hesabını vereceksiniz" dediğinde gözümden bir yaş daha düştü. "Ağlayarak da kendini acındırma bana" dediğinde ayağa kalkıp bileğimi hızla elinden kurtardım. Meriç'in gözler...