II. évad - 15.rész - " Ez az bébi!" (+18)

716 22 3
                                    

Imádtam Kundit. Minden érintését, ahogyan hozzámért... ahhh, nem tudtam betelni vele
Heves mozdulatokkal lehámozta rólam a köntöst majd a térdhajlatomnál megragadva felemelt.
Egy másodpercre sem váltak el ajkaink, úgy bújtattam ki a köntöséből a szerelmemet.

Kundi egyszercsak vadul az ágyra dobott, én mélyen a szemébe néztem, melyben tűz lobogott. Ez még inkább felizgatott. A látványa annak, hogy ez a csodálatos férfi ennyire kívánt engem, ennyire vágyott rám, mindennél jobban feltüzelt.
Fölémkerekedett, egyik kezével a fejem mellett támaszkodott, hogy ne nehezedjen rám a teljes testsúlyával, másik kezével pedig lágyan végigcirógatta a testemet, mire jóleső remegés járt át.
- Akkor mostmár szabad a pálya?- kérdezte suttogva
- Mi?
- Szeded a gyógyszert, ugye? Így akkor nem kell gumit húznom.- kérdezte kicsit türelmetlenül
- Jaaa, aha.- bólogattam hevesen- Csókolj meg!- húztam magamhoz a fejét és már-már belefelejtkeztünk szenvedélyes csókunkba, amikor Kundi ujjait éreztem meg nedves nőiességemnél. Nem tétlenkedett azonnal két ujját csúsztatta belém, mire a szájába nyögtem. Szorgosan járatta az ujjait bennem, majd abbahagyta és merev férfiasságával töltött meg. Felsikítottam az élvezettől. Olyan intenzív érzés volt gumi nélkül, ezerszer jobb, mint mikor óvszerrel csináltuk!
- Uhh bébi! Ez igen! Annyira jó, hogy így érezlek! Azta... Imádlak!- nyögött Kundi
Először lassan mozgott, közben beborítva a kulcscsontomat és a nyakamat forró csókjaival, majd egyre növelte az iramot. A hátát karmolásztam, annyira elvesztem az édes élvezetben, melyet nyújtott nekem. Erősen döfködött, én pedig a nyakába lihegtem nyögdécselve.
Ekkor kicsit eltoltam magamtól Kundit, de csak azért, hogy fordíthassak a helyzetünkön.
Már én voltam felül, lovaglópózban. Kundi a meglepetéssel keveredett izgalomtól tágra nyitotta szemeit majd mindkét kezével megmarkolta a melleimet, én pedig lovagolni kezdtem rajta. Annyira türelmetlen volt Kundi, hogy elébejött mozdulataimnak, ezzel még intenzívebbé téve az élvezetet. A hajamat markolva, a számat harapva lovagoltam rajta. Hangosan kiáltozva a nevét
- Ez az bébi! Sikítsd a nevem!- zihálta Kundi, miközben a csípőmet markolta, majd jött a beteljesülés, s átengedtem magam életem egyik legintenzívebb orgazmusának. Kundi nem sokkal később a nevemet suttogva, mintha valami ima lett volna, ment el, megtöltve engem.
Kundi zsepi után kutatva kihúzódott belőlem, letörölgette a szerszámát, majd a padlóra hajította a zsepiket.
- Fúj!- kuncogtam
- Nyugi, majd felveszem.... asszem.- nevetett lihegve

Perceken keresztül próbálkoztunk egymás mellett lihegve észhez térni
- Ez eszméletlenül jó volt!- mondtam ámulattal
- A legeslegjobb bébi!- kacsintott rám, majd a hajambatúrt és lágyan, finoman, lassan birtokba vette ajkaimat.

Tusolás után szinte rögtön el is nyomott bennünket az álom.

Másnap reggel egy nagyon fincsi reggeli eltfogyasztása után sétálni indultunk.
Séta közben csináltam magunkról egy irtó cuki szelfit amit fel is dobtam instára

Romantikus meglepi wellnesshétvége🥰💑

#szeretemőt #mylove #legjobbhétvége #relax #wellness #suprise

Néhány perc alatt többszáz lájk érkezett a képre és sok-sok aranyos üzenet, melyben azt fejezték ki Kundi rajongói, hogy örülnek annak, hogy újra együtt vagyunk.

A séta után visszamentünk a hotelbe és lementünk a medencékhez. Sokat lubickoltunk meg hülyéskedtünk. Nagyon szuper volt!
Később Kundi úszni ment míg én a telóm nyomkodtam egy medence mellett fekve egy pihenőágyon. Ekkor tűnt fel egy instaüzenet, amit egy számomra ismeretlen lány küldött

Szia! Hatalmas USNK fan vagyok. Imádom a srácokat és csak meg akarom köszönni, hogy vagy, mert Kundi nélküled totál padlón volt. Egy koncertjükön voltam, amikor ti szakításban voltatok és Kundi csak árnyéka volt önmagának.
Örülök, hogy együtt vagytok és hogy boldogak vagytok! Tudom, hogy sok elvakult rajongóval találkoztál már, de a normális fanok nevében mondhatom: szeretünk Léda!
Szép napot és jó hétvégét nektek!💕

Annyira meghatott, hogy kicsit el is pityeredtem. Kezdett visszatérni az emberekbe vetett hitem...
Válaszoltam is neki gyorsan

Szia! Nagyon kedves vagy! Meghatódtam az üzenetedtől! Én is szeretlek titeket USNK fanok!😘Köszönjük!💕🥰

- Szia bébi!- feküdt le a mellettem levő ágyra Kundi mosolyogva
- Hello!- vigyorodtam el- Jót usziztál?
- Naná.- hajolt felém és puszit nyomott ajkaimra
- Elmegyünk ebédelni?
- Persze. Uhh már ennyi az idő?- ekkor ránéztem az órára s konkrétan átpancsoltuk a délelőttöt, mert már fél 1 múlt akkorra.
Felmentünk tusolni, átöltözni aztán le ebédelni a hotel éttermébe.
Nem is sejtettem még akkor, hogy másnap mennyi meglepetés várt rám...

Na sziasztok!
Nagyon sajnálom, hogy ilyen sokára lett rész, de ezer egyéb elfoglaltságom volt mostanában...😕
Remélem tetszett a rész! Holnap vagy holnapután jön a folytatás!☺️
Köszi a sok-sok szavazatot és megtekintést!❤️❤️❤️
Peace✌🏻

Vakrepülés Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz