~Wcześniej~
Pers. Japonii
Podczas imprezy u Rosji większość osób piła alkohol, niektórzy byli już nawet dobrze schlani, a ja rysowałam sobie mangi.
Po jakimś czasie podszedł do mnie USA, UwU, o dziwo nie był mocno pijany jak większość osób.
A: Japan, wyjdźmy na chwilę na dwór.
J: Z tobą może być nawet na długo ( ͡° ͜ʖ ͡° ).
A: *szeptem sam do siebie* Widać, że jest już trochę podpita...
Oby dwoje wyszliśmy na dwór.
J: Więc co chciałeś ??
A: Słuchaj, jesteś jedną z bardziej trzeźwych, tutaj, osób, więc pomożesz mi zrobić pranka Polsce i Niemcowi.
UwU, mój crush chce ze mną zrobić komuś pranka !!!
J: A jakiego ???
A: Niedługo pewnie Rosja będzie polewać kolejną kolejkę, więc poprosimy go, aby dał nam nalać innym wódki do kieliszków, a gdy się zgodzi to do kieliszka Poland and Germany nalejemy wódkę with tabletkami nasennymi. Oni, nie świadomi, ją wypiją, a po jakimś czasie usną. Wtedy my zabierzemy ich do jakiejś sypialni, położymy na łóżku oraz rozbierzemy, a potem powiemy wszystkim, że mają im wmawiać, że się ze sobą przespali. To co powiesz na taki prank ??
J: Z miłą chęci ci z nim pomogę.
Na kolejną kolejkę nie musieliśmy długo czekać.
R: Łułuuu, iDe PolEwaĆ KoLEJną KoleJkĘ !!!
A: To ja z Japonią pójdziemy.
R: RucHu, rUChU tO się W syPIalNI rOBi ( ͡° ͜ʖ ͡° )...
A: My chcemy ci tylko pomóc. Poza tym ty lepiej przestać już chlać...
R: Ja sIę dopIerO roSSkrĘcAM ( ͡° ͜ʖ ͡° )...
A: Jak tam se chcesz. I and Japan idziemy polewać.
R: хОроШо ! (Dobra !)
Poszliśmy z Ameryką do kuchni i zaczęliśmy nalewać alkohol do kieliszków. Po chwili USA podał mi tabletki.
Wrzuciłam je do kieliszków, od razu zaniosłam je Niemcowi i Polsce. Następnie również polaliśmy wódki innym oraz też ją zanieśliśmy.
Kiedy każdy miał już kieliszek z alkoholem Rusek krzyknął:
R: ZDrowiE nieMCA i InNych rÓwnieŻ !!!
Wszyscy: ZdRoWie !!!
Każdy wypił swoją zawartość kieliszka. Odczekaliśmy jakiś czas. Niemcy już padł, a Polska powoli tracił świadomość. Po chwili również padł.
USA najpierw zabrał Niemca na ręce i zaniósł na górę do jakieś sypialni. Tym czasem ja powiedziałam wszystkim o naszym pranku.
J: Uwaga ! Wraz z Ameryką chcemy zrobić pranka Polsce oraz Niemcowi, więc jeśli, któryś z nich spyta się was czy przespał się z tym drugim to mówcie, że tak.
Wszyscy: DoBra !!
USA powrócił z góry, a następnie wziął Polskę i poszedł z nim do pokoju, w którym był już Niemiec. Poszłam za nim.
Gdy doszliśmy i położyliśmy biało-czerwone państwo na łóżku. Potem rozebraliśmy oby dwa kraje, po czym wyszliśmy z sypialni, a na koniec wróciliśmy imprezować z innymi.
CZYTASZ
Gejuszek Polska.
Fanfiction⚠️ Uwaga cringe alert (stara książka) Wątki w tej książce zmieniam jak rękawiczki, więc chuj nie daje jakiegoś szczególnego opisu. Powiem tyle jest to opowiadanie o gerpolu w wersji yaoi i czasami też są tutaj wątki z BiałoruśxUkraina. Jesteś zaint...