-Mozemo da prenocimo u motelu. – rekla sam pokazavsi prstom na motel pored kafea koji se zvao Neon.
-Makenzi, motel izgleda kao da je iz zapadne imperijalisticke filmske industrije. – rekao je Kameron. – Ne pise ni Motel vec Moel zbog napukle neonke koja je slovo T.
-Izgleda da znamo sta Kameron pretrazuje na porno sajtovima. – rekla je Nikol. Vozili smo se Edvardonovim Rendz Roverom. Nas osmoro u njemu.
-Nema benzinske pumpe pored i magle od koje se ne vidi parking. – Okrenula sam se prema njima. Kameron je izgledao uplaseno.
-Ako zavrsimo kao u Hotelu Kalifornija, Makenzi...
Edvardson je poceo da se smeje.
-Kameron se usrao. – rekao je. Parkirao se na parking motela.
-Zasto ne bismo rekli da je to hotel koji se zove Moet? – pitala sam.
-Da nema i pet zvezdica? – Bio je podrugljiv.
-Jedanaest je sati a njima se spava, Logan je zaspao. – rekla sam pokazavsi na decu koja zevaju i Logana koji hrce. –Mozemo da veceramo u Neonu i odspavamo do pet.
-Zasto do pet?
-Zato sto Nikol i ja moramo da budemo u skoli u osam.
-Moram da ustanem u pet?!
Prevrnula sam ocima.
-Nikol ce biti sa tobom u sobi. – Kameron je poceo da pilji u Nikol i njene sise ocima koje su sijale.
-Da nece imati i seks iz pornica, Makenzi?
Pocela sam da se kikocem.
Neon je bio kafe u ulicnom stilu. Imala sam osecaj kao da sam u kafeu koji mozete videti u spotovima 90-ih godina. Neon zbog neonskih svetala. I staklenih cigli koji su se koristi u 80-tim i 90-tim godinama.
-Izgleda kao disko. – rekao je Dzejms.
Zaista je i izgledao.
-Vi narucite, – rekla sam Edvardsonu. – ali deci naruci nesto slano. – Da ne bi dobili dijabetes posle secerne vune i karamel-jabuke. – Ja moram do toaleta. – Izvukla sam ruku iz njegove.
Neon ima jedan toalet i za muskarce i za zene.
-Do-Doova devojka. – Pocela sam da piljim u muskarca iz cirkusa. Muskarca zbog kojeg imam papirnu ruzu izmedju grudi.
-Sta ces ti - na jedno dvadeset kilometara od cirkusa? Bio je u crnoj majici i u farmerkama koje bi moja majka nazvala 'dzeparice'.
-Da veceram. – rekao je. –Ja sam Jez.
Jez?
-Makenzi. Ja imam pitanje. – priznala sam.
-Mozes da mi se pridruzis. – Poceo je da pere ruke.
-Tu sam sa - sta su ti oni? – drustvom. Da li bi znao da mi kazes u jednoj prikolici sam videla
-Njuskala si po prikolicama? – pitao je coknuvsi. –Izgleda da smo kvit. Nas slon je tebe njuskao. – Morala sam da se osmehnem.
-Videla sam poster. Ako bih ti pokazala poster da li bi znao da mi kazes
-Cija je prikolica? – Klimnula sam glavom. –Mogao bih ako bi mi se pridruzila.
-Moze. – rekla sam. Ali kako to reci neuroticaru? Konobarica je stajala pored stola za kojim su sedeli. U beloj majici za Barbiku. –Sta ona to radi? – Kao da je sama femme fatale povila se prema Kameronu koji joj je pruzio meni. Kako bi Edvardsonu pokazala sise.
ESTÁS LEYENDO
Slatka igra
RomanceOna je hladna, tvrdoglava i brzopleta, vrlo često i arogantna. Sarkazam i ironija su joj drugo ime, dok svoje emocije strogo čuva ispod neprobojnog oklopa jer joj je dosta povređivanja. On je nepodnošljiv, iritantan, za nju užasan, ali ipak privla...