အချိန်တွေကကုန်တာမြန်လွန်းတယ်.....Seok Jin oppaနဲ့....တစ်လလောက်ရင်းနှီးခဲ့ပြီးနောက်.....ကျွန်မတို့ date ခဲ့ပါတယ်......သူ့အတွက် ကျွန်မကအချစ်ဦးဖြစ်သလို....ကျွန်မအတွက် အချစ်ဦးမဟုတ်ပေမယ့် အချစ်ဆုံးဖြစ်ခဲ့ပါတယ်.....
သူက အင်ဂျင်နီယာဋ္ဌာနမှာ တတိယနှစ်တက်နေတာဖြစ်ပြီး ကျွန်မကတော့ အထက်တန်းနောက်ဆုံးနှစ်ပါ.....သူနဲ့ date တာ ခုဆို ခြောက်လကျော်လာပါပြီ.....ဒီအတောအတွင်း ကျွန်မတို့တစ်ခါမှစကားများရန်ဖြစ်တာမျိုး မရှိခဲ့ပါဘူး.......ဘာလို့လဲဆိုတော့....သူကအရမ်းချစ်ပေးပြီး ကျွန်မအထင်လွဲမယ့်ကိစ္စမျိုးဆို အဝေးဆုံးကရှောင်ရှားပါတယ်....သူ့လိုချစ်သူမျိုးပိုင်ဆိုင်ထားလို့ ကျမအရမ်းပျော်ပါတယ်....မိန်းကလေးတိုင်းအားကျ လောက်တဲ့ချစ်သူမျိုးပိုင်ဆိုင်ထားတော့နဲနဲတော့ဘဝင်မြင့်ချင်ပါတယ်......အတန်းပြီးချိန်တိုင်း Oppa ဆီစာသွားသွားကျက်ပါတယ်.....oppa က special guide အဖြစ်ကျမကိုစာပြန်ပြပေးပါတယ်.....
Kookie ကိုလည်း ပြောထားပါတယ်.....oppa နဲ့တွဲနေတဲ့အကြောင်း.....သူကတော့ဘဝင်သိပ်မကျပေမယ့်......နင့်အပေါ်ကောင်းရင်ပြီးတာပဲလို့ပြောပါတယ်......ခုချိန်ထိတော့....ကျမတို့အချစ်ရေး အဆင်ပြေနေခဲ့ပါတယ်.....ဘာအနှောက်အယှက်မှမရှိပဲနဲ့ပေါ့....အချိန်တွေကုန်လာတာနဲ့အမျှ.....နောက်ဆုံးစာမေးပွဲကလဲ နီးကပ်လို့လာပါတော့တယ်.......ဒီနေ့က နောက်ဆုံးစာမေးပွဲမတိုင်ခင်....တစ်ပတ်အလိုပေါ့.....oppa နဲ့ချိန်းထားတာမို့....အတန်းဆင်းချိန်ကိုသာမျှော်ရင်း.....
Sam: ကဲ....ကလေးတွေ စာမေးပွဲနီးပြီနော်....စာကြိုးစားကြ....ဒီနေ့တော့ ဒီလောက်ပဲ.....ဘိုင့်....
All: nae....
အတန်းထဲကဆရာထွက်တာနဲ့ Tae ဘက်လှည့်ကာ
Jm: Tae....ဒီနေ့ငါ oppa နဲ့ချိန်းထားလို့....ညနေမှ အိမ်ကိုပဲလာခဲ့လိုက်နော် ညမှစာအတူကျက်မယ်....
Tae: Ok....rs တွေမနာလိုတော့ဘူးနော်😏
Jm: heez...😁 see you 😘 ညနေမှတွေ့မယ် ဘိုင့်