17

1.2K 89 59
                                    

Pers. Polski.

Skoro Niemiec jest podobny do sobie z mojego snu to go pokocham i wyznam mu to. Tylko czy on nie wyśmieje mnie za to ? Przecież to on mnie przeleciał, więc musi być również gejem.

Napisałem do niego.

~P: Musimy się spotkać ! Mam ważną sprawę.

~N: Jasne Polen. Możemy się spotkać u mnie (  ͡° ͜ʖ ͡° ) (  ͡° ͜ʖ ͡° ) ?

~P: Co ten lenny ma oznaczać ????

~N: Sorki, to przez przypadek (  ͡° ͜ʖ ͡° )

~P: To ja za 10 min będę

~N: To dawaj jak najszybciej (  ͡° ͜ʖ ͡° )

Po skończeniu konwersacji od razu wybiegłem z domu, aby Japonia mnie nie zauważyła.

Pers. Niemiec

Potrząsnąłem głową, bo poczułem jakbym się wyłączył. Spojrzałem na ekran telefonu i zobaczyłem wiadomości z Polską. Jezus Maria, 2 Rzesza nawysyłał do Polen lenny face'ów.

N: Ale z ciebie idiota *probuje strzelić facepalma*

N: *Powstrzymuje od strzelenia facepalma* Myślisz, że on by się domyśli, że ja to piszę ? Proszę cię, Polen jest takim małym, słodkim głuptaskiem.

N: Proszę cię jak chcesz ze mną gadać to wyłaź ze mnie, bo to wygląda jakbym gadał sam do siebie.

N: *pstryka palcami* Oke.

Cn: Więc mam plan jak zdobyć Polen (  ͡° ͜ʖ ͡° )

N: Nie obchodzi mnie twój debilny, jak ty, plan !!! Masz zostawić Polskę w spokoju !!! Teraz wypierdalaj z mojego domu !! *wypycha cesarstwo z domu i zamyka drzwi na 3 spusty*

Ufff wreszcie spokój od tego zjeba...

N: Myślisz, że tak łatwo mnie się pozbędziesz :D ??

N: Verdammt !

N: No trudno, a teraz przygotujmy się na przybycie Polena (  ͡° ͜ʖ ͡° )...

Ten zjeb, czyli Niemcy, wytłumaczył mi jak chce zdobyć Polskę. Najgorsze, właśnie najlepsze, jest to, że nie mogę go powstrzymać.

Próbowałem pstryknąć palcami jak on, bo myślałem, że wtedy mnie opuści. Ale ci nie wyszło przegrywie :D.

Pers. Polski.

Dotarłem do chaty Niemca. Zapukałem od drzwi. Otworzył mi i weszliśmy do środka.

N: To mów co chciałeś mi powiedzieć.

P: Pewnie mnie wyśmiejesz, ale już trudno. Raz się żyje c'nie ?

N: Jasne. Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.

P: Skąd znasz ten tekst ??

N: Czytało się różne książki... Mniejsza o to, mów co chciałeś powiedzieć.

P: Wiesz... *rumieni się*

N: Rumienisz się słodko niczym mała dziewczynka (  ͡° ͜ʖ ͡° )

(Polska i inne kraje nie widzą różnicy między głosem 2 Rzeszy, a Niemca)

P: H- hej ! *bardziej się rumieni* Nie patrz się tak na mnie.

Jak Niemiec mówi mi takie rzeczy to coś to musi znaczyć.

N: Zabronisz (  ͡° ͜ʖ ͡° ) ??

N: Kurwa, ogar !!

P: To do mnie ??

N: Nie. To do mojego mózgu, KTÓRY KAŻE MI MÓWIĆ TAKIE RZECZY >.<

P: Więc, wiesz, n- no, b- b- bo... jaaaa ć- cię k- k- ko- ko- kocham, ja cię kocham. *mocno się rumieni*

N: Ja ciebie też, little Polen... *obejmuje Polskę ręką*

Wtuliłem się w Niemca. Był taki cieplutki i tak było mi przy nim wygodnie. Gdy już chciałem zamykać oczy Niemcy odciągnął mnie od siebie.

N: Zanim dobrze się ułożysz to przyniosę ci coś do picia. Może być woda ?

P: No ok, ale wolałbym liptonka T^T.

N: Sorki skończył się, ale mam jeszcze trochę oranżady Heleny.

P: Heleny powiadasz (  ͡° ͜ʖ ͡° ) ? To ja biere skoro masz.

N: Oke

3 kolorowy kraj szybko wrócił z moim napojem. Od razu wziąłem szklankę i zacząłem pić. Gdy wypiłem całą zawartość zabolała mnie trochę głowa, stwierdziłem, że to nic szczególnego. Wtuliłem się w Niemca.

Po chwili poczułem, że głowa znów mnie boli, tylko, że mocniej i zaczęło mi się w niej kręcić.

Widziałem mroczki przed oczami. Czułem dreszcze. Nie wiedziałem co się dzieje.

P: N- Niemcy c- c- co się dzieje ?

Miałem strasznie słaby głos.

N: Nic, nic Polen... Nie przejmuj się... połóż się spać...

Poczułem jak moje powieki próbowały opaść starałem się zrobić wszystko, aby do tego nie dopuścić.

N: No, ... Litl... Polen... pałeś... mo... kę...

Usłyszałem z ust Niemca jakieś kawałki zdania, których nie umiałem złożyć w całość.

Moje oczy się zamknęły i odpłynąłem...

______________________________________

Po „Jeffowych" schizach prawie umarłabym dzisiaj na zawał. Najpierw idzie za mną jakiś 5 klasista i wydaje jakieś dziwne dźwięki. Potem jakiś inny 5 klasista robi mi masaż głowy i następnie ciągle się do mnie „teleportuje", strasznie się uśmiecha oraz straszy. Jeszcze dziś znów muszę zostać sama w domu na noc, a mam para nienormalną żarówkę, która dziwnie mryga sama z siebie, o zgrozo 😵.

700 słów

Byeeeee 💕💕💕

Gejuszek Polska.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz