28. Avangarda

1.1K 30 0
                                    

-Kad se vracas? - pitala sam Luka preko telefona.

U sest ujutru.

-Dodjavola, Makenzi, koliko je sati u Los Andjelesu?

-Deset.

-Sutra.

-Ako te Edvardson bude zvao recices mu da se vracas veceras. - rekla sam.

-Zasto?

-Recicu ti.

Pogledala sam telefon koji je poceo da vibrira.

-Imam dupli poziv. Zovem te kasnije. - rekla sam, prekinuvsi.

-Makenzi, nisi u kuci, zar ne?

-Nisam... ja... Nikol je povracala i...

-Kod Nikol si u sest ujutru?

Bila sam kod Nikol ali ona nije povracala.

-Da.

-Posle ces u skolu?

-Da.

-Ostaje ono za veceras... vecera, kokteli i hotelska soba?

Piljila sam kroz prozor povukavsi prekrivac preko nogu.

-Mislila sam da posle skole budem sa Luom vraca se na dve nedelje u Los Andjeles.

-Bices veceras sa Lukom? - pitao je hrapavim glasom od spavanja.

-A-ha.

Morala sam da znam koliko sam duboko u govnima koja se zovu osecanja.
---------------

Lu mi je bio izgovor sedam dana.

Da li ga volim?

I sta ako ga volim?

-Neces da pricas sa mnom o svom psihoticnom ponasanju, zar ne? - pitao me je Lu.

-Psihoticnom?

-Zar ces na meseca dana uzimati deset dana pauze od Edvardsona?

Presla sam pogledom preko spila karata u njegovim rukama. To nam je bila dvanaesta partija pasijansa.

-To nije... pauza. Hocemo da igramo sah? -pitala sam.

-Igrali smo Monopol, Covece ne ljuti se, pasijans, zar cemo i sah? Znas da mu se casa preliva, zar ne?

-On je... on je muskarac sa stanom u Los Andjelesu, kucom u San Francisku i deviznim racunom u banci. Muskarac koji je noci godinama provodio po klubovima u kojima je spavao - Zar nisam kulturna? - sa devojkama po toaletima ili hotelskim sobama. - To mi je i sam rekao, zar ne? - Pitam se - Osmehnula sam se. - kad ce se vratiti njegovom zivotu?

-Makenzi, on se zaljubio u tebe.

-I sta cemo posle privlacnosti i pozude? - pitala sam, slegnuvsi ramenima. -Odnos sa njim je za mene mac sa dve ostrice. - priznala sam.

Lu je odmahnuo glavom.

-Makenzi, on ce napraviti sranje ako nastavis da ga izbegavas. Sranje svetskih razmera.

-Nece. - rekla sam.

Pre ce odustati.

Dva dana kasnije

Ustala sam da bih videla u ogledalu da su mi oci natecene i da ispod njih imam podocnjake.
Zasto su natecene?

-Hoce te od plakanja, Makenzi. - rekla sam sama za sebe.

Edvardsona nisam videla tri dana. Ili ja nisam bila kuci ili on nije bio kuci. Pre tri dana mi je poslao poruku:

Veceras veceras, kokteli i hotelska soba?

Slatka igraTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang