Pers. Polski.
Rosja wraz ze swoim młodszym bratem, Białorusią, zorganizowali imprezę. Oczywiście poszedłem na nią na. Początkowo było spoko, lecz nagle usłyszałem z jakiej okazji została przygotowana ta impreza.
R: Uwaga ludziska. Jest to impreza z okazji wypuszczenia Niemca z psychiatryka !!!
Podeszłem do Rosji i do niego szepnąłem.
P: Jeśli impreza jest z takiej okazji, to ja wracam do domu.
R: Polsha, nawet się ze mną nie napiłeś, a nie napić się ze mną to grzech !
P: Dobra, z tobą się napiję.
Oczywiście nie skończyło się na jednym lub dwóch kieliszkach, było ich znacznie więcej.
Następnie Rosja powiedział że zagramy w ślepca ( W tej grze chodzi o to że jedna osoba chodzi zamkniętymi oczami po domu, albo po pomieszczeniu i musi kogoś złapać), a złapana osoba musi się przespać z osobą, która ją złapała. Rosja powiedział, że żeby było sprawiedliwie musi być wyliczanka.
Musiało wypaść na mnie... już się boję kogo złapie.
Proszę tylko nie Niemca, tylko nie Niemca...
Zaczęłam ganiać po domu i po jakiejś chwili kogoś złapałem. Usłyszałem roześmiany głos Japonii.
J: Uuu, Polska, widzę, że gustujesz w chłopakach, ty mały gejuszku ( ͡° ͜ʖ ͡° )...
Nie, nie, nie !! Czy ja właśnie złapałem Niemca !?!?
Otworzyłem oczy i okazało się, że... złapałem......
Ukrainę !??!!!!
Rlly ???
U: Polsha, W takim razie *stresuje się*, wiesz, musimy, t- to zro- zrob- zrobić....
P: To chodź na górę do sypialni....
Wyszliśmy jakieś radomowego pokoju, w którym znajdowało się łóżko.
Początkowo myślałam, że to pokój Rosji, jednak okazało się że, był Białorusi, ponieważ nie znajdował się w nim żaden dywan na ścianie.
Od razu szybko wskoczyłem na łóżko i się na nim wyłożyłem. Po chwili Ukraina położył się obok mnie. Odwrócił się w moją, po czym zaczął ściągać swoją koszulkę.
P: Jak chcesz się rozbierać, pedale jebany, to odwróć się w drugą stronę !
U: Dobrze... przepraszam...
Kiedy Ukraina ściągnął koszulkę, chciał się do mnie odwrócić, ale za nim to zrobił to sprzedałem mu kopa między łopatki, że aż spadł z łóżka oraz uderzył twarzą w grzejnik.
Po chwili usłyszałem cichy płacz. Zszedłem z łóżka i podeszłem do niebiesko-żółtego kraju. Zauważyłem, że rozwalił sobie nos (jebać fakt, że oni nie mają nosów) i leciała mu z niego krew.
Co ja znów narobiłem ??
P: U- Ukra- Ukraina, ja przep- przepra- przepraszam nie chcia- chciałem ci roz- rozwalić nosa...
U: *płacze* Nic nie szkodzi Polsha... Przeżyłem znacznie gorsze rzeczy... Wybaczam ci...
P: Dziękuję. Chodź, zabiorę cię do łazienki i dam jakieś chusteczki...
Zaniosłem Ukrainę na rękach, niczym pannę młodą, położyłem do wanny, a na koniec znalazłem w jakiejś szafce paczkę chusteczek i dałem mu ją. Na koniec wyszedłem z pomieszczenia i wróciłem na dół do innych osób będących na imprezie.
Zdziwiło mnie jedno, Ukraina mi wybaczył pomimo tego, że to tak jakby ja rozwaliłem mu nos oraz do tego zrobił to tak szybko, a ja cały czas nie umiem wybaczyć Niemcowi tego co on mi zrobił już dawno temu.
Może powinienem wziąć przykład z niebiesko-żółtego kraju i wybaczyć Niemcu? Nieee, przecież przykład bierze się z mądrzejszych od siebie, a Ukraina nie jest pewnie ode mnie mądrzejszy, więc nie wybaczę Nazi Skurwysynowi.
*Skip time do ranka*
Obudziłem się w łóżku Białorusi, nie wiem jakim cudem. Zobaczyłem, że na podłodze leżą moje ubrania. Czyli, że jestem goły ??!???
Sprawdziłem pod kołdrę, tak nie myliłem się, byłem nagi, a obok mnie znajdował się jakiś „żółty kraj". Co ja, jeszcze zobaczyłem pod tą kołdrą ;__; ? To pewnie Ukraina ;__;... Jednak nie, to... Niemiec... Kill me plz...
Czy my TO robiliśmy w nocy ??? Proszę, aby nie...
Dobra Nazi Skurwysyn jeszcze śpi, więc się ubiorę i będę udawać, że nic się nie stało. Spytam się, bo może ktoś inny pamięta co tam się działo...
Ubrałem się i wyszedłem z pokoju. Jako pierwszych zobaczyłem Rosję i jego brata. Postanowiłem ich spytać.
P: Białoruś czy... czy wczoraj było słychać jakieś jęki z twojej sypialni ????
B: I to jakie, a co ty tam byłeś ??
P: Tsaak....
R: Uuu, Polsha, jaką dziołchę przeleciałeś ( ͡° ͜ʖ ͡° ) ???
P: Eee, problem w tym, że to ktoś mnie przeleciał....
R: Więc co to za dziewczyna ( ͡° ͜ʖ ͡° ) ???
P: No wiesz... *nerwowo drapie się po karku* To nie dziewczyna......
R: Bożeeeeee, Polshaaa, nieee, móóów, że jesteś gejem !!!!!
B: A to cię w końcu przeleciał ( ͡° ͜ʖ ͡° ) ???
P: Niemiec ;____; .....
J: Awwww !!! Polska przespał się z Niemcem !! Idę rysować o nich mangę !!
A: Ale najpierw, musimy coś powiedzieć...
A i J: This is prank bro !!!
J: Ale mangę o was i tak narysuje. UwU.
P: W takim razie ja zdradzę twój sekret ( ͡° ͜ʖ ͡° )...
J: Ja nie mam sekretów.
P: Ok, JAPONIA KOCHA SIĘ W....
Nie zdążyłem dokończyć, bo Japonia zatkała mi usta ręką.
J: Dobra przepraszam nie napiszę o was żadnej mangi...
P: W ogóle jak to wszystko się wydarzyło ??
J: Już ci opowiadam...
______________________________________
Nie miałam czasu, by się wcześniej wyżalić, więc:
Ferie mi się wczoraj skończyły 😭😭😭.
To tyle co chciałam napisać.803 słowa
Byeeee 💕💕💕
CZYTASZ
Gejuszek Polska.
Fanfiction⚠️ Uwaga cringe alert (stara książka) Wątki w tej książce zmieniam jak rękawiczki, więc chuj nie daje jakiegoś szczególnego opisu. Powiem tyle jest to opowiadanie o gerpolu w wersji yaoi i czasami też są tutaj wątki z BiałoruśxUkraina. Jesteś zaint...