EDVARDSON
-Vi ste zajedno?
Makenzi je pocela da dobuje prstima po kontrolnoj tabli, promrmljvsi: "ne"
-Sta je to izmedju vas? - pitao je Luk koji je sedeo na zadnjem sedistu. -Neka kres kombinacija?
Vozio sam Makenzi kuci, a Luka kod Olivije, sa bazena.
Samo sam suspregnuo smeh kada je Makenzi razrogacila oci.
-Kako se to izrazavas? - zgrozeno ga je pitala.
-Vezi pojas. - rekao sam joj.
-Kako da se izrazim?
Makenzine oci su piljile u Lukove. Izgledala je mirno mada vilica joj je bila stisnuta. Kada je Luk slegnuo ramenima pocela je zaprepasceno da se mrsti izgledajuci kao da ce da kine.
-Zar sam te osam godina ucila da tako razgovaras sa zenama?
-Sedam. - ispravio je.
Ali da, moj brat je izgledao postidjeno.
Da li sam rekao da je ona napravila od Luka to sto jeste?
-Makenzi, kako da se izrazim? Postoje dva odnosa izmedju muskarca i zen... izmedju dve osobe
Zasto je sada ispravio sam sebe?
Zato sto je Makenzi pre godinu dana imala druga koji je bio njena drugarica. Zvao ju je 'seksi' ili 'njegov mali seksipil' i bio je vulgaran kao i sama Makenzi.
Ili kako bi on rekao - prljav.
Sta je moj brat morao da zna - nema osudjivanja seksualne orijentacije i rasizma.
Jer 'zar cemo drugima raditi ono sto je nama neko'
Impresivna je, zar ne?
-veza ili kres kombinacija.
-Ili prijateljstvo. - Makenzi je prasnula.
-Nisam znao da se prijatelji ljube u usta, Makenzi.
Makenzi me je pogledala, a njeno lice je izgledalo komicno.
-Vidis! - viknula je. -Ovo je zbog tebe, a ti - uperila je prst u Luka - ako me volis - postovaces moje odluke. - rekla mu je ono sto sam joj ja danas rekao.
Stisnuo sam usne kako se ne bih nasmejao.
-Tvoja odluka je? - pitao je Luk.
Naslonio je ruke na moje i njeno sediste pocevsi da piji u nju sa iscekivanjem.
-Da cu se ponasati kako se osecam. - rekla je, slegnuvsi ramenima. -Ako budem zelela da ga zagrlim, poljubim... spavam sa njim ili ga udarim - frknula je. - to cu i uraditi.
Prvo sam se iznenadio koliko su zapravo njih dvoje imali otvoren odnos, a drugo... zar je Makenzi zaista to rekla?
-----------------------------
Kada sam usao u stan stao sam ispred Makenzi i podigao je na rame.
-Sta to radis? - prosiktala je.
Poceo sam da se penjem uz stepenice preskacuci po dva stepenika.
Dodjavola, od kada je ta soba tako daleko?
Kada sam usao u svoju sobu, zatvorio sam vrata, spustio Makenzi na krevet i kako bi Kameron rekao, zaskocio je.
Presao sam jezikom preko usana legavsi preko nje kako ne bi mogla da ustane.
-Sta je znacilo ono da ces me udariti? - pitao sam je. -Mislila si na sado-mazo ili?
STAI LEGGENDO
Slatka igra
Storie d'amoreOna je hladna, tvrdoglava i brzopleta, vrlo često i arogantna. Sarkazam i ironija su joj drugo ime, dok svoje emocije strogo čuva ispod neprobojnog oklopa jer joj je dosta povređivanja. On je nepodnošljiv, iritantan, za nju užasan, ali ipak privla...