Selamlar arkadaşlar bu gün yeni bir bölüm ile tekrar karşınızdayım.🥳
Arkadaşlar bundan sonra bölümler iki günde bir gelecek aşağıda açıklama yaptım bölüm bitince okursunuz.🙃👌🏼
Umarım beğenirsiniz...🦋
İyi okumalar...💙
🙏🏻‼️YORUM VE VOTE ATMAYI UNUTMAYINIZ....‼️‼️
"Banyonun soğuk fayansına çöküp hıçkıra hıçkıra ağladığımda da geçmedi..."
Buket...
*****
Gözlerimi açtığımda karşımda annemi gördüğümde kaşlarımı çatarak yataktan doğruldum.
Anneme dün gece sabah kahvaltı hazırlayacağıma söz verdiğim aklıma gelince "Anne vallahi unuttum, bak saatte kurmuştum ama çalmadı herhalde" dedim.
Annem "biliyordum zaten hazırlamayacağını o yüzden ben yine de erken kalktım, hadi aşağıya in kahvaltı hazır" dediğinde gülümseyip yatağın diğer tarafından ona öpücük attım.
Annem odamdan çıktığında odamı toparlamaya başladım.
Bir ay geçmişti Meriç'i affettiğim günden beri. O günden beri bana daha nazik davranıyordu.
Onu affettiğim gün orada beraber bir gece geçirmiştik, birlikte sarılarak uyumuştuk ve bundan gram rahatsız olmamıştım.
Murat ile aramız düzelmişti, gelip benden bir kaç kez özür dilemişti ben de daha fazla dayanamayıp affetmiştim onu da.
Meriç ile kaldığımın ertesi günü eve geldiğimde annemden güzel bir azar işitmiştim.
İlayda da kaldım diye biliyordu ama neden onu hiç aramadığıma baya kızmıştı.
Gülümseyip odamı toparladım ve üzerime kot pantolon ve siyah bir tişört geçirip aşağıya indim.
Babam ve annemin arasının düzelmesi beni oldukça mutlu etmişti.
Babamın yanına gidip yanağına bir öpücük kondurup "Günaydın babacığım" dedim.
Annem mutfaktan salona girdiğinde ben de babamın yanına oturdum ve kahvaltımızı yapmaya başladık.
*****
Bu günün hafta sonu olması işime gelmişti, şu an ilaydalara gelmiştim.
İlayda "Bu gün bir şeyler yapalım mı?" diye üçümüze döndü.
Ezgi "Ne yapacağız" diye sordu.
İlayda "Bilmem akşam Cafeye falan gidebiliriz ya da yemek yiyebiliriz dışarıda hep birlikte" sözünü bitirip bana döndü "Meriç de gelir" dedi.
"Bilmem olabilir" dedim.
Murat "Nereye gideceğiz ki?" diye sordu.
İlayda "bilmem buluruz bir yer" dedi.
Ezgi yanımdan kalkıp Murat'ın yanına geçip oturdu.
İlayda ayağa kalktı "o zaman 2 saat sonra size atacağım adrese gelin" dediğinde ben de ayağa kalkıp görüşürüz deyip evden çıktım.
Cebimden telefonumu çıkardığımda Meriçten mesaj vardı hiç mesaja bakmayıp direk aradım.
"Efendim" diye açtı telefonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RENKLİ SAYFALAR
Teen Fiction-KESİT- "Senin gibi birinden hoşlandığıma inanmıyorum sen de Mete de bunun hesabını vereceksiniz" dediğinde gözümden bir yaş daha düştü. "Ağlayarak da kendini acındırma bana" dediğinde ayağa kalkıp bileğimi hızla elinden kurtardım. Meriç'in gözler...