24

1.7K 103 91
                                    

Pers. Polski.

Minęło kilka miesięcy od akcji z Rzeszą. Po uzależnieniu się od tak zwanej substancji KR46 Niemcy poszedł na odwyk. Z kolei Rosja przeprosił Ukrainę za to, że na niego napadł, ale robił to pod wpływem autorki szantażowanej przez Cesarstwo.

Pers. Japonii.

Siedziałam z Polską w salonie i oglądaliśmy anime. Nagle usłyszałam, że dostałam SMSa. Włączyłam telefon, aby sprawdzić od kogo on był. Okazało się, że od Niemca.

~N: Hai Japi. Słuchaj przyprowadź Polen do parku. Mam dla niego niespodziankę ( ͡° ͜ʖ ͡° ).

~J: UwU a co to będzie ?!

~N: Zobaczysz jak go przeprowadzisz, tylko nie mów, że ja tam bd oraz pośpiesz się.

~J: Kk UwU

J: Pooooolskaaaaa !!!!!

P: Co się dżesz (drzesz) ???

J: Chodźmy do parku >.<

P: Nie ce mi sie T^T

J: Ruszaj się kurwa !

P: XDDDDDDDDDDDDD

J: Z czego się śmiejesz .-.

P: Z ciebie, bo powiedziałaś „kurwa" XDD !

J: Ale praktycznie każdy tak mówi, a tylko ze mnie się śmiejesz Т^Т !

P: Bo ty tak nie mówisz :P

J: Mniejsza o to. Idziem do parku !

P: Niet !

J: Whyyy ???

P: Bo chcę obejrzeć ten odcinek w spokoju.

J: Od kiedy wolisz oglądanie anime od wychodzenia na dwór ??

P: Nie wiem. Po prostu nie chce mi się iść.

J: Dobra, nie będę cię zmuszać w takim razie sama pójdę sobie do pierogarni.

P: Jak idziemy na pierogi to już ubieram buty :D

Wraz z Polską ubraliśmy buty i wyszliśmy z domu.

Zaczął się zbliżać zachód słońca. Musiałam się pospieszyć. Powiedziałam biało-czerwonemu kraju, że idziemy przez park, bo niby będzie krócej i mamy się pospieszyć.

Doszliśmy do parku. Stanęliśmy przed fontanną.

P: Czemu stoimy T^T ?! Zaraz się spóźnimy i nie pójdziemy na pierogi !!

J: Nie martw się. Wgl wiesz, że jak się wrzuci pieniążka do fontanny to będzie się mieć szczęście.

P: A to nie sprawia, że marzenie się spełnia ??

J: Mniejsza o to. *wyjmuje monetę z kieszeni* Dawaj wrzucaj UwU.

Po chwili zobaczyłam jak Białoruś i Ukraina idą trzymając się za ręce. Byli uroczy. Musiałam zrobić im zdjęcie oraz napisać o nich mangę.

B: O cześć Japonia.

J: Konicziła Białoruś. Muszę przyznać, że ty i Ukraina słodko razem wyglądacie UwU.

B: Wiem przecież on jest moim słoneczniczkiem UwU. *obejmuje Ukrainę w pasie i całuje w policzek*

U: *rumieni się* Heh...

P: Ej Japonia zbierajmy się na te pierogi ??

Pers. Polski.

Japonia gadała z Ukrainą oraz Białorusią. Ja niecierpliwie czekałem aż ona się ruszy i pójdziemy na pierogi.

Po chwili usłyszałem dźwięki helikoptera. Zaczął się zniżać. Zobaczyłem jak wyskakuje z niego Niemcy.

Kiedy Niemiec był przede mną, klęknął, wyciągnął małe pudełeczko z kieszeni i je otworzył. W środku znajdował się piękny pierścionek.

N: Polen, mój najdroższy, najukochańszy. Przeszliśmy wiele trudów. Zraniłem cię, niejednokrotnie, ale wreszcie się wszystko ułożyło. Wyjdziesz za mnie ?

Jakie to urocze. Nie wierzyłem, że to dzieje się naprawdę. Popłakałem się ze szczęścia.

P: *rumieni się* Tak. Tak, Niemcy !! Wyjdę za ciebie !!

Niemiec założył mi pierścionek na palec po czym szybko się w niego wtuliłem.

J: UwU !! Czyż to nie jest urocze i po prostu cudowne ??

U: No jest. Też się tak oświadczę Białorusi.

B: Chyba ja tobie (  ͡° ͜ʖ ͡° ). *klepie Ukrainę po tyłku*

U: *rumieni się* Hej ! Nie przy ludziach T^T !

B: Zabronisz mi (  ͡° ͜ʖ ͡° ) ??

U: Так !!!

B: Nie, bo jak będziesz się mi sprzeciwiać to zawołam Rosję, aby cię pobił lub skrzywdził w inny sposób :D

U: Przepraszam... *spuszcza wzrok*

B: No co ty ? Przecież nie pozwoliłbym cię skrzywdzić. *całuje Ukrainę w szyję*

U: *przytula Białoruś* Dziękuję...

K: Dobra, dobra. Powiem, że w tym oto właśnie momencie zakończymy tą książkę. Więc bajoo !

____________________________________

Niestety ta książka dobiegła już końca.

Czy będzie kolejna ?
Tak, ale nie będzie jej kontynuacją i niewiadomo kiedy wyjdzie.

613 słów

Byeeeee 💕💕💕

Gejuszek Polska.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz