18.BÖLÜM

71 29 25
                                    

Selam canlarım bu gece tekrar sizinleyim. 🖤🤗

umarım yazdıklarımı zevk ile okuyorsunuzdur....🦋

iyi okumalar...🌸❤️

‼️‼️‼️Ha bu arada yorum ve vote atmayı unutmayın lütfen 🙏🏻 ‼️‼️‼️


"Belki sevmeyi hala bilmiyorum ama nasıl sevilmeyeceğini bana sen öğrettin..."
Buket


Bu sabah gözlerimi babamın "kızım hadi kalk" demesiyle açmıştım.

Biraz farklı hissediyordum, ilk defa annemin sesi ile uyanmamıştım çünkü.

Yataktan doğrulduğumda babam üzerinde ki mutfak önlüğü ile kapı pervazına yaslanmış beni izliyordu.

Gülümsemeden edememiştim.

Yatağı düzenlediğimde ben "Günaydın" diye salona girmiştim.

Babam da salonda ki iki kişilik masaya bir tabak koyup "Günaydın" dedi ve gülümsedi.

Banyo diye tahmin ettiğim kapıyı açıp içeriye girmiştim.

Ayna da biraz kendime baktıktan sonra şişmiş olan gözlerimi sabunlayıp yıkadım.

Diğer rutin işlerimi de hallettikten sonra salona geçtim.

"kahvaltı hazır hadi oturalım" diyen babama bakmadan önümde ki sandalyelerden birine oturdum.

Masada ki her şey çok güzel gözüküyordu ama iştahım yoktu. Tansiyonum tekrar düşmesin diye bir kaç lokma şey yemiştim.

Babam kahvaltının başından beri benimle sohbet etmeye çalışıyordu ama çoğu zaman kısa cevaplar verip konuyu kapatıyordum.

Bu gün okula gitmemem işime gelmişti. Duvarda ki saate baktığımda saat 11'e geliyordu.

Eve biraz daha geç gitmesem annem iyice merak ederdi.

Babama "artık eve gitmeliyim annem merak eder" dediğimde

"Olur tamam hazırlan seni bırakayım" dediğinde masayı toplamaya başladım.

*****

Evden çıkıp arabaya bindiğimizde "Hazal tekrar söylüyorum ben annene öyle bir şey yapmadım" dedi.

Babama içten içe inanıyordum ya da inanmak istiyordum.

Başımı olumlu anlamda sallayıp "anladım baba ama annemi ikna etmen gerekiyor biliyorsun yarın mahkeme var" dediğimde bakışlarını yola çevirip bir şey söylemeden eve doğru gittik.

Yaklaşık 15-20 dakikalık bir yoldan sonra araba sokağımıza girdi ve kapının önünde durdu.

"Bu gün anneni yemeğe götürmek istiyorum bana yardımcı olur musun?" diye babamın sorduğu soru ile "tamam baba şimdi gideyim daha sonra seni ararım" dedim

"Tamam kızım" dediğinde sarılıp arabadan indim.

Kapının önüne biraz bekleyip çantamdan anahtarımı çıkarıp eve girdim.

Salonda ilaydayı gördüğümde gözlerimi kaçırıp merdivenlere yöneldim.

Tam o sırada annem "hoşgeldin kızım" dediğinde "hoşbulduk anneciğim biraz yorgunum odama çıkacağım" dedim ve cevabını beklemeden odama çıktım.

RENKLİ SAYFALARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin