8

1.8K 107 126
                                    

Pers. Ukrainy.

Otworzyłem oczy. Zobaczyłem, że leżę na kanapie w domu Rosji. Czyli zaraz umrę. Zobaczyłem, że nade mną stoi Polska.

P: Rasijka, ktoś tu się obudził...

R: O jak miło...

Oby dwoje mieli jakieś podejrzane głosy. Bałem się co oni chcą mi zrobić. Po chwili zobaczyłem, że Polska trzyma marker w ręce, a Rosja nóż. O co chodzi... ?

U: Что (co) wy chcecie mi zrobić ???

R: Nic szczególnego... Rozbieraj się !!

Czy oni chcą mnie zgwałcić ;__; ??

U: Nie, bo jak ostatnio chciałem ściągnąć koszulkę przy Polsce to powiedział: „Jak chcesz się rozbierać, pedale jebany, to odwróć się w drugą stronę" !

R: Polsha, ty zuyy człeku >.< !! Czemu jesteś taki chamski dla biednego Ukrainy ??

P: Przepraaaszam !! Wybacz mi drooogi Ukraiino !!! *klęka przed kanapą, na której leży Ukraina*

R: XD. A teraz się rozbieraj !!

Ściągnąłem z siebie wszystko oprócz bokserek.

R: Bokserki też ( ͡° ͜ʖ ͡° )...

U: Ale po co ??

P: Poco to się nogi nocą. Teraz wykonuj polecenie Rosji !

No i ściągnąłem swoje bokserki. Leżałem goły na kanapie Rosja oraz Polska ciagle się na mnie gapili. Zakryłem swoje przyrodzenie rękami.

R: Bier te łapy !!

Zabrałem ręce i się zarumieniłem.

Po chwili podszedł do mnie Polska z markerem i zaczął rysować na moim ciele jakieś przerywane linie. Następnie szepnął coś do Rosji. Na moje nie szczęście usłyszałem co.

P: To ja biere tyle...

R: Miało być tylko do Lwowa !

P: Niech będzie T^T.

Już wiem o co im chodzi. Chcą zabrać moje ziemie...

(szczerze trochę nie wiedziałam jak przedstawić rozbiory, więc postanowiłam, że Polska i Rosja będą odcinać kawałki ciała Ukrainy)

Rusek wziął markera od Polski i się na mnie gapił, po czym zaczął rysować po mnie linie.

R: Przyznam, że narazie nie chcę dużo terenów, bo jak od razu chciachnę całość to nie będzie go to tak boleć *uśmiecha się*

Czyli on chce mojego bólu... Czy naprawdę on nie wystarczająco mi go zadał ?!

Następnie 3 kolorowy kraj wysłał Polshę po opatrunki, aby potem mogli zabandażować moje, ucięte boki.

Rusek zaczął mnie „kroić". Poczułem okropny, piekący ból. Zacząłem syczeć, a do moich oczu podeszły łzy. Potem zobaczyłem cieknącą z mojego boku krew. Zamknąłem oczy i starałem się o tym nie myśleć.

Pers. Polski

Jak tylko zdobyłem to co chciałem pożegnałem się z Rosją i poszedłem do Niemca, bo miałem się z nim dzisiaj spotkać.

Zapukałem do jego drzwi, a on natychmiastowo je otworzył.

N: Polen spóźniłeś się 1 h i 34 min !!!

Boże jaka dokładność. Może mógłbyś mi jeszcze powiedzieć ile sekund ???

P: Sorki, ale po drodze spotkałem Rosję i zgadnij co (  ͡° ͜ʖ ͡° )...

Gejuszek Polska.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz