16) " Bu kadar taşınma bana bile fazla."

210 15 0
                                    

Zilin çalmasıyla açtım gözlerimi.

"İçeri girebilirmiyim?"

"Girebilirsiniz tabi ki Sara Hanım."

"Alışverişe gitmeliyiz tabi bir mahsuru yoksa?"

"Bir mahsuru yokta ne alışverişi ?"

"Yeni odan için mobilya seçmeye gitmeliyiz."

"Peki ben hazırlanayım sonra  kahvaltı ederiz."

"Seni kahvaltıya götürmeyi düşünüyorum, benim tüm günüm senin.."

"Ona da peki."

Avmde bir  cafe de kahvaltı yaptık.Sonra da mobilyacılar çarşısına geçtik.Gerçekten de müthiş mobilyalar vardı.

"Aslında önce odanın yapısını görseydim de ona göre mobilya seçseydim."

"Ah! Nasıl düşünemedim bunu haklısın kızım hadi gel gidip bakalım zaten evde 3 tane boş oda var sen seç."

Eve girdiğimiz de doğum günüm şerit gibi geçti gözümün önünden.İlk iki oda pek bana göre değildi.

Ama çatı katına  bayıldım girişte kocaman bir oda o odadan da başka yerlere açılan 4 kapı.Biri balkon biri banyo diğerlerini de kıyafet odası ve Bora'nın ki gibi çalışma odası olarak değerlendirmeyi düşünüyorum.

"Burayı seçmeyi düşünüyorum sizin   için bir sıkıntı var mı? "

"Hayır yok ama bu oda çok büyük yani bu kadar uyumlu  mobilya bulmak çok zor en iyisi biz sana özel mobilya yaptıralım.İster çiz istersen katolog istiyelim."

"Tamam olur."

Ben mobilyacılara tarif ediyorum Sara Hanım sürekli müdahele ediyor..

"Şuraya tek kişilik bir baza."

"Hayır çift kişilik."

"Şuraya altın varaklı ayna."

"Tatlım bu odaya gitmez o ayna, o ahşap olsun."

  "Evet doğru. Şuraya aynalı komidin yanlız 8 çekmeceli olsun,  boyuna değil de enine olsun yani bu duvarı kaplasın. Şuraya da küçük bir L koltuk ,karşı duvara lcd ekran bir tv.

Gelelim şu odaya. Bu duvara 6 kapılı bir gardolap."

"Hayır 8 kapılı olsun."

"Tamam 8 kapı yazın. Şu iki duvarada 3 kapılı dolap boyutunda sürgülü 2 dolap yapılsın.Odanın ortasınada çekmecelik yapılsın en üstü cam olsun. Bir alt çekmecisi de güneş gözlüğü ve saat dizilebilecek kadar bölümlere ayrılsın."

Şimdi karşı odaya geçelim.Burada da az önceki mobilyalardan ayrı olarak beyaz renk kullanılsın. Şu büyük olan 2 duvara baştan başa kitaplık yapılsın. Ancak kitaplıkların altında kilitlenebilir 2 şer dolap ve birer çekmece olsun.Bir de  seçtiğim kitaplıklar üzerinde oynama yapılmasın. Şu camın önüne 2 tane tekli koltuk turkuaz rengi ve tam ortasına beyaz bir sehpa yapılsın.

Bu boş kalan duvara da bir çalışma masası ve bir sandalye yapılsın. Her şey katologta seçtiğim gibi olsun."

"Tamamdır tüm ölçüler alındı herşey kaydedildi 2 hafta içinde herşey hazır olur , şimdi müsadenizle biz gidelim."

"Tabi müsade sizin iyi günler."

"Size de iyi günler."

"Deniz bazı eksikler var gel gidip alalım halılar, tablo,  saat ve aksesuarlar..Banyo ya havlu falan."

"Bir Kez Olsun Gülümse "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin