Pers. Polski.
Siema, jestem Marek, nie no jestem Polska. Mam 19 lat. Kocham, chyba wiadomo co, przeklinanie, alkohol, pierogi i imprezy do tego jestem strasznym leniem, jak to każdy mówi. Mieszkam, tak jak większość moich przyjaciół, na obrzeżach miasta GreenCity (aż mi się przypomniała moja zabawa z 3 klasy XD).
Miałem współlokatora, Węgra, który był w moim wieku. Był spoko ziomkiem, chodziliśmy na imprezy, robiliśmy maratony filmowe i ogólnie byliśmy jak bracia. Niestety on, jakiś czas temu wyprowadził się do swojej dziewczyny Austrii, której zbytnio nie znam, ale ona ma chyba 20 lat.
Obecnie mieszkam z Japonią, która ma 18 lat oraz jest straszną mangozjebką. Wiecznie coś rysuje. Przeważnie są to jakieś mangi o Węgrach i Austrii lub Finlandii i Estonii. Z tego co wiem to moja współlokatorka zakochała się w Ameryce ( ͡° ͜ʖ ͡° ).
Co do Ameryki ma 21 lat. Uważa się, kurwa, za nie wiem, króla wszystkiego i wszystkich. Dziewczyny strasznie na niego lecą np. Japonia. Z tego co wiem ostatnio kupił sobie motor.
Jak wcześniej mówiłem lubię imprezować, a kto robi najlepsze imprezki w okolicy ? Jasne, że Rosja, który jest moim dobrym kumplem. Ma on 21 lat. Z charakteru przypomina trochę mnie, tylko, że on więcej chleje i jest bardziej agresywny. Ma młodszego brata Białoruś i nienawidzi jego przyjaciela Ukrainy, nad którym się znęca.
Białoruś 20- letni braciszek Ruska. Jest on po prostu jego mniejszą wersją, która nie znęca się nad Ukraina. Jedyne co jest potrzebne Białorusi do życia to wódka, powietrze i ziemniaki.
Ukraina ma 19 lat i jest najlepszym przyjacielem Białorusi. To największy miłośnik kwiatków na świecie, i we wszechświecie pewnie też. Jak zobaczy, że podeptałeś jakąś roślinkę jest w stanie cię zabić, no byle, że jesteś Rosją, którego strasznie się boi, bo Rusek się nad nim znęca, ja w sumie też, ale robiłem to, ponieważ on ukradł mi Lwów.
Litwa jest moja była, jednak dalej się przyjaźnimy. Ma 19 lat. Często mnie ratuje gdy wpadam w jakieś tarapaty. Jest bardzo miłą osóbką.
Finlandia 22- letni alkoholik z depresją. Nie wiem o nim zbyt wiele. Kiedyś miał myśli samobójcze. Obecnie jedyną rzeczą, a dokładnie osobą, która utrzymuje go przy życiu jest jego dziewczyna Estonia.
Estonia ma 20 lat. Jest dziewczyną Finlandii, którego bardzo kocha. Jest miła i pomocna. Więcej informacji o niej niestety nie mam, ale i tak ją lubię.
Ogólnie to wydaje się, że moje życie jest takie miłe i kolorowe. Nie muszę pracować ani chodzić do szkoły, otaczam się kręgiem znajomych, ale jest jeden problem...
Cały czas nie mogę zapomnieć o wojnach, w których Nazi Skurwysyn sprawił mi tyle bólu. Najgorsze jest to, że on mieszka w mojej okolicy i często spotyka się z moją współlokatorką. Nazi Skurwysyn, znany również pod nazwą Niemcy, jednak ja wolę tą pierwszą, ma 21 lat Jest szmatą, kurwą, zjebem, nazistą i... dobra nie będę go tak tutaj obrażać. Kijem bym go nie tknął i praktycznie trzymam się od niego z daleka. Nie wiem czemu Rosja zaprasza go na swoje imprezy.
Oczywiście mam też innych znajomych, ale wiecie, po prostu nie chce mi się ich opisywać, bo jestem leniuszkiem śmierdziuszkiem 😊.
_____________________________________
Proszę bardzo, o to pierwszy rozdział, w którym
Polska opisuje swoich znajomy.525 słów
Byeee 💕💕💕
CZYTASZ
Gejuszek Polska.
Fanfiction⚠️ Uwaga cringe alert (stara książka) Wątki w tej książce zmieniam jak rękawiczki, więc chuj nie daje jakiegoś szczególnego opisu. Powiem tyle jest to opowiadanie o gerpolu w wersji yaoi i czasami też są tutaj wątki z BiałoruśxUkraina. Jesteś zaint...