10. Hipnotisan

1.9K 50 2
                                    

EDVARDSON

Piljio sam u Makenzi koja je lezala preko mene.

Provukao sam prste kroz njenu kosu.

Mogu da kazem da je to izgledalo bez bluda. Mada zapitao sam da li je njen zivot bez bluda jer sve sto sam znao o Makenzi moglo je da stane u jednu rec - razvrat.

I ona mene osudjuje.

Ali Makenzi je izgledala gotovo neiskvareno i netaknuto - besprekorno.

Skliznuo sam prstom preko malog prcastog nosa - prcastog nosa koji bi kada bi prkosno podigla glavu parao oblake - blago joj povukavsi donju usnu.

I tu je samo tako nestao isti cin - bez bluda. Provlaceci joj prste kroz kosu osecao sam se bezgresno -kao da milujem kosu usnulog deteta, a sada... prelazeci prstom preko njene usne setio sam se svojih mastarija - sedim u tami i dobijam privatni ples samo za svoje oci.

I imam Makenzi samo za svoje oci.

Dvosmisleno znacenje kao i sama Makenzi.

Povukao sam ruku kada je pocela da se meskolji. Majca koju je imala na sebi, moja majca, joj je bila podignuta gotovo do grudi. Piljio sam joj u zadnjicu preko glave brzo stisnuvsi usne kada je rasirila noge i butinom skliznula preko moje jutarnje erekcije.

Dodjvola, dodjavola, dodjavola.

Rekao sam joj da je necu dodirivati.

Mada sada spava, nije kao da ce znati.

Nikada nisam bio ovako blizak ni sa jednom zenom, pomislio sam.

Presao sam prstima preko njenih ledja, kukova, setivsi se kako sam joj sinoc stiskao zadnjicu.

I trgao sam se.

Jer sam znao da nisam smeo tako da se ponasam prema njoj.

Bila je u pravu sinoc.

Zabacio sam glavu od ocaja i polako obavio ruku oko njenog struka kako je ne bih probudio.

Mada Makenzi se probudila i pocela da se rasteze.

Lice joj se izgledalo sanito i gotovo bezobzirno.

Pogledala me je, ne izgledajuci iznenadjeno.

-Izgledas bezbrizno kad spavas. - promrmljala je. -To je kao dve razlicite osobe znas kada spavas i kada si budan.

-Zar ne bi trebalo tako da bude? - pitao sam je, malo uzdrzano.

Podigla je obrvu i presla jezikom preko usana.

-Ne znam. - prosaputala je. -Ti mi reci.

Zaskiljio sam i osmehnuo sam se gotovo usiljeno.

Kao da zna da mi cita misli.

-Budila si se? - pitao sam je. Pramen kose koji joj je padao preko nosa i oka stavio sam joj iza uha samo kako bih mogao da piljim u to andjeosko lice koje kao da me je hipnotisalo.

Da li to andjeli rade? Hipnotisu?

Klimnula je glavom.

-Koza me je pekla.

-Zasto me nisi budila?

Usne su joj se cinicno izvile.

-Zasto da te budim? Da bi mi duvao u kozu?

Morao sam da se iscerim.

-Duvanje bih ostavio tebi. - izletelo mi je.

U narednom trenutku sam mogao samo rukama da prekrijem lice.

Slatka igraDove le storie prendono vita. Scoprilo ora