ဒီလိုနဲ့ကျွန်တော်တို့ နှစ်အိမ့်တစ်အိမ်နေလာတာ အလယ်တန်းဒုတိယနှစ်တောင်ရောက်လာပါပြီ.....ငယ်ငယ်ကဝဝကစ်ကစ်ပါးဖောင်းဖောင်းလေးနဲ့ကလေးမလေးက ခုတော့ ပါးမို့မို့လေးနဲ့ ချစ်စရာကောင်မလေးဖြစ်နေပါပြီ....
ကျွန်တော်တို့ကကျောင်းချင်းမတူပေမယ့်....ကျောင်းသွားကျောင်းပြန် ကျွန်တော်ပဲအကြိုအပို့လုပ်ပေးပါတယ်.....
Jijiက ကျွန်တော်အကိုရေခဲတုံးစာဂျပိုးနဲ့လည်းအတော်ရင်းနှီးနေပါပြီ.....ဒါပေမယ့်....အလယ်တန်းသာရောက်လာတာ သူမမှာ သူငယ်ချင်းဆိုလို့ ကျနော်ကလွဲလို့မရှိခဲ့ပါဘူး.....
စာတော်တယ်....ပိုက်ဆံရှိတယ်....ရုပ်ချောတယ်.....အရာရာပြည့်စုံတဲ့မိန်းကလေးထင်ရပေမယ့်.....စကားနည်းပြီး social အတော်ညံ့သလို အားကစားလည်းအတော်ညံ့ပါတယ်.....😂 နှစ်လိုဖွယ်အပြုံးလေးတွေကြောင့် သူငယ်ချင်းလုပ်ချင်ကြပေမယ့်.....သူမရဲ့လူမှုဆက်ဆံရေး အတော်ကောင်းတာကြောင့် ဘယ်သူနဲ့မှသူငယ်ချင်းမဖြစ်ပါဘူး.....ဒါပေမယ့်.....စိတ်ထားဖြူစင်ပြီး အင်မတန်သဘောကောင်းတဲ့မိန်းကလေးပါ......
သူမအဖွားရဲ့အရှိန်ကြောင့်လည်း ဆရာ ဆရာမတွေရဲ့အာရုံစိုက်ခြင်းကိုခံရရုံမက တစ်ကျောင်းလုံးရဲ့ အားရုံစိုက်ခြင်းကိုပါခံရသူပါ.....သူမအမုန်းဆုံးကတော့ အရေးပေးဆက်ဆံခြင်းပါတဲ့.....မိသားစုအရှိန်အဝါကြောင့် ပေါင်းသင်းဆက်ဆံချင်တဲ့သူငယ်ချင်းမျိုးတွေမလိုချင်ပါဘူးတဲ့.....အဆင့်အတန်းခွဲခြားတာကိုအရမ်းမုန်းတဲ့မိန်းကလေးပါ......နောက်တစ်ခုကတော့.....
လျှို့ဝှက်ချက်.......😉😉
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
အရင်ကတော့ ကျောင်းတက်ရတာ အရမ်းပျော်ခဲ့ပါတယ်....
ခုတော့.....တဖြည်းဖြည်းနဲ့ ကျောင်းသွားရတာမုန်းစပြုလာပါပြီ.....အတန်းထဲကသူတွေကလည်း ကျွန်မကို အမြင်မကြည်ကြတော့ပါဘူး......အဓိကကတော့....ဘယ်သူနဲ့မှရင်းရင်းနှီးနှီးမနေပဲ တစ်ယောက်တည်းနေတတ်လို့ပါ.....