Merhaba arkadaşlar
Nasılsınız?
Yeni bölimler bu aralar sık sık geliyor neden bilmiyorum ama arkadaş zoru ile yazıyorum resmen sdklfjsljg
Hepinizi çok seviyorum
Umarım beğenirsiniz.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!!
*****
"beni sensiz bırakma Çünkü ben seninleyken kendimdim, gerisi sensiz geçen bir hikaye."
Felsefe hocamız olan büşra hoca'nın
"Hazal" diye seslenişiyle gözlerimi yerde ki boşluktan çekip hocaya bakmaya başladım."Efendim hocam"
"Yavrum ne bu hallerin" dedi ve gülümsedi.
"Ne var ki halimde" dedim sorgularcasına."Dalıp gitmişsin başka alemlere. Aşık mı oldun?" Diye sorduğu an gözüm meriçe kaymıştı.
" y...yoo hayır ne alaka hıh ben ve aşık olmak" dedim.
Hoca "peki bakalım öyle olsun" dedi ve zil çaldı.
Murat'a dönüp "Murat sen git biz okulda kütüphaneyi toparlayacağız hoca söyledi sabah" dedim.
Murat tek kaşını kaldırıp "hm hangi hoca" diye sordu.
"Edebiyatçı ya Müjde ceren hoca" dedim.
"Peki ben gidiyorum o halde dikkat edin" dedi.
Ve ezginin yanaklarına hızlı bir öpücük kondurup sınıftan çıktı.
İlayda kolumu çimdikleyip "ne oluyor kız ne kütüphanesi" diye sordu kuşkuyla.
"Herkes çıksın anlatacağım" dedim.
Sınıfta Meriç ve bir kaç kız vardı.
Meriç ile göz göze geldiğimde bakışlarımı hemen Ezgi ve ilayda'ya çevirdim.
"Kütüphaneye çıkalım daha rahat konuşuruz" Dedim.
İlayda ve Ezgi de onaylayınca birlikte kütüphaneye çıktık.
Masanın önünde ki sandalyelerden birini çevirip "Meriç sevgilim olmak istiyor" diye hemen söze girdim.
İkisi de pek şaşırmış gibi durmuyordu. Ezgi "Eee belliydi zaten" dedi.
"Nasıl belli ben onu seviyor muyum onu bile bilmiyorum." Dedim.
İlayda küçük bir kahkaha atıp "siz zaten en başından beri bir farklısınız " dedi.
Ezgi "kızım sen aşık olmuşsun aşık" diye bağırdı.
"Uf ezgi ne alaka ya" diye çıkıştım.
"Hı hı tabi" dedi.
"Neyse onu bunu boşver de Meriç akşam'a kadar cevabını bekliyorum dedi ne diyeceğim?" Diye sordum.
İlayda yaslandığı masadan çekilip "kalbinin sesini dinle en doğru yolu o sana gösterir" dedi.
Ezgiye dönüp kaş göz bir şeyler yapmaya başladı.
Ezgi masanın üstüne bıraktığı çantasını tek omzuna atıp kapıya yöneldi.
İlayda da kulağıma eğilip "bence onu çok seviyorsun" dedi ve ezgiyi takip etti.
Kapıya dönüp "nereye?" diye seslendim.
Ezgi "biraz yalnız düşünmen lazım" dedi ve her ikisi de beni burada yalnız bırakıp çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RENKLİ SAYFALAR
Teen Fiction-KESİT- "Senin gibi birinden hoşlandığıma inanmıyorum sen de Mete de bunun hesabını vereceksiniz" dediğinde gözümden bir yaş daha düştü. "Ağlayarak da kendini acındırma bana" dediğinde ayağa kalkıp bileğimi hızla elinden kurtardım. Meriç'in gözler...