29

809 47 14
                                    

Po jeho slovách které vypustil z úst, jsem zůstala šokováná. Doopravdy mi právě naznačil že...nevěděla jsem jak reagovat. Nikdy jsem se v takové situaci neocitla, věřím že bych tomu měla dát prostor volným myšlenkám. Ale zatraceně vždyť to snad ani nejde. Měla jsem strach, no zvědavost byla o mnohem větší.

„O j-jakém p-pocitu t-to m-mluvíš?." Vykoktala jsem ze sebe, a hleděla mu do krásných čokoládových očích. Které najednou tak zářily, zorničky měl zvětšené.

Naklonil se mírně k mému uchu, čelisti projížděl po mém ličku, mírně jsem vykulila oči když mi začal darovat polibky na líčko, následně na krk a poté na lalůček který skousl šeptavajíc mi sladká slova.

Jeho ruka putovala od mého krku k mezeře mezi prsy až na břicho, zastavil až při lemu mých šatů. V tu chvíly mi došlo co tím všechno myslel, taky jsem moc dobře že jedna část ze mě to chce, a ta druhá se boji strachu z neznámého pocitu.

„Nech mě udělat ti dobře, poznat ten nový pocit rozkoše prosím." Šeptal do mého ucha, až po té se mi podíval do očí a já málem zalápala po dechu. Byl tak blízko.. a mě jeho krása uchvácela, ostře řezaná čelist, růžové plné rty které chutnají tak dokonale, čokoládové oči které se na vás dívají vždy s jiskřičkami. Uměl být přesto jindy tak roztomilý, a stejně tak vyřazoval jeho pohled i dominantní stránku jako právě teď.

Chvíly jsem na něho jen tak hleděla a vnímala jeho prsty jak putují pod lemem mých šatů. Skousla jsem si ret, a aniž bych nad tím víc přemýšlela kývla na souhlas. Dovolím mu něco co jsem nikdy žádnému nedovolila.

Stále mi pusinkoval líčka.

„Neboj se, uvolni se na nic nemysli dobře?." Odvětil, nechala jsem ho ať mi sundá šaty a zastyděla se. Byla jsem před nim jen ve spodním prádle, díval se na mě s takovou žádostivostí, a touhou.

„Jsi nádherná. Tak moc nádherná." Hladil má záda, mezitím co mě vášnivě políbil a já spolupracovala. Pomalu mě dával do lehu, a naklonil se na de mě. Líbal můj krk, byl to tak zvláštní pocit a přesto se mi líbil. Byla jsem celá rozrušená když svoji košili sundal také a odhodil ji do rohu místnosti. Byl tak..krásný..na bicepsy a svaly které měl bych si nejradši sáhla, avšak žily které mu byli vidět na ruce mě ještě víc pokoušely vždy to byla má slabost.

Pomalu přešel od mého krku až na mé bříško, na kterým zanechává mokré políbky. Bylo to tak příjemné. Srdce se mi rozbušilo i hned jakmile se dotkl mých kalhotek. Snažila jsem se být v klidu jak mi radil, ale přesto jsem v sobě naprosto zmatkovala. I když jsem měla strach, připadala jsem si vzrušená z nové věci, kterou mi právě teď nabízel. Celou rukou mi prochazel po kalhotkách, a já se musela znovu kousnout do rtů. Usmál se, což mě znervoznělo proč se sakra směje. Naklonil se ke mě a políbil mě.

„Si pro mě tak vlhká zlato." Zašeptal mi do rtů, a já zalápala po dechu z jeho slov.

Rukou přešel k lemu kalhotek, zatnula jsem pěst od nervozity a nedočkavosti. Začal mi stahovat kalhotky, zavřela jsem oči tak strašně jsem se styděla. Bála jsem se, oči jen otevřít.

„Elizabeth jenom klid, nemusíš se bát. Jsi tak moc krásná." Obtřel své rty o ty mé, a já se aspoň trochu uklidnila. Potřebovala jsem cítit jeho rty, a proto polibek prodloužila. Jeho ruka se přesunula na mé břicho, po kterým mě začal jemně hladit. Líbal mě, a já cítila jak se jeho ruka posunula níž. Vydala jsem ze sebe tichý vzdych, když se jeho ruka objevila na místě, které mi zakryvali kalhotky. Cítila jsem jeho teplé prsty, které pomalu přecházeli k mému vchodu. Jeho prsty mi kroužily okolo mého vchodu a já se zamračila když se ode mě odtáhl podíval se mi do očí a nahodil provinilý výraz, a já nechápala proč.

Přiblížil se tváří ke mě a rty přiložil na čelo, no v tu chvíly jsem vnímala jen jeho prsty které se mě dotýkali. Políbil mě na líčko, a v tu chvíly jsem zacítila jak do mě vsunul jeden prst, mykla jsem sebou když jsem ucítila bolest v podbřišku. Sykla jsem, a zavřela oči. I hned se trochu odtáhl.

„Jsi v pořádku?." Zeptal se, byl tak starostlivý. Nereagovala jsem, a snažila si zvyknout na tu bolest v podbřišku a jeho prsty. Jemně jsem přikývla. Oddálil se ode mě úplně a tělem se posunul níž. Ucítila jsem jak se ve mně prstama začal hýbat, a já tak pocítila silnější bolest a tlak.

„Bolí tě to? přestanu pokud ano." Zeptal se stále se starostlivým tónem.

„Ne...je to..v pořádku." Zašeptala jsem, a snažila se ze sebe nevydat vzlyk.

„Vidim ze tě to bolí Elizabeth." Zašeptal znovu.

„Já chci...prostě pokračuj." Odvětila jsem a podívala se mu do oči, chtěla jsem konečně poznat ten nový lákavý pocit. Chtěla jsem zažít ten pocit, který mi bude způsobovat on. Věnoval mi polibky na břicho, a v tom momentě jsem znovu ucítila jak pohl prstama. Mírně jsem pootevřela ústa, bolest se pomalu a jistě vytrácela. Tlak v podbřišku ustupoval a bolest nahradil příjemný pocit který se mi doopravdy začínal čím dál tim vic líbit. Vydala jsem ze sebe hlasnější sten, když jsem ucítila jak prstama v kmitaní zrychlují. Naklonil se a políbil mě, prstama kmitat nepřestal. Z mých úst vycházeli steny, za které se určitě budu pak stydět se mu podívat jen do očí. Uslyšela jsem jeho chechtaní, přičemž znova přidal a já si nemohla pomoct.

„Kdo ti dělá tak moc dobře hm?." Odvětil provokačně, moje ústa byli pootevřené a já se snažila zhluboka dýchat.

„Řekni mi kdo ti dělá dobře?." Šeptal mi do ucha, a jeho kmitaní zpomalilo. Ten nedočkavý pocit byl přímo hrozný.

„T-ty..jenom ty." Fňukla jsem tiše.

„Řekni to...hlasitěji." Odvětil, znovu zrychlil a já se znovu nezvládla.

„Jenom..ty." Vzdychla jsem, a cítila jak se mi jeho rty přisály na krk. V mém podbřišku jsem cítila ten slastný pocit. Zrychleně jsem dýchala a mohla se zblaznit rozkoší kterou mi způsoboval.

„Nikdo ti nikdy neudělá tak dobře jako já. Byl jsem první a budu také poslední. Nikdo se o tebe tak dobře nepostará." Šeptal, a já lápala po dechu když se moje svaly v těle začali stahovat.

„Nikomu to nikdy nedovolíš, řekni jen ja ti mohu způsobit takovou rozkoš." Stale šeptal, dívajíc se mi tentokrát do očí,

„Nikdy nikdo jiný.." Zašeptala jsem a jeho prsty se znovu rychle rozpohybovali. Mučil mě, no já i přesto šeptala pořád dookola jeho jméno. Skousla jsem si ret když jsem konečně dosáhla vrcholu. Byla jsem celá upocená, a můj dech byl zrychlený.

Zhluboka jsem dýchala, když že mě vytáhl prsty. Měla jsem zavřené oči, a nechystala se je otevřít. Musela jsem pozbírat všechnu svoji odvahu oči otevřít. Uvědomovala jsem si co se předchvíly stalo, a cítila se trapně. Styděla jsem se na něho podívat.

Po chvilce jsem na svých rtech pocítila ty jeho.

„Hledal jsem předtím jen pouhé kamínky, teď jsem konečně našel diamant."

Vždy mi chtěl udělat dobře, vždy hleděl na moje potěšení. To pro něho bylo na prvním místě. A když jsem náhodou nesouhlasila..vždy ho to tak moc rozčílilo. Chtěl mě dělat šťastnou, možná jsem si ho jenom nezasloužila...vždy co on dělal bylo perfektní..vždy viděl jen mé chyby přesto jak moc tvrdil že jeho jediná jsem pouze já. Naivnost, cit, milovat či trpět a obětovat se bude vždycky obsahem života ženy.

A teraz sa hanbím😂🙄

IN CAPTURE OF ATTRACTION | j.jkKde žijí příběhy. Začni objevovat