Walentynkowy specjał.

2.2K 100 87
                                    

Ten rozdział nie będzie mieć nic spólnego z resztą książki. Jest to taki one shot Z okazji walentynek, ale jego tematyka jest również jest o Countryhumans.

Pers. Polski.

Nadeszły walentynki. Nienawidzę tego święta. Wszędzie trąbią o miłości, że aż się chce rzygać. Dodatkowo moi znajomi mają już swoje drugie połówki, tylko ja jestem jakimś Forever Alone. W ten cudowny (sarkazm) dzień również każdy się spotyka ze swoim chłopakiem lub dziewczyną, a ja zostaję sam i się zanudzam.

Postanowiłem iść do parku. Oczywiście zrobili tam jakiś „festyn", co jest dziwne, bo przecież mamy środek zimy. W parku widziałem pełno zakochanych par, nawet był tam mój przyjaciel Węgry ze swoją dziewczyną, Austrią.

Usiadłem na niskim murku, w który znajdował się przy parku i przyglądałem się zakochańcą.
Poczułem jak mi łzy podchodzą do oczu.

Jaka miłość jest piękna. Te wszystkie osoby, które się przytulają, trzymają za ręce lub całują są przesłodkie. Czemu tylko ja jestem samotny ? Czemu nikt mnie nie kocha ?

Zacząłem płakać. Po chwili usłyszałem jak ktoś wchodzi na murek i się mnie spytał.

-Hej, coś się stało ?

-Nie, spokojnie, nie przejmuj się mną...- otarłem z twarzy łzy.

-Nie lubię gdy ktoś płacze... Uśmiechnij się >.< ! W ogóle co ty taka urocza osoba jak ty robi tutaj sama w walentynki ??

Zarumieniłem się. Co prawda nie znałem chłopaka, z którym rozmawiałem, ale naprawdę był miły i fajny.

-No wiesz nie mam dziewczyny...

-Jak ktoś tak piękny nie ma drugiej połówki ??- wtrącił mi się w połowę zdania- Gdybym był dziewczyną to od razu zrobiłbym wszystko, aby z tobą być. Choć w sumie nawet jako chłopak chcę z tobą być.

-Przecież nawet się nie znamy. Widzimy się pierwszy raz w życiu.

-To się poznamy. Niemcy jestem. Poza tym nie wiesz, że istnieje coś takiego jak miłość od pierwszego wejrzenia ?

Ma rację istnieje miłość od pierwszego wejrzenia. Jak tak rozmyślam to chciałbym być z tym Niemcem. Jest miły, czuły, troskliwy i ogólnie fajny.

-A ja jestem Polska.

-Wow, masz tak śliczne imię jak twoja mordka ( ͡° ͜ʖ ͡° ).

-Dziękuje.

-Chciałbyś być ze mną ( ͡° ͜ʖ ͡° ) ?? Czy przeszkadzają ci geje ??

-Nie no nic do nich nie mam, ale czy to nie za szybko ?? Ledwo się znamy.

-Eee, tam. To co ?

No dobra zgodzę się, bo będzie na mnie naciskać XD.

-Dobrze, bo przecież nie dasz mi żyć XD.

-To było niemiłe T^T.

-Moje biedactwo...- Wtuliłem się w Niemca.- Kocham cię.

-Ja ciebie też, słodziaku UwU.

Po chwili, nie wiem jakim cudem, nasze usta złączyły się w namiętnym pocałunku. Muszę przyznać, że Niemcy dobrze całuje. Poczułem, że brakuje mi powietrza, więc skończyliśmy się całować.

-Niemcy, sprawiłeś, że nie będę już samotny. Dziękuje ci...

-Nie ma za co. Takie osoby jak ty nie powinny być samotne...

_____________________________________

Powiem tyle w tym roku walentynki były kiepskie, nic się ciekawego nie wydarzyło.

Najgorsze w tym jest to, że moja przyjaciółka, kolega oraz 3 koleżanki spiskują przeciwko mnie i takiemu chłopakowi, z którym mnie shipują, bo chcą sprawić abyśmy byli razem. Boję się co oni kombinują oraz smuci mnie fakt, że cała klasa nas shipuje i nikt mi nie pomoże 😭😭.

507 słów

Byeeeee ❤️❤️❤️

Gejuszek Polska.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz