-Pa?
-Sta pa, kao da ja znam?
Lu i ja smo setali Malibu plazom. Znate za nju, zar ne? Odbojka, svetski crème de la crème, surferi i izvajana tela poput onih iz Cuvara plaze.
-Sta bih ti rekla sem da – pocela sam. – kad ja nisam u skoli a on na fakultetu to je da li sam ti rekla da sam pocela da trcim sa Olivijom?
-Ti trcis? Makenzi koja trci samo kad je pas pojuri? – rekao je pocevsi da se smeje.
Isplazila sam se.
-Zaista smesno. – Pocela sam da piljim u kamene litice i divlje cvece. – Spavamo u njegovoj sobi
-Spavate kao? – Podigao je obrve.
-Spavamo kao spavanje bez... zasto ti to mene pitas, dodjavola?
-Zato sto mi je Nikol rekla kako Edvardson hoce da imate emotivni odnos pre seksualnog.
Presla sam rukom preko lica. Osecala sam se kao da sam u rijalitiju. Izgleda da je Nikol bila voditeljka sa mikrofonom u ruci koja je pitala svoju publiku (Kamerona, Logana, Dzejmsa i Luka), 'Sta mislite kad ce pasti prvi seks? Kad ce se prepustiti strastima ispod jorgan planine?'
Nije kao da cu odgovoriti na to i nije kao da znam odgovor.
Izvukla sam telefon iz ranca koji sam imala na ledjima kad je poceo da vibrira. Sa njim je na pesak ispao ispresavijani papir.
-Evo – rekla sam podigavsi papir. – ovo je moje jutro.
Lu je ispravio papir pocevsi da pilji u mene.
-Jaja, cimet, jabuke, maslac i jogurt su tvoje jutro?
Uzdahnula sam. Kad je Lu postao glup?
-To tvoj brat doruckuje, americke palacinke sa cimetom, jabukama i jogurtom kao preliv, i kafu, ili omlet. Ujutru ustanem, oko devet ili deset sam u prodavnici, on ustaje u jedanaest, doruckujemo zatim juce smo sa njegovim drugovima i Nikol gledali NBA utakmicu legendarnih Los Andjeles Lejkersa – citirala sam Kamerona. – a pre dva dana smo Edvardson i ja bili u Diznilendu i posle jeli na kamionetu sa takosima. Ili – Rasirila sam ruke. – setamo Solvangom* (to je mali grad u danskom stilu pored Santa Barbare) ili bulevarom Sanset bili smo i u kineskom pozoristu. – Pocela sam da se smejem. – Bili smo u Santa Monici i to metroom da bi smo vozili bicikle. – Samo sto je ta voznja izgledala kao trka Formula 1 a ne voznja biciklima. – I kod vracare.
-I sta je rekla?
-Da smo srodne duse.
I on i ja smo prasnuli u smeh.
-On sprema veceru da bi bili
-Zaista bi trebalo da se zaposlis u zavod za ravnopravnost polova, Makenzi.
Telefon mi je bio zavibrirao zbog Edvardsonove poruke.
-Kad smo kod zavoda - rekla sam pokazavsi mu ekran telefona.
-Zavod za nestale osobe vas obavestava da jednoj osobi zaista nedostajete zato se javite na broj, to je njegov broj, u sto kracem roku! – procitao je. Piljio je u mene zatim u telefon i poceo da se presavija od smejanja.
-Takve poruke dobijam kad sam u skoli ili on na fakultetu.
-Takve? – pitao je dahtajuci. –Zar imas jos?
Klimnula sam glavom zatim sam pocela da skrolujem po ekranu do: Obavestenje!
-To pise velikim slovima. Dragi korisnice, obavestavamo vas da vas racun za ovaj mesec iznosi hiljadu poljubaca. Uplatu mozete izvrsiti kod vlasnika broja od kog dobijate obavestenje.
YOU ARE READING
Slatka igra
RomanceOna je hladna, tvrdoglava i brzopleta, vrlo često i arogantna. Sarkazam i ironija su joj drugo ime, dok svoje emocije strogo čuva ispod neprobojnog oklopa jer joj je dosta povređivanja. On je nepodnošljiv, iritantan, za nju užasan, ali ipak privla...