15

1.4K 103 113
                                    

Per. Polski.

Obudziłem się w pokoju Rosji wtulony do Niemca. Przespałem się z czarno-czerwono-żółtym krajem. Było przyjemnie...

Ehhh... Muszę stwierdzić, że jestem gejem. Nie chcę nim być, ale jestem. Przecież wszyscy będą się ze mnie śmiać, a Japonia napisze jakąś zjebaną, jak ona, mangę.

Po chwili obudził się Niemcy.

N: To co little Polen, robimy powtórkę ze wczoraj (  ͡° ͜ʖ ͡° ) ??

P: N- nie, nie ! Ja *rozpłakuje się* t- ta- tak nie mogę.... *wybiega z sypialni* (powiedzmy, że był ubrany)

Wybiegłem z pokoju i zbiegając ze schodów (Rosja ma dwu piętrowy dom) zobaczyłem Rosję.

R: Łoł, łoł. Co się stało Polsha ???

P: Zabijesz mnie jak to powiem... *pociąga nosem*

R: Obiecuję, że nie.

Dawaj Polska, nie bój się i tak prędzej czy później musiałbyś to wszystkim powiedzieć...

P: *nabiera powietrza* Jestem gejem !!!

R: Dobry żart ! Wgl skąd takie przypuszczenie ?!

P: Wiesz, hehe, najpierw zerwałem z Litwą, a później, hehe, *drapie się po karku* przespałem się z Niemcem i podobało mi się to....

R: Okeeee.... Dobra, nic ci nie zrobię. Zaakceptowałem brata pedała, więc przyjaciela pedała też zaakceptuję.

P: Białoruś jest gejem O.o ?!??!?!!

R: No tak. Nie słyszałeś jak wczoraj na imprezie rżnął biednego Ukrainę ?!? Myślałem, że niebiesko-żółty kraj udusi się od tych jęków..

P: ...... A mnie i Niemca też było tak głośno słychać ???

R: Нет. Was w porównaniu do nich nie było słychać.

P: Uffff... Dzięki Bogu....

U: *schodzi ze schodów* Ahhhh, ale mnie dupa boli...

P: Chcesz maść na ból dupy XD ??

R: Jak było z Białorusią ( ͡° ͜ʖ ͡° ) ??

U: Aaaa !! Rosja ?!? Nie rób mi krzywdy *zapłakany* !! T- to B- B- Białoruś mn- mnie z- za- zaciągnął d- do łóżka !

R: Czy ja mówię, że chcę ci coś zrobić ?? Poza tym mamy przecież zgodę.

U: Z- za- zapom- zapomniałem, heh...

P: Więc ty i Białoruś jesteście razem ??

U: Jeszcze nie. Narazie tylko się przespaliśmy... ale planuje mu dziś powiedzieć, że go kocham...

Po chwili zauważyłem Niemca schodzącego ze schodów. Nie chciałem być w jego towarzystwie, więc zmyśliłem, że muszę iść do łazienki. Dzięki Bogu Rusek miał łazienkę na górze i na dole.

P: Słuchajcie muszę iść do toalety. Poczekajcie.

Szybko odszedłem od Rosji i Ukrainy.

Pers. Japonii.

Słyszałam rozmowę 3 Słowianów. Dzięki nim ma aż 2 nowe shipy i to gejowskie, a takie są najlepsze, bo gejuszki są urocze UwU.

Widziałam jak Polska odchodzi od Ruska oraz Ukrainy. Biało-czerwony kraj udał się do toalety, tymczasem Niemcy schodził ze schodów. Gdy był już na dole podszedł do mnie.

N: Ej, Japonia, wiesz czy ta toaleta jest wolna, bo tam na górze śpią w wannie Finlandia i Estonia.

Wiadomo, że w dolnej był Polska, ale postanowiłam okłamać Niemca, aby otworzył drzwi do pomieszczenia i zobaczył biało-czerwony kraj.

J: Nie. Wolna jest. Wbijaj śmiało.

N: Kk.

Pers. Polski.

Siedziałem sobie na wannie. Nagle usłyszałem otwieranie drzwi. Zobaczyłem Niemca.

P: Kto ci, kurwa, powiedział, że tu jestem ?!?!

N: Japonia mów....

P: Kurwa mać !!! Co za szmata !!! A teraz wypierdalaj, bo nie chcę się z tobą ruchać w kiblu !!

N: Czemu zrobiłeś się dla mnie taki chamski ?! Przecież jeszcze wczoraj w nocy prosiłeś mnie o więcej !!!

P: Byłem pijany ! Wpierdalaj... PASZOŁ WOOON MI, KURWA, STĄD !!!!!!!

N: Nein, nein, nein !!!!! To ty wypierdalaj, bo chcę się w spokoju załatwić !!!

P: Czyli zabić się ?!????

N: Nie, kurwa, wyszczać !! Choć w sumie możesz zostać jak chcesz popatrzyć ( ͡° ͜ʖ ͡° )

P: Sorki...

Wyszedłem z toalety. Postanowiłem wrócić sobie do domciu, aby nie widzieć już dzisiaj Niemca. Chociaż pewnie Japonia go do nas zaprosi, bo przecież są tacy z nich przyjaciele.

Pers. Ukrainy.

Jak się cieszę, że Rusek jest wreszcie dla mnie miły i bez obaw mogę wyznać jego bratu miłość. Oczywiście po wczorajszej nocy Białoruś będzie spał do chuj wie której ;__; .

Nie chciało mi się czekać aż on się obudzi, więc poszedłem do jego sypialni.

Jeszcze spał. Awww on jest taki uroczy kiedy śpi.

U: *cicho* Białooruś, wstawaj... *lekko go szturcha* Muszę ci coś ważnego powiedzieć...

B: *natychmiastowo wstaje z łóżka* Chcesz jeszcze raz się zabawić ( ͡° ͜ʖ ͡° ) ( ͡° ͜ʖ ͡° ) ???

U: Uhhh, napewno nie dziś... Wiesz jak mnie dupa boli ?

B: Wymasuję ci ją ( ͡° ͜ʖ ͡° )

U: Nie trzeba... A tak wgl to chciałem ci powiedzieć, że *drapie się po karku* już od jakiegoś czasu się w tb kocham, ale bałem się tego powiedzieć, bo nie chciałem, aby Rosja mnie skrzywdził...

B: Ooo, to urocze... Ja również cię kocham, mój mały kartofelku... *tuli Ukrainę*

U: *rumieni się* Nie mów tak na mnie...

B: Ciemu ???

U: Bo jestem wyższy od cb :D

B: Ale młodszy :)

U: ......

Po chwili Białoruś się do mnie zbliży i nasze usta złączyły się w pocałunku. Skończyliśmy gdy zabrakło nam powietrza.

B: To co, jesteśmy razem ??

U: Oczywiście ! *wtula się w Białoruś*

________________________________________

Narazie książki o moim życiu nie będzie i nwm czy kiedyś wyjdzie.

Poza tym postanowiłam, że przywrócę tej książce jej stary tytuł i okładkę.

802 słowa

Byeeee 💕💕💕💕

Gejuszek Polska.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz