Yeni bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓
" Bazen sözleri 100 kişi beğensin diye değil 1 kişi görsün diye yazarsın..."
Buket
Bu sabah ilk defa ne çalar saat ile ne de annemin o her sabah ki sesiyle uyandım.
Gözlerimi tamamen aralayıp yanımda uzanan İlayda ya baktım.
Komidinin üzerinde duran telefonumu elime alıp saate baktım, daha saatimin çalmasına 35 dakika vardı.
Üzerime hızlıca ev şortlarımdan birini giyinip rutin işlerimi hallettim.
Aşağıya kahvaltıyı hazırlamak için indim. bu günün cumartesi olduğunu hatırladığımda ise kafamı duvarlara vurmak istedim. Bu kadar erken uyanmak da neyin nesiydi.
Kahvaltıya ezgiyi de davet ettim ve börek yapmaya başladım. Böreği fırına atıp buzdolabından malzemeleri alıp masaya taşıdım.
Tam her şey tamam derken böreğin kokusu evi sarmıştı ve hızlıca mutfağa gidip böreği de fırından çıkardım ve soğuması için tezgahın üzerine bıraktım.
Tam arkamı dönüp mutfaktan çıkacaktım ki annem kapının pervazına dikilmiş beni izliyordu.
Şaşırmış bir şekilde "Hayırdır Hazal" diye sordu.
"Hiç ya erken kalktım bari kahvaltı hazırlayayım dedim"
"Hm tabi tabi" dedi ve gülümsedi.
"Neyse şey ben bir duş alayım sen de evdekileri uyandırırsın artık" dedim ve mutfaktan çıkıp evimizin şirin merdivenlerinden de çıkıp odama girdim.
"İlayda" diye seslenip kendimi yatağa attım.
saat 10'a geliyordu, ilayda'yı ayağımla itip kalkmasını sağladım.
"Ayy ne bağırıyorsun sabah sabah be" dedi ve ayağa kalkıp esnedi.
Kafamı yastığa gömüp "kahvaltı hazırladım kalk"
"Sen mi?"
"Evet ben hazırladım" dedim ve ayağa kalkıp oda'nın kapısına ilerledim.
İlayda "geliyorum birazdan"
"Tamam çabuk" dedim ve aşağıya tekrar indim.
"İlayda'yı uyandırdım Murat'ı da sen uyandır onun uykusu biraz ağır" dedim ve masaya geçip oturdum.
Annem merdivenleri yavaş yavaş çıkmaya başlayınca zilin sesini duydum ve masadan kalkıp kapıyı açmaya gittim.
Ezgi kapıyı açtığım an içeriye atladı resmen
"Ne oluyor be" dedim
"Sen hayırdır" dedi ve omzuma hafif bir yumruk attı.
Anlamamış gibi yapıp kapıyı kapattım.
"Ne hayırdırı söylesene derdini" dedim.
"Sen ve Meriç ne ayak"
Oha dedim içimden hangi ara öğrenmişti ve kim söylemişti
"Sen..nereden biliyorsun" diye sordum ve içeri ilerledim.
"İlayda söyledi az önce"
"Siz ne ara konuştunuz ki"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RENKLİ SAYFALAR
Teen Fiction-KESİT- "Senin gibi birinden hoşlandığıma inanmıyorum sen de Mete de bunun hesabını vereceksiniz" dediğinde gözümden bir yaş daha düştü. "Ağlayarak da kendini acındırma bana" dediğinde ayağa kalkıp bileğimi hızla elinden kurtardım. Meriç'in gözler...