Selamlar canlarım bu gün yeni bir bölüm ile karşınızdayım.🦋
Yorum ve vote eksik etmeyin sizleri seviyorummm...🖤
şarkı isteklerinizi buraya yazabilirsiniz🥰.
İyi okumalar...🌸
‼️‼️Bu arada renkli sayfalar'ı bir kaç bölüm sonra sezon finali yapacağım‼️‼️
"İyi ki hayallerimizi kimse görmüyor..."
Buket*****
Sonunda Uludağ'a gelmiştik ve otobüsten indiğimiz gibi üşümeye başlamıştım.
Valizimi aldığım gibi köşede montumu çıkarıp giydim.
Öğretmenimiz Semra hoca bir şeyler anlatıyordu.
Diğer öğrencilerin Yanlarına ilerlediğimde Semra hoca herkesin kalacağı odaları söylüyordu.
Ben İlayda ile aynı odada kalacaktım ezgi de sınıfta okula ilk geldiğim zaman tanıştım Ayla İle kalacaktı.
İlayda yanıma gelip "hadi odaya çıkalım yorgunum" dedi.
Başı mı tamam dercesine sallayıp İlaydayı takip ettim. Önce ezgi de Murat'ın yanına gidip onlarla akşam yemeği için aşağıda buluşmak adına sözleştik.
İlayda ile geldiğimiz büyük otelin asansörünün önünde beklemeye başladık, ben de o sıra etrafımı izliyordum.
Güzel şık ve pahalı bir yere gelmiştik.
Asansörün kapısı açıldığında İlayda ile içeri hızlıca geçtik, 23. Kat düğmesine bastığında otelin bu kadar uzun olduğunu tahmin etmemiştim.
Odanın önüne geldiğimizde İlayda cebinden kartı çıkarıp kapı açtı.
İçeri girdiğimizde oda'nın çok güzel olduğunu fark ettim.
Cam kenarındaki tek kişilik yatağa hemen kendimi attım.
İlayda "kalk önce şu eşyalarını yerleştir de öyle uzan" dedi.
Başıma olumlu anlamda sallayıp rahat ve güzel yatağa veda edip valizimi açtım.
Dolap oldukça büyüktü ve eşyalarımı geniş geniş katlayıp yerleştirdim.
Üzerimdekilerden de sıkıldığım için dolaptan birkaç parça şey çıkarıp kenara koydum İlayda da ben dolabımı yerleştirirken duş almıştı.
Ben de duş alıp rahatlarım diye düşünüp eşyalarımı aldım Ve banyoya ilerledim.
Güzel ve sıcak bir duş aldıktan sonra odaya girip kendime yaklaşık 2 saat önce attığım yatağa tekrar attım.
Başını çevirip İlayda'ya baktığında kulağında kulaklık uyduğunu gördüm ben de gözlerimi yavaşça biraz dinlenmek için kapattım.
******
Gözlerimi telefonumun sesiyle açtığımda havanın karardığını gördüm bu kadar çok uyuduğumuzda inanamıyordum.
Hemen telefonuma koşturup baktığımda Murat'ın aradığını gördüm, aramayı cevaplandırıp " efendim" dedim.
"Nerdesiniz sizi bekliyoruz" dediğinde telefonumun ekranına baktım saat 7 idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RENKLİ SAYFALAR
Подростковая литература-KESİT- "Senin gibi birinden hoşlandığıma inanmıyorum sen de Mete de bunun hesabını vereceksiniz" dediğinde gözümden bir yaş daha düştü. "Ağlayarak da kendini acındırma bana" dediğinde ayağa kalkıp bileğimi hızla elinden kurtardım. Meriç'in gözler...