23.BÖLÜM

53 25 35
                                    

Selamlar arkadaşlar bu gün yeni bir bölüm ile tekrar karşınızdayım....🌸

Bu bölümü yazarken bu şarkıyı dinliyordum ondan bunu koydum.😁👌🏼🦋

şarkı isteklerinizi buraya bırakabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

şarkı isteklerinizi buraya bırakabilirsiniz.👌🏼🦋😁

🙏🏻‼️YORUM VE VOTELERİNİZİ EKSİK ETMEYİN LÜTFEN...‼️

Sizleri seviyorum iyi okumalar...🖤🥰

"Bu saatten sonra ben başkasını düşünerek yazarım sen kendi üzerine alınarak okursun..."
Buket

******

Sabah gözlerimi açtığımda bu gün Uludağ günü olduğunu fark ettim.

Dün annemlere bir yalan uydurup okula gitmemiştim, Meriç'in yüzünü görmek istemiyordum.

Yatağımdan kalkıp önce kısa bir banyo yaptım ardından yolculukta rahat edebileceğim bir pantolon ve bluz giydim.

Dün uyumadan hazırladığım küçük valizimi açıp kontrol ettim.

Gideceğimiz yer soğuk olacağı için kışlık eşyalarım ile doldurmuştum valizi.

Saçlarımı dağınık bir topuz yaptıktan sonra telefonumu ve valizimi alıp aşağıya indim.

Annem "kuzum üşüme oralarda hep sıkı sıkı giyin" dediğinde göz devirip "anne bir yıl kalmıyoruz alt tarafı 3 gün" dedim.

Babam "annen seni düşünüyor yavrucum" dedi ve gülümsedi.

Bende gülümsedim ve masaya oturdum.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra babam valizim olduğu için beni okula bırakacaktı annem ile vedalaşıp babamla arabaya bindim.

Yaklaşık 5 dakika sonra okulun önüne gelmiştik bugün uludağa gideceğimiz için küçük sınıflar sanırım biraz kıskanmıştı çünkü kapının önünde olan uludağ otobüslerine kötü bakıyorlardı.

Babam bana dönüp "dikkat et kızım dönüşte gelmeden beni ararsın seni alırım" dedi.

Babama kafamı olumlu anlamda sallayarak cevap verdim sonra arabadan indim babam da İnip valizim elime verdi.

Babama sarılıp "görüşürüz babacığım" dedim bir okula girdim

Henüz erken geldiğim için banklardan birine oturup beklemeye başladım.

Bir süre sonra sıkıldığımda cebimden telefonumu çıkarıp İlayda'yı aradım.

Telefon açıldığında "Neredesiniz" diye bir soru sordum.

RENKLİ SAYFALARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin