Pers. Japonii.
Dzisiaj moja bff, Korea płd, organizowała małe piżama party. Zostałam na nie zaproszona. Chciałam iść, ale bałam się zostawić Polskę samego w domu, bo słyszałam, że ponoć gdzieś w okolicy grasuje 3 Rzesza i mógłby coś zrobić biało-czerwonemu kraju.
J: Polska, ja będę lecieć, a tobie jakby się coś działo w nocy to, nwm, dzwoń lub pisz do mnie.
P: Dobra ok, ale czemu się tak i mnie martwisz jestem silnym, niezależnym oraz ciagle powstającym z prochów krajem.
J: No może kiedyś...
P: Jakie tam „kiedyś" ??
J: Ale tak na poważnie to nigdzie nie wychodź, nikogo nie zapraszaj i jakby się coś działo dzwoń do mnie, ponieważ jesteś najbardziej zagrożony, 3 Rzesza ,odkąd pamiętam, ciebie pożąda...
P: Dobra, dobra, nie pierdol, poradzę sobie... *zaczyna wypychać Japonię z domu*
Zaczęłam iść w stronę domu Korei. Wiem, że Polska tylko udaje takiego twardziela. Naprawdę to jest pewnie przerażony i póki nie wrócę nie opuści swojego łóżka.
Pers. Polski.
Co Japonia sobie myśli, że jestem 5-cio letnim dzieckiem co nie umie zadbać o siebie ??
Nie no, w sumie ma trochę racji. Rzesza najbardziej mnie chce i pewnie jak wywoła wojnę to najpierw zabije Niemca, aby mu nie przeszkadzał, potem przejąłby mnie, a na koniec zdobyłby władzę nad światem.
*Skip Time do nocy*
Wróciłem z łazienki do swojego pokoju. Zauważyłem, że na parapecie znajduje się coś o kształcie bliżej nieokreślonym. Wystraszyłem się, ale stwierdziłem: „To pewnie jeden z moich kwiatków". Po czym położyłem się na łóżko i próbowałem zasnąć.
Następnie usłyszałem jak coś spada na ziemie. Popatrzyłem w stronę parapetu, zniknął z tamtąd ten „kwiatek". Położyłem się znów na łóżko.
Potem usłyszałem zamykanie drzwi na klucz.
No co jest, kurwa, z tym domem ??!!
Dobra nieważne, idę spać.
Po chwili poczułem na sobie ciężar i coś zimnego na brzuchu. To pewnie paraliż senny nie ma czego się bać...
Później czułem dotyk, mógłbym nawet powiedzieć, że macanie, na swoim ciele. Nagle poczułem czyjąś dłoń pod moimi bokserkami, która, wiecie za co zaczęła mnie dotykać. Jęknąłem trochę i zrobiło mi się gorąco.
??: Przyjemnie ci, co nie ( ͡° ͜ʖ ͡° ) ??
P: W- wca- wcale nie ! W- w ogóle ki- kim ty jee- jestee- jesteś ??!
??: Powiem ci jak skończymy naszą zabawę ( ͡° ͜ʖ ͡° )...
P: Jaką zabawę ??
Domyśliłem się o jaką zabawę chodzi ;__;
??: Zabawę w bzykanie biednego, małego Polen ( ͡° ͜ʖ ͡° )...
;______;
Nie wiedziałem co robić. Nie chcę być zgwałcony przez bóg wie kogo.
Ej, chwila, ten typo powiedział „Polen" czyli to pewnie Niemcy robi sobie żarty.
??: Gotowy ( ͡° ͜ʖ ͡° ) ( ͡° ͜ʖ ͡° ) ????
P: Niemcy, ogar się to nie jest już śmieszne ani fajne....
??: Niedługo będzie fajnie ( ͡° ͜ʖ ͡° )... Poza tym nie jestem Niemcy...
O kurwa, nie, nie, nie, jeśli to nie Niemcy to 3 Rzeza ;__;.
Zacząłem drzeć ryj jak pojebany. Może ktoś mnie usłyszy, choć w to wątpię.
3r: Nie musisz krzyczeć i tak cię NIKT nie usłyszy 🙂....
Rzesza miał rację. NIKT mnie nie usłyszy. Gdy rozbierał mnie, uderzyłem go w twarz. On zaraz ode mnie odszedł i zaczął się wydzierać.
3r: Więc tak chcesz się bawić, ja ?!!!?! Zobaczysz wrócę tu jeszcze i wtedy się zabawimy ( ͡° ͜ʖ ͡° ) !!!!! Oraz pożałujesz tego co mi teraz zrobiłeś !!!!
Rzesza stanął na moim parapecie, trzymając się za oko, pewnie w nie oberwał ode mnie. Po chwili skoczył z okna i zniknął...
Zadzwoniłem po Niemca, bo bałem się zostać sam w domu. Czarno-czerwono-żółty kraj szybko do mnie przyjechał i zrobiliśmy filmową noc.
_________________________________________
Niestety rozchorowałam się i póki co nie mam siły na pisanie ten książki (ręce ciągle mnie mrowią). Następny rozdział wyjdzie najprawdopodobniej za kilka dni, za co przepraszam 😭...
Z tej racji, również, ten rozdział jest krótki i może zawierać błędy.
596 słowa
Byeeee 💕💕💕
CZYTASZ
Gejuszek Polska.
Fanfiction⚠️ Uwaga cringe alert (stara książka) Wątki w tej książce zmieniam jak rękawiczki, więc chuj nie daje jakiegoś szczególnego opisu. Powiem tyle jest to opowiadanie o gerpolu w wersji yaoi i czasami też są tutaj wątki z BiałoruśxUkraina. Jesteś zaint...