11.BÖLÜM

100 39 25
                                    

Geç yazdığımın farkındayım ama bir takım şeyler yaşadım. Bir de 18 mart töreninde falan görevlerim vardı tekrar kusura bakmayın sizi çok seviyorum iyi okumalar

Bu arada attığım sözlerin bazılarını ben yazıyorum.

oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen

tekrar söylüyorum şarkıları öylesine koyuyorum isterseniz dinleyebilirsiniz.








Günü gelince ay ve güneş bile birbirine tutuluyor sen hala biz imkansızız diyorsun...
Buket

(İnternette biraz benzeri var ama çoğunluk bana aittir.)

↓↓↓↓↓↓

(En son hazal meriç ve Seval in mutfakta öpüştüğünü görür. Sonra ilayda ve muratın yanına gidip hadi gidelim falan diyor )

↓↓↓

İlayda'dan devam

Yaklaşık 4 saattir yoldaydık ve ben aşırı sıkılmıştım arabada. Apar topar hemen gitme kararı almıştık ama bir yandan da iyi olmuştu çünkü daha fazla orada kalamazdım.

Neler yaşamıştık böyle ama ağlamamam gerektiğini ve güçlü durmam gerektiğini biliyordum.

Murat'ın ezgi ile olayını Hazal dan öğrenmiştim şaşırmıştım evet eskiden bir sevgilisi olduğunu biliyordum ama o kişinin İstanbul da olduğunu bilmiyordum.

Kulaklığımı takıp başımı cama yasladım. Hazal da başını omzuma koyup gözlerini kapattı.

Ezgi'yi bir yandan sıcak bir yandan soğuk buluyordum. Anneme çok benziyordu ya da ben mi benzetiyordum.

Hazal kafasını omzumdan kaldırıp "Murat bir mola falan mı versek?" diye sordu. Haklıydı az da olsa tuvaletim vardı ve saatlerdir yoldaydık.

Hazal neden Meriç'e söylemedi bilmiyorum çünkü arabayı kullanan Meriçti.

Meriç dikiz aynasından "ileride bir dinlenme tesisi var orada durur yemek falan da yeriz" dedi ve tekrar yola döndü.

Hazal ve Meriç bir şeyler yaşamıştı biliyorum ama pek belli etmemeye çalışıyorlardı.

Seval de apar topar evden çıkıp gitmişti vedalaşmamıştık.

Hazal'ın yanında oturan ezgi ye başımı çevirdim uyuyordu ya da sadece gözleri kapalıydı.

bir kaç dakika sonra Meriç'in bahsettiği dinlenme tesisine gelmiştik.

arabadan inip Hazal'ın inmesini bekledim Hazal inince arabaya tekrar binip Ezgiye seslendim "Ezgi" dedim.

Gözlerini aralayıp "İlayda" dedi ve etrafına bakındı. Tamamen kendine geldiğinde biz de arabadan inmiştik.

Meriç ve Murat sigara içiyordu ve içerken bir şeyler konuşuyorlardı ama Meriçin gözü sürekli Hazal'a kayıyordu.

Yoksa Meriç Hazal dan mı hoşlanıyordu. Hazal seslenip "İlayda Ezgi hadi gelin" dedi.

Ezgi ile kol kola girip Hazal'ın yanına gittik. "Tuvalete gidelim" dedi. ikimiz de olumlu yanıt verince murat'a "biz bir tuvalete gidip geleceğiz" dedim.

Hazal önden gidince dalgın gözüküyordu bir şey olduğundan emindim. "Hazal" dedim.

Durup bize döndü "Efendim" diye yanıt verince Ezgi benden önce davranıp "Neyin var Hazal evden çıktığımızdan beri anlık mod değiştiriyorsun bir sorun var ve bize hemen anlatıyorsun" dedi.

RENKLİ SAYFALARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin