Selamlar arkadaşlar yeni bölüm ile tekrar karşınızdayım😁😁
İnstagram= Buket_hlm
YORUM VE VOTE ATMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN🙏🏻‼️
Sizi seviyorum iyi okumalar 🦋😌
Sevmek anlamakla başlar, umarım bir gün beni anlarsın....
Annemin kapıya ikinci kez vurmasıyla meriçi dolabımın içine sokmaya zorladım.
Ama girmiyordu daha doğrusu sığmıyordu.
Domuz gibiydi işte
Kolundan sürükleyip odamda ki banyoya soktum onu.
"Ses çıkarma" dediğimde kafasını tamam dermiş gibi salladı.
Kapıyı kapatıp mavi koltuğumun üzerinde ki pikeyi de dolabıma atıp anneme kapıyı açtım.
"Anne ne bağırıyorsun sabah sabah" dedim ve yalandan esnedim.
Annem "Asıl sen ne bağırıyorsun, hem Meriç kim kız" dediğinde kaşlarını da çatmayı ihmal etmemişti.
"Anne rüya görüyordum ne dediğini hatırlamıyorum" dediğimde annem odayı incelermiş gibi etrafa bakındı.
"Tamam annecim ben şimdi üzerimi değiştireceğim odamı toparlayıp aşağıya ineceğim" dediğimde"Tamam çabuk gel kahvaltı yapacağız" dedi ve odamdan çıktı.
Kapıyı tekrar kilitledim, banyonun kapısı açıldı ve Meriç çıktı.
Meriç "Bu evden nasıl çıkacağım" diye sorduğunda,
"Dur bir dakika annemlerle birazdan hep birlikte kahvaltıya ineceğiz aşağıda"
Sonra devam ettim "sen de o sıra da dün nasıl girdiysen öyle de çıkarsın" dedim.
"Tamam ama bir şartım var yoksa adım atmam şuradan şuraya" dediğinde kaşlarımı çatıp "Ne şartıymış o" diye sordum.
"Saat 1 de hazır ol" dediğinde
"Hayır" dedim direk.
Yatağıma yayılarak oturdu ve "keyfin bilir ben de oturup beklerim" dedi.
Tam o sırada annem aşağıdan seslendi "Hazal hadi kızım kahvaltı hazır" dediğinde
Korkudan "tamam Allah'ın cezası geliyorum" dedim.
Gülümseyip "ben o zaman gideyim 3 saat sonra alırım seni" dedi.
Odamdan çıktım ve aşağıya indim, babam ve annem oturmuş beni bekliyorlardı.
Masamda ki boş sandalyelerden birine oturup "Günaydınlar" dedim.
Babam "günaydın tarçınım" dediğinde gülümsemekle yetindim.
Aklım hala yukarıdaydı acaba Meriç gitmiş miydi.
Babamın telefonu'nun sesi üst kattan gelince içimde ki korku aniden daha da arttı.
Babam "Akif beydir ben bir konuşayım geliyorum" dedi ve masadan kalktı.
Hemen babamın önüne geçip "babacım sen otur ben getiririm" dedim.
Babam "yok kızım ben hem iş ile ilgili bir kaç şey soracağım" Dedi ve yanımdan geçip yukarıya çıktı.
Ben de peşinden gittiğimde "Hazal ne oluyor kızım" diye bağırdı annem arkamdan.
Cevap vermeden önce kendi odama girdim, Meriç yoktu. Umarım yatak odasında da değildir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RENKLİ SAYFALAR
Teen Fiction-KESİT- "Senin gibi birinden hoşlandığıma inanmıyorum sen de Mete de bunun hesabını vereceksiniz" dediğinde gözümden bir yaş daha düştü. "Ağlayarak da kendini acındırma bana" dediğinde ayağa kalkıp bileğimi hızla elinden kurtardım. Meriç'in gözler...