Pers. Cesarstwa niemieckiego.
Zdobyłem już Polen, Niemcy już niedługo zdechnie.... ale jest jeden problem ktoś się o tym prędzej czy później skapnie i zacznie mnie szukać, więc muszę powybijać wszystkich.
Tylko jak ?!!??
Mam pomysła !
Przekonam jakiś kraj, że dam mu coś w zamian jak zaćpa resztę państw moją substancją KR46.
Tylko jaki mam wziąć kraj i jak go przekonać ??
Wiem, Ukrainę. On zawsze marzył by dołączyć do unii, ale Rosja mu groził, że jak pójdzie to wyrządzi mu krzywdę. Skoro jestem tak jakby Niemcem to mogę go dodać, tylko najpierw Rusek musi mu coś zrobić. Z tego co wiem to oni mają zgodę, więc muszę jeszcze Rosję przekonać, albo....
...autorkę, aby sprawiła, żeby Rosja odebrał kolejne tereny Ukrainie.
Cn: *nabiera powietrza* UWAGA, UWAGA TYLKO DZISIAJ ODDAM 10 BUTELEK HELENY ZA DARMOOO !!!!
K: *przybiega* Dawaj mi Helusię !!!!!!
Cn: Dam, alee najpierw musisz sprawić, aby Rosja w jakikolwiek sposób skrzywdził Ukrainę.
K: CuooOo ??!?! Nie dam skrzywdzić mojego biedactwa T^T !
Cn: To Helenki nie będzie :)
K: Jebać to.
Cn: *wyciąga nóż i podkłada autorce pod gardło* Dawaj zrób co mówię, albo podetnę ci gardło.
K: To czekaj zamienię cię w Jeffa i wtedy będziesz mógł :D
Cn: Kurwa, na cb nic nie działa...
Już wiem co zrobić ( ͡° ͜ʖ ͡° )...
Cn: Słuchaj jak nie zrobisz tego co chcę to... zdelegalizuję Helenę i wszystkie rzeczy o jej smaku NA CAŁYM ŚWIECIE !!!
K: Pierdolony zwyrol >.< ! *pokazuje faka* No dobra zrobię o co mnie prosisz.
Cn: Haha, ja zawsze dostaję to czego chcę :D
*Jakiś czas później*Wziąłem z domo-bunkra kilka fiolek i strzykawek. W paru z nich znajdowała się substancja, którą podaję Niemcowi, czyli dożylna, a w drugiej ta sama substancja tylko, że do picia w silniejszej wersji.
Gdy doszedłem pod dom niebiesko-żółtego kraju zauważyłem otwarte okno, a na podłodze wykrwawiającego się Ukrainę. Gut...
Pers. Ukrainy.
Ciągle nie wierzę, że Rosja zerwał ze mną sojusz i mnie „napadł". Było mi tak smutno obolały leżałem na podłodze i patrzyłem jak z moich ran cieknie krew.
Usłyszałem kroki. Pewnie Rosja ty wrócił. Ehh... ja się poddaje, nie mam siły na walkę...
Dostałem chyba zwid, bo zobaczyłem Cesarstwo niemieckie ?!?
Cn: Guten tag little Ukraine !
U: Proszę nie krzywdź mnie... *pociąga nosem* Poddaje się bez walki...
Cn: Chcę ci pomóc w zamian jak ty mi pomożesz :)
U: *pociąga nosem* Naprawdę, как (jak) ??
Cn: Jestem tak jakby Niemcem, więc przyłącze cię do unii jak *wyciąga pudełko z fiolkami* dasz wypić innymi krają zawartość tych fiołek. Wchodzisz w to ??
Zastanawiałem się. Niby łatwe zadanie, bo wystarczy wlać komuś ten płyn do napoju, a z drugiej strony.... Jebać drugą stronę ! Najważniejsze jest moje życie !
U: Dobrze, zgadzam się !
Cn: Wiedziałem. Mogę opatrzyć tobie rany ??
U: Так, конечно (tak, oczywiście) !
2 Rzesza poszedł po bandaże. Kiedy z nimi wrócił nagle wyciągnął jakąś strzykawkę z pudełka.
U: Co to jest ??
Cn: To, yyyy, takie coś co, yyy, sprawia, że jest sięęę bardziej odpornym, a rany szybciej się goją.
U: Oke.
Poczułem wbicie strzykawki w ramię. E tam, doznałem znacznie większego bólu, co mi tam takie małe ukłucie. Następnie Rzesza zaczął mi bandażować rany. Na koniec podał mi pudełko z fiolkami.
Cn: W tych fiolkach z niebieskim paskiem są te lekarstwa na rany dla ciebie, wstrzykuj je sobie kiedy chcesz. Z kolei w fiolkach z czerwonym paskiem są fiołki z substancją, którą masz podać innym.
U: Co to za substancja ?? Nie zaszkodzi im ??
Cn: Przecież to, yyyy, lek na, yyyy, odporność, więc nie powinien. To ja spadam.
Cesarstwo opuścił mój dom. Jakiś czas po jego odejściu poczułem poczułem mocne dreszcze, a z mojego czoła zaczął spływać pot. Nie wiedziałem co się dzieje. Może to przez spore wykrwawienie ?
_____________________________________
Szczerze początkowo myślałam, że ta książka jest chujowa, ale teraz sądzę, że nie jest już taka zła 😅.
623 słów
Byeeeee 💕💕💕
CZYTASZ
Gejuszek Polska.
Fanfiction⚠️ Uwaga cringe alert (stara książka) Wątki w tej książce zmieniam jak rękawiczki, więc chuj nie daje jakiegoś szczególnego opisu. Powiem tyle jest to opowiadanie o gerpolu w wersji yaoi i czasami też są tutaj wątki z BiałoruśxUkraina. Jesteś zaint...