Nasıl bu noktaya geldik hiç bilmiyorum. 4 senelik ilişkimizin ağzına sıçtı. Birlikte kurduğumuz hayalleri tuvalet kağıdıyla sildi. Tüm lise hayatım boyunca ondan başkasıyla çıkmadım ben. İzmir'de okuma hayallerimiz vardı. Başarmıştık da. Ben Ege Üniversitesi Psikoloji bölümünü kazandım. O da Ege Üniversitesi'nde Uluslar Arası İlişkiler Bölümünü kazandı. Okul bitince evlenicektik. Ama her şey yalan oldu tabii.
Lise'den mezun olduktan 1 gün sonra bizim sınıfla Moda Cafe'de küçük bi kutlama düzenledik. Rüzgar'la konuştuk. Ben Duygu'lara hazırlanmaya gidicektim,akşam bizi alıcaktı.
Duygu benim en yakın arkadaşım. 8.sınıftan beri hiç kopmadık. Aynı liseyi de kazanınca yakınlığımızın boyutuda haliyle arttı. Öğlen kuaföre gittik. Bi güzel saçımızı makyajımızı falan yaptırdık. Her zaman ki gibi düz fön çektirdim. Duygu'da maşa yaptırdı ama çok doğal durdu. Evlerine gittik. 10 dakikada bir makyaj tazeliyoruz böyle sanki ablamız evleniyo onun düğününe gidicez. Kuaförden döndüğümden beri 3 kez saçımı düzleştirdim.
Duygu'ya saçım bozulmuş mu diye soruyorum. Evet ya da hayır önemli değil kafaya koymuşum bi kere o saç düzleşecek. Kız üçünde de hayır dedi ama inadım inat. En sonunda akşam oldu. Bi korna çaldı. Camdan baktım. İnanmıyorum ya yuh. Rüzgar tescilli dangalak.
Tutmuş Kaan'la gelmiş bizi almaya. Kaan Duygu'yla 4 sene çıktıktan sonra bi kaç ay önce onu aldatan şerefsiz. Duygu camdan Kaan'ı görse çok sinirlenir haklı olarak. Bi yandan çaktırmadan Rüzgar'a "Rüzgar götünü ördek siksin ne işi var Kaan'ın burda" içerikli sitem mesajımı göndermeye çalışırken diğer yandan Duygu'yu korna çalanın Rüzgar olmadağına ikna etme çabamla guiness rekorunu da kırmış oldum. Ama yok. Benim sevgilin katıksız bi gerizekalı, beyni %99 gdo'lu. "Hadisenize kızım ağaç olduk, Kaan yemez arkadaşını merak etme" temalı mesajın ardından bi korna daha patlatınca, Duygu cama yöneldi. Ama zeki ben kızı kolundan tutttğum gibi yanıma çektim. Açtım hemen retrica'dan Duygunun en sevdiği efekti. " E o kadar hazırlandık selfie de mi çekmeyak" deyip malca sırıttım. Instagram'a Duygu'ya engel olma keyf şeklinde koyabilceğim bi pozdu.
Tam kurtardık derken telefonum çaldı. Arayan tabii ki de Rüzgar. O hayvan sesiyle "hadi kızım bu araba su mu yakıyo adam parketçek sövdü bize valla 2 dakikada indiniz indiniz, baktım inmiyosunuz 2 sokak aşağı parkederim oraya kadar yürürsünüz, baktım yine gelmiyosunuz taksi mi tutuyonuz artık ben bilmem kendiniz gelirsiniz" bu hayvanda nasıl bi nefes varsa söyledi söyledi geliyoruz dememe kalmadan suratıma kapattı.
Duygu duydu tabi tüm konuşmaları. "Ben sana demiştim bak Rüzgar'mış çocuk aramasa benimde haberim olmıycak" dedi çantayı kaptı benide kolumdan hayvansıca çekti. Aşağı indik. Benim hayvan radyoyu son ses açmış bi de kapıyı da açmış yaslanmış arabaya kırocanlar gibi. Tüm mahalleye rezil olduk valla. Bi kadın "Utanmıyo musunuz siz nasıl gençsiniz şimdi ki nesil çok kötü çok " diye balkondan haykırdı, Kaan radyoyu kapattı. Duygu Kaan"ı görünce haklı olarak ben taksiyle gidicem dedi. Rüzgar zorla bizi arabaya tıktı. Kız yol boyunca ağladı. Çaktırmamaya çalıştı ama iç çektiğini çok net duydum. Arabadan inmeden gözünün altına akan rimelini elimle temizledim. Elini sıkı sıkı tuttum. "Sen güçlü bi kızsın, burda da bunu bi kez daha kanıtla" dedim. Başıyla onayladı. Ama farkındaydım. Ağlamamak için dişlerini sıkıyor,derin nefes alıp yukarı bakmaya çalışıyordu.
Rüzgarın koluna Duygu'yu yalnız bırakmamak için girmedim. Zaten o da bunu çok umursamadı. İçeri girdik. Selen ve Özgür'ün olduğu masaya oturduk. Rüzgar çok içmeye başladı. Abuk subuk hareketler yaptı. İçeri Berna girdi. Berna Rüzgar'a aşık ve çok beyin fakiri bi kız. Bizim masaya gelip ben hariç herkesle el sıkıştı. En son sıra Rüzgar'a geldi. Rüzgar elini sıktıktan sonra Bernaya tutunup ayağı kalktı. Elini hala bırakmamıştı. Bi sandalyenin üzerine çıktı.
"Arkadaşlar biri söylesin, ben bunca sene bu kızı nasıl farketmedim? Yaniii dörtt sene boyyuncaaa esaret yaşamışım. Biri de gelip beni uyarmadı. Cık Cık. Bu mu sizin arkadaşlığınız.?"
Ağlamya başladım. Selen ve Duygu "Sakin ol çok sarhoş ne yaptığını bilmiyor" dedi.
O üstüne çıktığı sandalyeyi kafasına geçirmemek için çok sabrettim.
Sonra sandalyeden indi ve Berna'yı dudağından öptü. Tabi Berna'nın 4 senedir beklediği fırsat ayağına geldi bırakır mı hiç. Vatoz gibi yapıştı Rüzgar'ın dudağına. Dayanamadım kalktım kızın saçından tutup ayırdım. Masada duran bira şişesini Rüzgar'ın başından aşağı boşalttıktan sonra bi güzel tokadımı da yapıştırdım. Ağlayarak çıktım mekandan. Duygu' da arkamdan geldi. Annemi arayıp durumu anlattı. Annem babama durumu farklı açıklamış tabi ki. Duygularda kaldım o gece. Nasıl ağladığımı bi ben bi Duygu bi de Allah biliyo. Sabah kalktığımda kapalı olan telefonumu açtım. 122 cevapsız arama 157 tane özür mesajı. Hepsi rüzgardan. Whats App hariç bi de. Attığı hiç bi mesaja bakmadan hepsini sildim. Kullandığım tüm sosyal ağlardan engelledim. Numarasını da engelledim.
Yetmedi hayvanoğlu hayvan bu sefer de Duygu'ya bin tane mesaj attı. Ama artık küçük çaplı romantik komedimin prensi o değildi. 4 sezonluk hayal dünyam zaten Yaprak Dökümü tadı vermeye başlamıştı. Oğuzun ikide bir terkettiği Leyla'sı olmaya niyetim yoktu. Saçma bir finalle sonlanan aşk hikayemiz izleyicelerden bile tam not alamamıştı. Artık yeni bi şehirde, yeni bi başrolle,yeni bi film çekmek gerekliydi.
İLK BÖLÜM BU KADAR UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. KÜÇÜK DE OLSA YORUM BIRAKIRSANIZ OLAYLARIN GİDİŞATINDA BANA YARDIMCI OLMUŞ OLURSUNUZ. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALPEREST
Romance4 senesini beraber geçirdiği erkek arkadaşından ayrılan ve sonra gittiği üniversitede eskiden sevdiği çocukla karşılaşan,eski arkadaşlarıyla bir araya gelen ama yakası beladan ve entrikadan kurtulmayan bir kızın hikayesi. Eylül, genç yaşında zorlukl...