Pers. Polski.
Obudziłem się w nieznanym mi pomieszczeniu przywiązany do krzesła, a obok mnie stało jeszcze jedno. Nie wiedziałem jak tu trafiłem. Nie pamiętałem niczego, dobra trochę przesadzam. Chciałem krzyczeć, ale nie mogłem, bo miałem zaklejone usta.
Nagle zauważyłem jak Niemcy idzie w moją stronę. Przywiązany do krzesła zacząłem się wiercić i próbować coś krzyczeć.
Po chwili czarno-czerwono-żółty kraj przyszedł do mnie ze załzawionymi oczami. Klęknął przy mnie i zaczął szeptać.
N: Przepraszam Polen, ja nie chciałem....
Nie wiedziałem o co mu chodziło. Zanim zacząłem o tym rozmyślać Niemiec pstryknął palcami. Pojawił się obok niego 2 Rzesza.
Cn: Deutschland siadaj tu ! *wskazuje na wolne krzesło*
N: Gut...
Cesarstwo zaczął zawiązywać Niemca. Co się tutaj odpierdala ?? Spojrzałem na Niemca. Siedział również związany i miał zaszklone oczy.
Cn: Niemkuś, osiągnąłem cel swojego życia. Teraz mi nie jesteś potrzebny... ale chcę abyś zobaczył coś jeszcze przed swoją śmiercią.
Po chwili wieżowiec (cesarstwo) podszedł do mnie i odkleił mi taśmę z usta. Krzyknąłem z bólu.
Cn: Ciiii, ciii, cii, Polen ( ͡° ͜ʖ ͡° )...
2 Rzesza usiadł na moje kolana, był w chuj ciężki T^T, i robił wszystko, abyśmy się pocałowali.
Nie dawałem mu się, ale w pewnym momencie kopnął mnie w piszczel. Syknąłem z bólu. Musiałem się poddać, bo inaczej mógłby mi wyrządzić dużo krzywdy.
Kątem oka spojrzałem na Niemca. Łzy ciekły po jego policzkach. Po moich też, ponieważ cesarstwo mnie całował oraz pewnie za jakiś czas zgwałci.
Kiedy Rzesza zszedł z moich kolan, klasnął w ręce i pojawiła się szubienica (nwm czy to tak się nazywa, ale chodziło mi o linę do wieszania się) oraz stołek. Następnie odwiązał Niemca z krzesła.
Cn: No Niemkuś, chyba przyszła pora aby się pożegnać...
Niemiec wszedł na stołek. Powoli zakładał sznur na szyję. Rozpłakałem się...
Dopiero nie dawno wybaczyłem mu wszystko co mi zrobił. Pokochałem go, a on ma tak szybko umrzeć ?!?? To niesprawiedliwe, on nie może umrzeć.
Ehh... znając życie gdyby taka sytuacja miałaby miejsce miesiąc temu to normalnie cieszyłbym się i wziąłbym sobie popcorn oraz colę, a teraz chyba się popłaczę...
Zauważyłem jak Niemcy patrzył na mnie załzawionymi oczami. Na szyi miał linę i był gotów, aby zejść ze stołka.
N: Przepraszam Polen... *wiesza się*
P: *zapłakany* N- nie- Niemcy *pociąga nosem* Cz- cze- czemu to zro- zrobiłeś ??
Widziałem jak mój chłopak zaczyna się dusić. W pewnym momencie przestał oddychać.
Cn: Widzę, że ci smutno Polen, bo straciłeś Niemca, więc ok uratuje twojego byłego. *rozcina sznur na szyi Niemca*
Czarno-czerwono-żółty kraj opadł na ziemię.
Cesarstwo zaczął go reanimować, a po jakimś czasie odniósł go do jakiegoś pokoju.Pers. Niemiec.
Otworzyłem jakimś cudem oczy. Leżałem na łóżku miałem związane ręce i nogi.
Nagle do pokoju, w którym byłem, wszedł 2 Rzesza.
N: T- to ja jeszcze żyję... ??
Cn: Ja to dzięki Polsce, ale nie myśl, że długo... Nikomu nie jesteś potrzebny i tylko mi będziesz utrudniał...
N: Polen nie jest taki głupi, skapnie się, jak mnie zabijesz...
Cn: Nie przejmuj się mam specjalną substancję, która sprawia, że z każdym jej wstrzyknięciem osoba traci siłę, a jej serce zaczyna bić coraz wolniej, aż w końcu serce całkowicie przestaje bić i UMIERA. Haha !!!
Cn: Więc co wstrzymujemy pierwszą dawkę ?? *wyciąga z kieszeni strzykawkę*
N: NEIN !! NIGDY !!!
Ze względu na związane ręce oraz nogi nie mogłem zejść normalnie z łóżka, więc się z niego sturlałem. Gdy byłem już na ziemi Cesarstwo położył nogę na moim brzuchu, po czym kucnął.
Cn: Teraz to już nie masz ucieczki ! HAHAHA !
Wbito mi strzykawkę w ramię. Poczułem mocne gorąco, a potem mocne dreszcze.
Cn: Nie było aż tak źle c'nie :) ??
N: *przechodzą go dreszcze* Spierdalaj !
_____________________________________
Ogólnie w książce od Anglika mam typka Jeffo-podobnego, na jego widok aż mnie dreszcze przechodziły, ale dzięki pranku mojej przyjaciółki na widok Jeffa już nie dostaje zawału tylko zaczynam się śmiać jak głupia XD.
Jeszcze takie jedno info: Rozdziały mogą się rzadziej pojawiać, ponieważ mam w strasznie dużo kartkówek (co 2 lekcje z matmy i fizyki), sprawdzianów (co tydzień z matmy i jakieś inne) oraz zadań domowych.
666 słów
Byeeee 💕💕💕
CZYTASZ
Gejuszek Polska.
Fanfiction⚠️ Uwaga cringe alert (stara książka) Wątki w tej książce zmieniam jak rękawiczki, więc chuj nie daje jakiegoś szczególnego opisu. Powiem tyle jest to opowiadanie o gerpolu w wersji yaoi i czasami też są tutaj wątki z BiałoruśxUkraina. Jesteś zaint...