Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız
İyi okumalar
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Gözlerimi hafif kırpıştırarak açtığımda başımın hala Meriç'in omzunda olduğunu gördüm o da hala uyuyordu.
Başımı omzundan çekip elimi enseme attım uyuşmuştu. Gözlerimi odada dolaştırdığımda Murat yerde oturmuş kafasını duvara yaslamıştı.
Ezgi de camın kenarında kulaklık takmış müzik dinliyordu.
İlayda hala uyuyordu tam o sırada odaya bir hemşire girdi ve ilayda'nın serumunu yenileyip ve kontrol etti.
O sırada murat ayağa kalkıp "Ne zaman uyanır " diye sordu.
Hemşire ise "dün uyandı bildiğim kadar ama bilmiyorum sadece bekleyeceğiz" dedi.
O sırada yanımda bir kıpırdanma hissedince Meriç'in de uyandığını gördüm. telefonumu kenarda ki hasta yemek masasının üzerinden alıp saate baktım.
Saat 7.46 idi erken uyanmıştım normalde olsa asla bu saatte uyanamazdım ama Nazan teyze ve İlayda aklımdan çıkmadığı için doğru düzgün uyuyamıyordum.
Ezgi kulaklığını çıkarıp yanıma gelip koltuğa oturdu ilayda'nın baş ucuna oturup saçlarını okşadım sarışınımın.
Nazan teyzenin öldüğünü duyunca mahvolacaktı.
Saçlarını yüzünden çekip alnına yumuşak bir öpücük koyduğumda kendimi tutamayıp yanağımda tekrardan hissettiğim göz yaşım beni daha da duygusallaştırıyordu.
Murat yanıma gelip ellerini yanağıma koyup alnıma bir öpücük kondurdu. Meriç tuhaf bakıyordu
Murat'ı bırakıp "Tuvalete gideceğim gelmek isteyen" dediğimde ezgi demin oturduğu koltuktan ayağa kakıp yanıma geldi "Gidelim" dedi.
Meriç ve Murat'a baktığımda Meriç koltuğa geri oturup telefonuyla ilgilenmeye başladığı anda başımı Murat'a çevirdim o da ilayda'nın yanına oturup saçlarını okşamaya başlayınca odadan çıktık.
Dün gece ne olmuştu ne kadar merak etsem de ezgiye sormam gerekiyor muydu onu bilmiyordum.
Koridorda ilerleyince tuvaletin önüne geldiğimizde içeri girerken "Ezgi" dedim
"Efendim" dedi ve aynanın önüne geçip yüzünü yıkamaya başladı.
"Sormayayım sormayayım diyorum ama dün ne oldu?" diye sordum. Yüzünü yıkamayı bırakıp kenardan peçete alıp yüzünü kuruttu.
"Hiç... sadece konuştuk sonra koridorda ki koltuklarda uyumuşuz" dedi.
"Peki tamam da ezgi neden bana anlatmıyorsun neler olduğunu" diye soru yöneltince kararsızlık arasında kalmış gibi göz gezdirdi.
"Anlatamam ama yapmadım bunu bil" dedi ve gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı.
Yüzünü tekrar yıkayınca ben de yıkayıp kuruttum.
Ezgi de kurutunca ona sarılıp "anlatırsan rahatlarsın belki" dedim.
Ezgi benden ayrılıp "Bahçeye çıkalım anlatırım" dedi ve kapıya doğru yürüdü.
Birlikte bahçeye çıkıp bir köşede banka oturduk konuşmuyorduk .
EZGİ 'DEN
Hazal'a anlatmam gerekiyor muydu bilmiyorum onu çok seviyor ve çok güveniyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RENKLİ SAYFALAR
Teen Fiction-KESİT- "Senin gibi birinden hoşlandığıma inanmıyorum sen de Mete de bunun hesabını vereceksiniz" dediğinde gözümden bir yaş daha düştü. "Ağlayarak da kendini acındırma bana" dediğinde ayağa kalkıp bileğimi hızla elinden kurtardım. Meriç'in gözler...