Günaydınlar aşk kuşlarım! Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar 💜💜💜💜💜💜💜
Bölümün Yayınlanma Tarihi: 11/03/2019
-Şimdiki Zaman-
Tarih: 21/02/2019
Yazardan
''Çok değişmiş'' fısıldadı genç adam, hemen karşısında ışıltı gibi parlayan gülüşüyle gülümseyen genç kıza bakarak.
''Sanki bambaşka biri gibi'' diyerek değişiminin ne olduğunu dile getirdi Jungkook.
''Ona karşı bir şeyler hissediyor musun?'' diye sordu Taehyung. Jungkook, bakışlarını ona çevirerek dudaklarını birbirine bastırarak başını iki yana salladı.
''Hayır ama beni kendisine çeken bir şey var gibi'' Namjoon elini Jungkook'un omzuna atarak, omzunu hafif sıkıp:
''Bende öyle hissediyorum, bir şeyler hissetmediğim halde'' dedi.
''Bende'' dedi Hoseok, kaşları çatık bir şekilde genç kızı izliyordu.
''Artık kızı izlemeyi bıraksanız diyorum'' öksürerek arkadaşlarının tüm bakışlarını kendisine çevirmişti Min Yoongi. İnsanların -arkadaşları dahi olsa- birinin ona böyle bakmasından rahatsız olurdu, Alesya'nın da rahatsız olabileceğini düşündüğü için arkadaşlarının bakışlarını ondan uzaklaştırmıştı.
''Hiç değişmeyeceksin değil mi?'' dedi Jin, Yoongi'yi süzerek. Yoongi, başını 'Ne?' dercesine salladı.
''Onu hep gizliden gizliye koruyacaksın değil mi?'' Yoongi bakışlarını kaçırdı. O her zaman arkadaşlarını koruyan, ağır başlı, yaşından olgun davranan bir çocuktu.
''Neyse'' dedi Jimin sessizliğini bozarak: ''Artık biraz kendimizle ilgilenelim'' diyerek cümlesini tamamlayıp, önünde şarap dolu olan bardağı alarak kafasına dikti.
Diğerleri de aynısını yaptığında, Alesya'da uzaktan uzağa aynısını yapmıştı. Onları izleyerek şarap dolu olan bardağı başına dikmişti. Şarabın acı ve ekşimsi tadı, içini ısıtırken bir bardak daha alarak kafasına dikti.
Deli gibi sarhoş olmak istiyordu...
Bu anı unutmak istiyordu ya da gözlerini açtığında her şeyin bir rüya olmasını diliyordu.
-Geçmiş Zaman-
Tarih: 17/03/1999
Yazardan
Alesya gözlerini kapatarak dileğini diledi. İki senedir, iki doğum gününde de aynı dileği diliyordu: 'Onlarla sonsuza kadar beraber kalmak istiyorum' dileğini dilediği her sene de onlarla daha da yakınlaşıyor ve daha da bağlanıyordu. Bu yüzden dileklerinin gerçekleşeceğine olan inancı artıyordu.
Çocuklar küçük kızı alkışlayıp, bir yandan da bağırıyorlardı.
Jin, elindeki küçük hediye paketini Alesya'ya uzattı. Alesya paketi elinden alarak, hızlıca açtı. İçinde küçük bir kutu çıkmıştı. Jin, Alesya'nın ellerini tutup:
''Annem en son ki doğum günümde bana böyle bir kutu vermişti ve bana, bu kutunun içine küçük anılarını yerleştir, demişti. Bende öyle yaptım, kutum hala dolmadı ama açtığım her anda o anılar gözlerimin önüne geliyor. Bunu sende dene'' dedi. Alesya gülümseyerek hediyeyi masanın üzerine koyup, kollarını Jin'e sararak ona teşekkür etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Sevgi | BTS | ✔️
FanfictionTAMAMLANDI ✔️ Büyümüştük, hepimiz beraber iç içe büyümüş olsak da hepimiz oradan oraya savrulmuştuk. Onları yavaş yavaş kaybederek bir başıma kalmıştım, onlarla her gün karşılaştığım halde yüzüme dahi bakmıyorlardı. Oysa, bir şey yapmamıştım ki...