Pomolila sam se.
To je bilo prvo sto sam uradila, usavsi u Edvardsonov stan.
Pogledaj ti to, pomislila sam, nikada se ne zna, mozda me zivot sa njim priblizi veri.
Moja molitva je bila da on nije u stanu.
Mada je on bio u stanu.
Ili je razgovarao sa nekim telefonom ili je pricao sam sa sobom - jer se nije cuo nijedan drugi glas sem njegovog.
Priznajem, imam i ja obicaj da pricam sama sa sobom i tada samo psujem, uglavnom sama sebe mada nikada nisam iznosila argumente u debati kakvu je on upravo vodio.
Ako otkrijem i da zivim sa psihopatom...
Mogu da kazem samo da sam se ponovo pomolila, sada da Edvardson razgovara preko telefona jer moj zivot i bez psihopata nema smisla.
-Makenzi, jel ti je to neki obicaj? Da odstojis malo u hodniku posle ulaska u stan ili? Koliko to traje? Luk mi nije pricao o tome.
Manipulator jeste jer sam pre minut mislila da je on psihopata, a sada se ja osecam kao psihopata.
Odvukla sam se do dnevne sobe.
Stajao je pored prozora sa telefonom u jednoj ruci i cigaretom u drugoj. Imao je na sebi sivu majcu i crne farmerke. To je bio prvi put da sam ga videla u farmerkama.
Izgledao je ozbiljnije i grublje.
Spustila sam svoju torbu na fotelju. Praznina u njegovim ocima, kada me je video, pocela je da se popunjava razgnevljenoscu.
-Sta je se to sa tobom desilo? - Mogu da kazem samo: Osuda. To je bila osuda.
Mogla sam da se kladim da je Edvardson jedan od onih osoba koje ce vas osuditi za sve.
Da li znate ono: Kada neko pocne da vam se poverava, nemojte ga osudjivati i da vam kaze nesto sto jeste za osudu nemojte to raditi jer nakon toga ne da se nece poveriti vama samo - nego nece nikome.
Povuci ce se u sebe.
Mislim da se Edvardson jedna od tih osoba.
I mislila sam da je osoba koja je osoba koja zivi od ogranicenja - ne smes to ili smes, to je dozvoljeno ovo nije.
Mada zbunjujuce je bilo sto te navike su trauma detinjstva.
Potom da su te navike u njemu razvijene od detinjstva, zapravo od Oli, kao njegove majke, i Luk bi bio takav.
-Sta? - pitala sam.
-Pobogu, Makenzi. - promrmljao je, prelazeci pogledom preko mog tela.
Samo sto to nije bio pogled kojim sam zelela da Edvardson prelazio preko mog tela - izgledao je zabrinuto.
Spustio je telefon sa uha i prekinuo poziv.
-Da li tebe covek sme da ostavi samu? - prasnuo je. Brzo mi je prisao, podigavsi mi ruku, a zatim i majcu sve do grudi. -Da li si bila u rerni do sada?
Moze se reci da sam malo izgorela na bazenu. Koza mi je bila prekrivena opekotinama od sunca.
Izvukla sam ruku iz njegovog stiska i iako me je taj nagli pokret djavolski zaboleo samo sam stisnula zube i razrogacila oci.
-Ovo - brzo sam rekla, pokazavsi rukom svoje telo. - je samo reakcija na... na moju novu okolinu. - rekla sam, misleci na njegov stan.
-Dakle sada je moj stan pakao?
VOUS LISEZ
Slatka igra
Roman d'amourOna je hladna, tvrdoglava i brzopleta, vrlo često i arogantna. Sarkazam i ironija su joj drugo ime, dok svoje emocije strogo čuva ispod neprobojnog oklopa jer joj je dosta povređivanja. On je nepodnošljiv, iritantan, za nju užasan, ali ipak privla...