Selamlar arkadaşlar bu gün yeni bir bölüm ile tekrar karşınızdayım.💙⚡️
İki gün üst üste renkli sayfalar atmak belki de sizi sevindirdi.😁
Ama en kısa zamanda sezon finali olacağı için önce bunu bitireyim diye düşündüm ve bundan sonra ışıla yöneleceğim.‼️🤭😀😄
İyi okumalar sizleri seviyorum🥳🥰😇
‼️Yorum ve VOTE ATMAYI UNUTMAYIN ‼️🙏🏻
Herkesin hayatta bir kez bir Mucize yaşama hakkı olduğuna inanıyorum, benim payıma düşen mucize sensin sevgilim..."
Buket*******
Bu sabah gözlerimi İlayda'nın üzerime atlaması ile açmıştım.
Ona baya kızmıştım çünkü kolum ağrıyordu.
Şimdi iste kaymak için hazırlanıyorduk.İlayda başıma bere geçirdiğinde ona öpücük attım.
Birlikte odadan çıktık ve aşağıya indik. Bizi bekleyen Ezgi ve Murat'a gülümsedim ve hızla onlara doğru ilerledik.
Birlikte kayak malzemeleri alıp kaymak için yüksek bir yer seçtik.
Daha önce bir kaç kez kaymıştım ama hiç yüksekten kaymamıştım.
Buna cesaret edemedim ve hızla aşağıya koştum yüksekten biraz daha aşağıya inip kaydım.
Burası çok güzeldi telefonumu bel çantamdan çıkardım ve bir resim çektim.
Hava da ki kar şiddetlenmişti ve bana yaklaşan ilayda'yı gördüm arkasında da Murat ve Ezgi.
Kenara geçip bana çarpmalarına engel oldum, İlayda ve Ezgi'nin çığlığını bütün kayak merkezi duymuştu.
Ben de kahkaha attım ve onlara doğru kaymaya başladım.
Herkes yavaşlamaya başlayınca ben de yavaşladım.
Ezgi "hadi tekrar kayalım" dedi ve İlayda'nın yanına gitti.
Murat "daha yükseğe çakalım" dediğinde dokuz gözü varmış gibi ona baktım.
"Ben kaymıyorum siz gidin" dedim.
İlayda "ya Hazal bir kere dene lütfen" diye ısrar etmeye başladı."Yok siz kayın ben buralardayım" dediğimde Murat ve Ezgi benimle dalga geçmeye başladı.
İlayda yanına gelip "lütfen sadece benim için bir kez" dediğinde kurtuluşum olmadığını fark ettim.
"Tamam sadece bir kez" dediğimde hep birlikte tepeye tekrar çıkmaya başladık.
Tepeye geldiğimizde İlayda yanımda ki yerini aldı ve "gözlerini kapat kaymaya başla" dedi.
"Yok artık düşüp kardan adam olayım diye mi" dediğimde kahkaha attı.
Beni belimden ittirdiğinde dengemi sağlamaya çalıştım, kalbim yerinden çalacakmış gibi atıyordu.
Ne tarafa gideceğimi bilmeden kayıyordum.
Arkamdakilere baktığımda İlayda Murat ve Ezgi şekilde kayıyorduk.
Yavaşlamaya başladım sanırım bir daha kaymayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RENKLİ SAYFALAR
Fiksi Remaja-KESİT- "Senin gibi birinden hoşlandığıma inanmıyorum sen de Mete de bunun hesabını vereceksiniz" dediğinde gözümden bir yaş daha düştü. "Ağlayarak da kendini acındırma bana" dediğinde ayağa kalkıp bileğimi hızla elinden kurtardım. Meriç'in gözler...