Bilo je devet sati uvece i bila sam sama u stanu.
Kako to ako je Edvardson na fakultetu do sedam sati?
Kako bih ja to znala i zasto bih ja to znala?
Jela sam kokice i piljila u Mucke na televizoru.
Da li bi mi poslala dimenzije za haljinu, Kenz?
To je bila poruka od Lejle. Jutros su zakupili Njuport Bic za svoje vencanje koje ce biti za petnaest dana.
XS velicina, poslala sam joj.
Sijemo haljine deverusama po njihovom obimu struka, grudi, ramena i kukova, napisala je uz emodzi koji prevrce ocima.
Boze Gospode.
Koliko li ce platiti i za to?
Vrata od stana su se zalupila za Edvardsonom. Pocela sam da piljim u njega.
-Ajde na spavanje. – rekao je. Izgledao je kao los momak koji razbija vazu od zid. Ali moram da kazem Edvardson kad je ljut izgleda deset puta seksipilnije. Skinuo je jaknu koju je imao na sebi. Presla sam pogledom preko njegovih vratnih misica koji su nestajali ispod polo majice za koju sam mu ja rekla da mi se svidja kako mu stoji.
Nosi je zato sto se meni svidja.
Kad je ljut mogu da osetim njegovo samopouzdanje kao sto bih osetila plamene jezicke po kozi. Pored samopouzdanja tu je i njegovo drzanje koje zaista morate da postujete. Seksipilno, zar ne?
-Sta ti je? – pitala sam, pocevsi da privlacim vazu sa stola prema sebi. –Devet je sati, kakvo spavanje?
Piljio je u mene tamnim ocima i sa osmehom koji je poceo da mu izvija usne kad je video da sam vazu spustila pored kreveta.
Posto sam bila u majici na bretele mogao je da mi izljubi ramena, kao jutra posle naseg i mog prvog puta, kad ih je izljubio za dobro jutro.
-Ne moras da me se plasis, Makenzi. – rekao je hrapavim glasom pocevsi da spusta poljupce po mojoj kosi.
-Ne plasim te se. – brecnula sam se. – Samo sam tu vazu – rekla sam pokazavsi na vazu pored mojih nogu. – platila petsto dolara.
-Da nije iz Dinastije Ming?
Ne da je seksipilniji on je i duhovitiji.
-Sta si nervozan? – pitala sam kad je poceo da me privlaci sebi. –Sta sam ti ja? Energetski stit? – Obgrlio me je rukama, uzdahnuvsi.
-Sta je to?
-Stit protiv negativne energije.
-Naravno da jesi, zeno.
I osecam se kao da sam mu zena. I to ona koja je u braku sa njim dvadeset godina. Kao da zivimo na autopilotu. Doruckujemo ono sto ja skuvam, on je posle na fakultetu ja u skoli zatim veceramo ono sto je on skuvao. Oko jedanaest ili dvanaest on i ja smo u njegovom krevetu, ja mu citam i prolazim prstima kroz njegovu kosu da bi zaspao.
Nema seksa iako ima leptirica u stomaku.
-I? – Spustila sam glavu na njegovo rame.
-Posle fakulteta sam se video sa ocuhom. – rekao je. Podigla sam obrve. – Zbog njega sam nervozan.
-Imas ocuha? – pitala sam.
Klimnuo je glavom.
-Muskarac koji je bio Olivijin muz posle tvog oca?
Kako ja ne znam za to?
-To je znacenje reci ocuh, zar ne? – Poceo je da mi uvrce pramen kose oko prsta.
STAI LEGGENDO
Slatka igra
Storie d'amoreOna je hladna, tvrdoglava i brzopleta, vrlo često i arogantna. Sarkazam i ironija su joj drugo ime, dok svoje emocije strogo čuva ispod neprobojnog oklopa jer joj je dosta povređivanja. On je nepodnošljiv, iritantan, za nju užasan, ali ipak privla...