Merhabalar! Hikayeyi haftada iki gün paylaşmaya karar verdim. Bir 'Her Pazartesi' bir de 'Her Perşembe' yeni bölüm gelecektir. Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Bölümün Yayınlanma Tarihi: 18/04/2019
Tarih: 03/03/2019
Alesya Haktan
''Bugün yanımızda güzeller güzelli Alesya Haktan var'' sunucu adama küçük bir tebessümle karşılık verdim. Beni hızlıca süzdükten sonra, arkasına yaslanıp elindeki kartlardan en üste bulanı arkaya koyup, boğazını temizleyerek karşımızda duran onlarca kameralardan birine bakarak: ''Biliyorsunuz ki Alesya yarı Türk yarı Koreli bir genç kız. 8 yıl önce aniden Türkiye'ye gittikten kısa bir süre sonra, açtığı mağazası önce Türkiye'yi ardından tüm dünyayı ele geçirerek genç kızı tekrar doğup, büyüdüğü ülkeye getirdi.'' kısaca hayatımı anlatıyor ve arada bana sorular sorarak, beni rahatlatmaya çalıştığını sanarak geriyordu. Sorun değil, bu gerilmelere fazlasıyla alışmıştım.
''Mağazanıza ve sizlere hayran olan güçlü kadınlar kulübünün size bir sorusu var'' başımı sallayarak: ''Dinliyorum'' dedim. Sunucu, kartta bakıp biraz inceledikten sonra bakışlarını bakışlarımla buluşturup: ''Evli veya sevgiliniz var mı?'' evlenmek için hala gençtim, sevgili konusuna gelirsek ilk aşkımdan sonra kimseye aşık olmamaya ve kimseyle çıkmamaya dair kendime bir söz verdim. Bu sözün içinde bir daha Jungkook'a aşk anlamında bağlanmamak da var.
''Evlenmek için daha gencim, sevgili konusuna gelirsek uzun bir süredir buralara kadar gelmek için çok çalıştım. Beni bu zamanlara getiren tek şey aşktan doğan bir kalp kırıklığıydı, bu yüzden aşkı uzun süredir hayatıma almıyorum, bu andan itibaren ne olur bilmiyorum ama şu anlık hiçbir şey yok.'' diyerek sakin, açıklayıcı ve net bir açıklama yaptım.
''Anladık. Şimdiki soru sizin en büyük hayranınız olan liseli bir genç kızdan geldi. 'İlk öpücüğünüzü hatırlıyor musunuz?' '' soru kulaklarımda yankılanırken, başımı yere eğdim. İlk öpücük denince akla aşık olduğunuz ilk kişinin vermiş olacağı geliyor, bende buna inanırdım ama benim ilk öpücüğüm başka birine gitti, bundan pişman olup olmadığımıysa hala bilmiyorum.
''Hatırlıyorum ama aslında özel bir şey değil. Sadece 'Romeo ve Juliet' tiyatro oyunu gereği gerçekleşen bir öpücük.'' diyerek açıklamamı sundum.
-Geçmiş Zaman-
Tarih: 13/09/2008
Yazardan
Taehyung ve Alesya yanlarından geçmek üzereyken onları gören tiyatro öğretmeninin ikisine bakarak: ''İşte bu!'' diye bağırmasıyla beraber hızla ayrılmışlardı.
Önden ilerleyen çocuklarda tiyatro öğretmeninin bağırmasıyla beraber duraksayarak, arkada kalan Taehyung ve Alesya'ya doğru döndüler. Jungkook, sonunda başını yerden kaldırıp onlara baktığında gördüğü manzara yumruklarını sıkmasına neden olmuştu.
''İşte bu derken?'' Taehyung'un sorusuyla tiyatro öğretmeni önce genç adama daha sonra da genç kıza bakarak: ''Romeo ve Julietimi buldum'' dedi. Genç adam ve genç kız birbirlerine anlamayan gözlerle bakarken Jungkook öne atlayıp: ''Bende Romeo olabilirim'' dedi.
Alesya'nın bakışları yakışıklığıyla ışıl ışıl parlayan Jungkook'a kaydığında gülümsedi. Eğer o Juliet, Jungkook Romeo olursa oyun gereği sonunda genç kızın, genç adamı öpmesi gerekiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Sevgi | BTS | ✔️
FanfictionTAMAMLANDI ✔️ Büyümüştük, hepimiz beraber iç içe büyümüş olsak da hepimiz oradan oraya savrulmuştuk. Onları yavaş yavaş kaybederek bir başıma kalmıştım, onlarla her gün karşılaştığım halde yüzüme dahi bakmıyorlardı. Oysa, bir şey yapmamıştım ki...