II. évad - 9.rész - "Ígérem..." (+18!)

660 22 2
                                    

Álmomban egy tengerparton voltam és a hasamat sütettem egy napozóágyon. Uhh nagyon kényelmes volt.
Álmodozásomból olyasmi ébresztett fel, ami még az álmomnál is lenyűgözőbb volt: finom cirógatás az arcomon, és egy apró csók az ajkamon. Lassan kinyitottam a szemem és Kundi káprázatosan szép és megnyugtató szemeit pillantottam meg. Gyengéden a fülem mögé igazította egy rakoncátlan tincsemet és a homlokomra nyomott egy édes kis puszit. A szívem hatalmasat dobbant ettől az egyszerű, ám mégis felemelő gesztustól.
- Jó reggelt, hercegnőm!- lehelte mosolyogva
Szélesen elmosolyodtam és apró kezeimet az arcára tettem. Olyan sima és meleg volt a bőre. Gondolom nemrég borotválkozhatott.
- Jó reggelt, puding!- motyogtam álmoskásan, de nagyon boldogan

Úgy nézett rám Kundi, mint aki épp a lottófőnyereményében gyönyörködik.
- Mi az?- kérdeztem pirulva
- Szeretlek.- mondta édesen
Erre megcsókoltam és ajkaink heves táncot jártak. Olyan volt, mintha lebegnék. Még jobban belehabarodtam Kundiba, már ha az lehetséges volt egyátalán.
A karjaiban ismét tudtam rendesen lélegezni és újra teljesnek éreztem magam.
- El sem tudod képzelni, milyen boldoggá teszel, pusztán azzal, hogy létezel. - szakított ki elmélkedésemből- Te adsz értelmet mindennek. Nélküled nem éreztem egésznek magam. - öntötte szavakba a saját érzelmeimet
- Ahhh de édes vagy! - bújtam hozzá- Hidd el, én is szenvedtem.....- sóhajtottam a szomorú emlékek előtörtekor- De itt vagyunk és együtt vagyunk. Most már csak ennyi számít.- mosolyodtam el és tenyeremmel megsimítottam az arcát.
- Könyörgöm, be hagyj el többé! Kikészített teljesen..- suttogta
- Nem foglak.- mondtam neki halkan és megpusziltam a homlokát. Elhúzódtam tőle és szemeibe meredtem boldogan

Hirtelen és mohón esett ajkaimnak, majd heves csókunk közben lassa fölém kerekedett. Egyik keze a pólóm alá tévedt és forróságot hagyott maga után, ahol csak megérintett. Nyakamat kezdte el közben csókolgatni, ami hatására jóleső borzongás futott végig rajtam. Ujjai a pólóm aljához merészkedtek és szemembe nézve kért engedélyt, melyet heves bólogatással meg is adtam neki azonnal. Megszabadított a pólómtól és hasamat kezdte csókokkal beborítani. Közben kezei bebarangolták a testem, különönösen sokat elidőzve a, akkor még melltartóval fedett, melleimnél. Kezeim Kundi konytba fogott hajába túrtak, mire ő sürgetően lehámozta rólam a melltartóm. Kundi a látványra felnyögött majd ajkába harapott. Újra ajkaimnak esett majd szenvedélyes csókcsatánknak véget vetve a mellem felé haladva felsőtestemen hagyott apró, de követelőző puszikat. Mellbimbóimat megtalálva, érzékien kényeztetni kezdte azokat a nyelvével. Hangosan nyögtem miközben egyik kezével finoman dörzsölt nadrágon keresztül. A fülemhez hajolt és lihegve belesuttogtott: - Úgy meg foglak baszni, hogy a nevedet is elfelejted, bébi.- suttogta, ezzel még inkább feltüzelve, majd a nadrágomat pillanatok alatt leszedte rólam.

Vágytól égve könyököltem fel az ágyán és ajkamat harapdálva néztem. ahogyan ő is levetkőzik, csak egy boxer maradt rajta. Az alsón keresztül is látható volt, hogy keményen állt a farka. Ahhh alig vártam, hogy bennem legyen!
S ekkor agyamba villant, ahogyan megjelent, egy lepedővel körbetekerve, a kis ribanc.... Kirázott a hideg és végigfutott rajtam a gondolat, hogy talán vele is hasonlókat csinált Kundi. "Na jó erre még nem állok készen lelkileg....!"
- Várj! Ne!- lihegve állítottam le ahogyan a combom belsejét csókolgatta
- Mi a baj?- ült ki az arcára a döbbenet
- Ne haragudj, de nekem ez még nem megy.- mondtam halkan- Folyton ő jut eszembe...- súgtam

Láttam, ahogyan megértette mire és kire gondoltam. Nagyot nyelt és szégyenkezve nézett rám.
- Nagyon sajnálom, picim!- mondta szomorúan
- Tudom.... én csak....még kell ehhez egy kis idő. Míg magam mögött tudom hagyni egészen.- sóhajtottam, de a mellkasom ólomnehéségűnek érződött
Kundi elkomorodva bámult maga elé
Hozzábújtam és szorosan átöleltem
- Ne aggódj! Szeretlek.- pusziltam meg az arcát- Túl leszünk ezen is, ahogyan már annyi minden máson is korábban.- mosolyogtam rá bíztatóan

Elmosolyodott és lágyan megcsókolt
- Köszönöm!- mosolyodott el hálásan amikor elhúzódott- Egy földre szállt angyal vagy...az én gyönyörű...- adott puszit az orromra- ... káprázatos..- adott puszit az arcomra- ... melegszívű..- adott puszot a homlokomra- és édes angyalom. - mondta remegő ajkakkal mélyen a szemembe nézve -Nagyon szeretlek! El sem hiszem, hogy visszaterelt az élet mellém. Mindennél hálásabb vagyok ezért a sorsnak! Ígérem, hogy nagyon boldoggá teszlek!- suttogta Kundi
- Akárcsak én téged.- mosolyogtam rá boldogan, mire ő egy tipikus szívdöglesztő "Kundis" mosolyt eresztett.
A szívem nagyot dobban és hozzábújtam némán, ő mindkét karját körém fonta. Mélyen beszívtam csodás illatát és boldogan simultam életem szerelméhez.

Sziasztok!😊
Szépen lassan rendeződnek itt a dolgok.😊💕
De senki ne nyugodjon meg, lesz még itt bőven meglepetés és váratlan fordulat!🤭😉😃
Peace✌🏻

Vakrepülés Donde viven las historias. Descúbrelo ahora