-Da li ja to vidim Alkatraz? – pitala sam Edvardsona.
Klimnuo je glavom. – Iz moje sobe se vidi most Golden Gejt.
Edvardson – agent za nekretnine.
-Sta mislis? Kuca – To nije kuca. To je vila sa sofama, foteljama i stolovima za kafu kao i umetnickim delima na zidovima i drvenim stepenistem. -ima cetiri spavace sobe, cetiri ipo kupatila i 550 kvadrata. Tu su i prozori od poda do plafona, detalji od hrastovine, mermerne povrsine i zidovi umotani u raskosan antilop. – Sta sam vam rekla?
Zaskiljila sam na cetiri ipo kupatila i raskosan antilop. To kuca, kako je rekao, nema.
-Kupatilo ipo?
Poceo je da se smeje.
-Ima bioskop kao i – Podigao je obrve. – zvucno izolovane zidove. – Mislim da to nama nece trebati.
-Da nema bazen i spa centar?
Morala sam da budem sarkasticna.
-Bazen ima spa centar nema. Mozemo sutra da posetimo Alkatraz. – rekao je otvorivsi kofer. –Mislim da bi smo deset dana mogli da budemo turisti.
-Turisti?
-Rekla si da si bila jednom u San Francisku i to kad si imala tri godine. Sutra cemo posetiti Alkatraz – Seo je na fotelju. Mislim da sam videla mehanizme koji su mu se pokretali u glavi kao da je sat. –Danas je utorak sutra sreda a u cetvrtak mozemo posetiti Palatu likovnih umetnosti zatim ulicu Lombard i trg Alamo.
Pocela sam zbunjeno da piljim u njega.
-Makenzi, ulica Lombard je najvijugavija i najstrmija ulica na svetu, a na trgu Alamo se nalaze one viktorijanske i edvardijanske kuce koje bi ti kao – Procistio je grlo. – buduci arhitekta sigurno htela da vidis.
-Nisam rekla da cu biti arhitekta. – Ali zato ti hoces i to mi precutkujes. –Ali da, hocu da vidim Obojene dame. – Tako su zvali te kuce.
-Znao sam. Zatim se mozemo popeti do brda Tvin Piks. To je najvisa tacka grada mislim ako ne racunamo planinu Davidson.
Da ja zabelezim, cetvrtak – pesacenje, pesacenje i pesacenje.
Zasto nisam ponela one patike za trcanje?
-Zatim u petak mozemo posetiti Golden Gejt Park, japanski vrt - Sad je postao i turisticki vodic. -Ribarsko pristaniste.
-Kad je tvoj otac kupio - Procistila sam grlo. –kucu?
-1992. je kupio za oko million ipo, rekonstruisao je i sad bi trebalo da vredi preko deset miliona.
Poceli smo da se razbacujemo i sa milionima.
-Kuca – naglasila sam. – na tri sprata koja radi na solarnu energiju ima kucni bioskop i bazen i vredi preko deset miliona dolara. – Da li treba da kazem da sam pocela histericno da se smejem?
-Jel ti to smeta? – pitao me je milioner.
-Zasto bi to meni smetalo?
-Grizes plasticne nokte, Makenzi. – rekao je piljeci u nokte koji su mi bili u ustima. –I to uspesno, rekao bih.
-Ne smeta mi. Moram da piskim.
Da li ce mi wc solja sama obrisati dupe?
Sutra smo se sa doka 33 ukrcali na trajekt do Alkatraza da bih ja otkrila da imam morsku bolest.
-Amerikanci su pricali o zlim duhovima koji su se navodno – naglasio je nas vodic. – nalazili na ostrvu Pelikana i pre Alkatraza. – Edvardson je poceo da mi pokazuje celije. Bile su zaista male i mogla bih reci primitivne. Imale su oko tri kvadrata sa krevetom, lavaboom, wc soljom i jednim stocicem. –Ispricacu vam dokumentovanu izjavu samog Marka Tvena: "Hladan je kao zima cak i u letnjim mesecima", ali to mozete i sami da osetite. – Bilo je zaista hladno kao u samom grobu. –"Zatvorenici, sumari i posetioci su prijavljivali kako se u zatvoru desavaju paranormalne pojave poput: saputanja iz celija, vrata celija koja se zakljucavaju, vristanje" – Strecnula sam se. – "culi su zvukove sa hodnika, ili muzicke instrumente i sivace masine."
YOU ARE READING
Slatka igra
RomanceOna je hladna, tvrdoglava i brzopleta, vrlo često i arogantna. Sarkazam i ironija su joj drugo ime, dok svoje emocije strogo čuva ispod neprobojnog oklopa jer joj je dosta povređivanja. On je nepodnošljiv, iritantan, za nju užasan, ali ipak privla...