Koskoca bir günü yalnız geçirdim. Kendim pişirdim kendim yedim.Doğum günümden bu yana ilk kez bilgisayarımı açtım.Ve sayamadığım kadar çok izlediğim ama hala bayıldığım filmi izledim. Yedi Yaşam.Ağladım.. Güldüm..Bekledim..Uyudum..Uyandım..Gelmedi!
Al işte bir yalancı daha!
♞♘
Bir hafta geçti, ne arayan ne soran..
Evimde bir haftadır ne yemek pişiyor ne tv açılıyor.Sanırım çıldırıyorum.
Ama 3 gün önce tanıştığım Can'a gittikçe yaklaşıyorum ben..
Çünkü içimde ki boşluğu hep doldurmak istiyorum..
Zaman çok hızlı geçti ama o ilerledikçe bana kendimi değersiz hissettirdi. Bunca zamandır kimse ulaşamadı mı bana? Ya da ulaşmak istemediler mi? Bu kadar önemsizmiydim sahiden.
Can beni akşam cafeye çağırdı.Kız kardeşinin doğum günüymüş.Eğer gelirsen seni arkadaşlarımla da tanıştırmak isterim dedi üstelik.
Kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı.
Ne ailemin ne de Bora'nın yeri dolmuyordu..
Üzerime Bora'nın bana aldığı beyaz straples dizden bir karış yukarıdaki elbise mi giydim saçlarıma da ara ara dalgalar yaptım.Altına da toz pembe bir babet giydim. İlgi çekmemek için elimden geleni yapmıştım kendimi söndürebildiğim kadar söndürmüştüm..
Alkollü bir ortama girdim.İlk kez. Ve
umarım ki son kez.
Bir anda kendi doğum günümü anımsadım ve sonrasında olanları..
Hemen oradan koşarak uzaklaştım. Göz yaşlarım gözlerimi öylesiye doldurmuştu ki. Nereye gittiğimi bile göremiyordum.
Tüm yaşadıklarımın bana ağır gelmişti. Bir yandam da sokak ta laf atanı mı dersin ne ararsan var..
İstanbul gibi büyük bir yer olmadığı için sakin olur sanmıştım.Ama tatillik bir yer olduğunu unutmuşum.
Ağlayarak ilerlerken,birinin kolumdan tutup beni kendine çektiğini hissettim.
Doğal olarak korktum.Çünkü beni koruyabilecek birine ihtiyacım vardı.Vardı ama yoktu..
Bora olmasını isterdim.Ama değildi.Anlaşılan gelmeyecekti.
Uzun boylu koyu yeşil gözlü sarışın tipli bir erkek.Tıpkı bana benziyordu.Sanki benim erkek versiyonum.Koyu yeşil gözler.Sarışın ten falan ..Can..
Daha önce onu hiç fark etmemiştim...
"İyimisin Deniz?"
"Pek iyi değilim yalnız kalsam iyi olacak."
"Gel hadi kafan dağılır."
"Gerçekten gelmesem iyi olur Can."
"Birileri oyun bozanlık mı yapıyor Can?"
Can'ın arkasında 2 kız ve 4 erkek daha vardı, daha yeni fark etmiştim.
"Peki peki geliyorum."
"İşte bu." Diyip sırıttı Can.
Cafe'ye geldiğimizde ışıkta daha iyi gördüm kızlar çok güzeldi.
Birinin adı Naz'mış masmavi gözler simsiyah kıvırcık saçlar..Bebek gibi bir ten.Sevgilisi olduğunu söyleyen bir hayli göbekli kısa boylu bir çocuk adı Mert.İlginç! Koşulsuz sevgi olmalı..
Yine kıvırcık saçlı sevimli bir kız. Buğday tenli inci gibi dişlere sahip adı Elif.Sevgilisi oldukça uzun boylu Talha.
"Adın çok güzel Elif..Çok severim bu ismi hatta ileride bir kızım olursa adını Rana Elif koymak isterim."
"Saol canım sen de Denizsin değil mi? "
"Evet.Memnum oldum hepinizle tanıştığıma."
"Biz de seninle tanıştığımıza memnun olduk neyin var anlat hadi."
Bunu söyleyen Naz'dı.Elif'in ablasıymış.
Bir yandan sohbet ediyorduk ama bir yandan sürekli içiyorlardı.
İçmediğimi anladıkları için teklif etmediler.
Telefonumun titrediğini hissettim.Açana kadar kapandı.Ama numaram Can'ın dışında kimsede yoktu ki..
Ve bir mesaj...
Üzgünüm gerçekten çok önemli bir işim çıktı gelemedim.Yarın 2 haftalığına Almanya'ya gidicem.Gerçekten çok önemli geldiğimde anlatıcam eminim hak vericeksin bana.O evden hiç bir yere ayrılma ben burda durumları kontrol ettim. Kimsenin aklında orası yok.Ama senin için çok endişeliniyorlar.
Seni üzmek istemem ama annenin sağlık durumu hiç iyi değil hastanede tedavi görüyor.
Sara ablanın hiç bir şeyden haberi yok. Ona geçen sene üniversiteyi tutturamadığını bu sene de ygs de istediğin puanı alamadığını lys ye çalışmak için 2 aylığına Antalya'ya gittiğini geldiğinde herşeyi anlatacaklarını söylemişler.
Harun Bey ilk başta inanmasa da şuan biraz yatışmış.İnanmış görünüyor.
Dolabımı aç 2. çekmede bir miktar para var seni biraz idare eder beni bekle gelicem.
Gelicem gelicem..Kimseye inancım kalmamıştı artık.Ayrıca ygs de çok iyi bir puan aldım lysye hazırlanma gereği bile duymuyorum yalanlar yalanlar..Geçen sene kazanamadım ama ilk okula 1 yıl erken gittiğim için liseden 17 yaşında mezun olmam bir avantajdı..
Can kareoke yapıyordu ancak sonunda fark edebildim.Yalın-Yağmur.
Can'dan sonra ayağa kalktım.Onu tebrik edeceğimi sandı heralde ama bir anda yanından geçtiğimde çok şaşırdı.Benim de kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı..Sesimi de güzel bulurdum.Şansıma Göksel-Uzaktan...
Sevdiğim bir şarkı.Söylemeyi bitirdiğimde Can'ın bana hayranlıkla baktığını hissettim ve gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Bir Kez Olsun Gülümse "
Romance"Hayat,ağlamaya değmiyecek kadar kısa değil mi sizce de? " -Her zaman bir umut vardır... Yıllar sonra ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğrenen bir kız.Ağlamayı aşkta unutan, aşkı Bora'da bulan.. Peki, ailesinin yaptıkları yanına mı kalacak ? Deniz...