6. Naporne zene?

2.1K 84 5
                                    

Voda!

Moram da pijem vodu!

Zbacila sam prekrivac sa sebe i brzo ustala. Zaskiljila sam pred suncem i brzo posegnula za zavesom povukavsi je preko prozora, stisnuvsi je prstima i gotovo je iscupavsi kada sam se zateturala.

Zatreptala sam kako bih razbistrila vid i oteturala se do vrata.

Sjurila sam niz stepenice i siroko se osmehnula kada sam ugledala kuhinju i... cesmu - izvor vode.

Brzo sam joj prisla i posegnula za casom koja je stajala na radnoj ploci.

Popila sam jednu casu, potom drugu, trecu i cetvrtu, a potom sam je naglo spustila na radnu plocu i zabacila glavu.

Trepnula sam kada sam osetila da mi kosa dodiruje zadnjicu.

Zblanuto sam pogledala svoje noge i moje ruzicaste gacice i podigla obrve.

-Zaboga. - promrmljala sam.

Nisam se nicege secala.

Luk i ja smo proslavljali... kod Oli, a potom... potom...

Zaskiljila sam i sisla niz stepenik koji je odvajao dnevni boravak od kuhinje i... vrisnula.

Tri momka su piljila u mene. Dvojica su bili naslonjeni jedan na drugog, a treci na zid. Zblanuto sam zatreptala. Setila sam ih se i odahnula sam - seronjini drugovi, a seronjini drugovi su sta - seronje - da.
Zakolutala sam ocima kada su njihovi pogledi - ustreptali i mahniti gotovo halapljivi - sa mog lica skliznuli na grudi, stomak, kukove i noge.

Znam ih, mada s obzirom da izgledaju neobuzdano kao njihov drug... mozda ih se treba plasiti.

Obazrivo sam ih gledala i posegnula za zavesom uz koju sam stajala i obavila je oko svojih kukova i zadnjice.

-Zasto si vristala?

Trgla sam se i pogledala - Eleka - koji je utrcao u dnevni boravak kao da ga je neko jurio i poceo, zadihan, da me izbezumljeno gleda naprasitim gotovo prgavim ocima.

-Razgovaracu danas sa Oli. - odlucno sam rekla i klimnula glavom.

Elek se cinicno nasmejao i prosao prstima kroz kosu.

-Poceces da me drukas mami? - podrugljivo je pitao, prisavsi mi.

-Samo cu joj reci da ovo - mahnula sam rukom - njena ideja o nama... ne ide. - dodala sam.

-O nama? - rekao je jedan od momaka mada ga nisam videla od Eleka.

-Zasto... ne ide? - zajedljivo je promrmljao i mahnuo rukom kao ja. Kada sam gotovo osetila toplotu njegovog tela zabacila sam glavu kako bih ga pogledala.

-Prilazices mi dok mi ne budes stajao na glavi ili?

Stavio mi je pramen kose iza uha i nagnuo se prema meni kako bi mi prosaputao na uho: "Ne... prilazicu ti dok ne budes bila priljubljena uz staklo prozora, a ja... ja iza tebe."

Ne znam da li znate kakav je osecaj kada pocne celo telo da vam drhti?

-Otpozadi. - dodao je, promuklim glasom od spavanja... da li je samo od spavanja?

Koza mi se najezila... a u stomaku... u stomaku mi nije bila oluja... nego tornado pri samoj pomisli na to.

-A oni?

Nisam mogla da se obuzdam. Znala sam da je trebalo da ga prekorim za njegovo izrazavanje ili pak udarim... ali...

Presao je jezikom preko usana i pohotno se osmehnuo ocima koje su potamnele i zasijale.

Slatka igraTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon