19.BÖLÜM

66 28 55
                                    

Selamlar arkadaşlar bu gün yeni bir bölüm ile tekrar karşınızdayım.🌸😇

‼️YORUM VE VOTE ATMAYI UNUTMAYIN LÜTEN🙏🏻🖤‼️

Umarım beğenirsiniz bölümü.😌

İyi okumalar....🦋


"Ne ilk sevdiğini, ne de ilk sevildiğini unutmazsın, bende ikisi de sendin...

Buket"



MERİÇ'İN AĞZINDAN

İlayda beni arayıp her şeyi anlattığında bana fazlasıyla kızmıştı, haklıydı.

Hazal' a o gün sınıfta söylediklerim yüzünden çok pişman olmuştum, kahretsin ben nasıl öyle bir şey söylemiştim.

Benim yüzümden ne kadar ağladığını tahmin bile edemiyordum hele ki kimse ile arası iyi değilken onu yalnız bırakmıştım.

Hep o aptal Tuğçe yüzündendi her şey nasıl böyle bir şey söylerdi herkese, nasıl böyle bir aptallık yapardı aklım almıyor.

Öncelikle halletmem gereken bir iş vardı, Tuğçe'yi bulmak.

En sonunda geçen gün beni aradığı numarayı aradım ve Tuğçe telefona çıktı.

"Neredesin Tuğçe?" Diye sorduğum soruyu cevaplayıp "Evdeyim"dedi.

Atacağım adrese gel deyip kapatmıştım telefonu.

Hemen mesajla onu otele çağırdım. Bende aceleyle hazırlanıp çıktım evden.

****

Otele geldiğimde Resepsiyonda ki çalışanımıza "ben 322'ye çıkıyorum bir tane aptal kız gelirse gönder" dedim ve uzattığı kartı alıp çıktım.

Bir süre odada bir o yana bir bu yana giderken aklımda olan tek şey Hazaldı.

Kapı'nın sesini duyduğumda hızlıca gidip açtım ve Tuğçe'yi kolundan sert bir şekilde içeriye çektim.

Afallayıp "Ne yapıyorsun?" Diye sorduğunda
"Asıl sen ne yapıyorsun ne diye Hazal ile arama giriyorsun" diye bağırdım.

Önce anlaşmazlıktan geldi bir kaç saniye sonra "Ne diye aranıza gireceğim ben bir şey yapmadım" dediğinde telefonumu açıp ilayda'nın attığı ekran görüntüsünü gösterdim.

"Ben yazmadım bunu" dediğinde kolunu tutum ve sıkmaya başladım.

"Her şeyi açıklayacaksın herkese yoksa ben yapacağımı biliyorum" dediğimde gözünden bir damla yaş düştü.

"Tamam özür dilerim oldu mu?" Dediğinde olmadı diye cevaplayıp telefonumun kamerasını açtım.

"Kameraya karşı her şeyi anlatacaksın" dediğimde yüzü renkten renge girdi.

"Hayır" diye itiraz ettiğinde, Tuğçe'nin daha önce yaptığı bir iğrençliği gün yüzüne çıkarma vakti diye düşündüm.

RENKLİ SAYFALARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin