Üzgün olduğumda yaptığım şeyleri tekrar yapmaya başladım.
Tertemiz evi baştan aşağıya tekrar temizledim.Camları kapıları sildim her yeri temizledim.
Market poşetlerindekileri mutfak dolaplarına, valizlerimdekileri de gardolabıma yerleştirdim.
Bir sürü yemek yaptım,tatlı yaptım.
Yiyeceğimden değilde..
Elime 2HB kalemimi alex schler defterimi aldım ve çikolata, Nescafe mi aldım.
Kızım dedim kendi kendime artık yanlızca sen varsın yalancı bir hayat yok!
Amatörce çizimlerimi yapmak için ayaklarımı orta sehpaya uzattım.
Tam da o sırada zil çaldı.
Ailem yani kendisinden 5.000 tl çaldığım ailem burada olduğumu akıllarına bile getiremezlerdi.
Çünkü her sene tatile bodruma giderdik.Burayı iyice gözden bile çıkartmışlardı hayatı mı yalanlarla çalan ailem.
Kapıcı da olamazdı, sipariş vermeden gelmezdi çünkü. Emlakçı hiç değildi.
Kapının deliğinden baktım.Ama delikten hiç birşey görünmüyordu.
Elime biber gazımı aldım cesaretimi topladım.
Kapıyı açtığımda odunsu ama çok hoş olan bir koku burnumu doldurdu.
"Evet ben geldim. Ve evet seni takip ettim.Sormadan söyleyeyim.Yalnız kalmak istediğini biliyorum merak etme yarın gideceğim.Kimseye burada olduğunu söylemedim söylemem de.Bir köşede kıvrılıp yatarım.Çekil önümden çok sıkıştım.Altıma mı edeyim yaniii? "
"Bu kadar çok konuşmak zorunda mısınl? "
Bora hayatımda gördüğüm en tatlı insandı ve de güven veren tek insan...
Hiç itiraz etmeden ona masayı hazırladım. Zaten mutfak ve salon birdi. Lavabodan çıktı masaya oturup yemek yemeye başladı...
Ben de salonda çizim yapmaya devam ettim.
"Bugün neler yaptın."dedi
Sanki eşim işten gelmiş gibi...
Cevap vermedim zaten gece olmuştu artık.Hemen odama gittim nevresim takımı aldım.Gelip salondaki L koltuğu açtım.Yatağını hazırladım.
"Burada yatarsın."
Dedikten sonra odama girdim tam kapıyı kaparken.
"Sağol yaa formunda yerinde merak etme sabah erkenden defolur giderim!"
"Yanlız kalmaya ihtiyacım var kusura bakma, kahvaltı etmeden gitme."
Ve odaya girip uzun bir mesaj yazdım.
Sahtekar Aile!
Sizden 5.000 tl çalmışım çok mu?
Siz benim hayatımı yalanlarızla çaldınız.Abim hariç hepinizden nefret ediyorum.
Sakın beni aramayın arasanızda zaten asla bulamazsınız.
Her neyse.Polise de sakın haber vermeyin beni bulsunlar diye.Unutmayın tüm sahtekarlık belgeleriniz elimde. Ben tek başıma kendime yalansız bir hayat kurdum.
Ve o hayatta hiç birinizi istemiyorum.Yalan istemiyorum, sizi istemiyorum!
Yazdıktan sonra gönderdim.Ve hattımı çıkartıp kırdım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Bir Kez Olsun Gülümse "
Romance"Hayat,ağlamaya değmiyecek kadar kısa değil mi sizce de? " -Her zaman bir umut vardır... Yıllar sonra ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğrenen bir kız.Ağlamayı aşkta unutan, aşkı Bora'da bulan.. Peki, ailesinin yaptıkları yanına mı kalacak ? Deniz...